Stránka 1 z 1

Napsal: ned 04.09.2011 14:02
od roman320
Da se nakym zpusobem trvale zvednout volnobeh? mam tam cca 600 otacek a de me hodne ztuha servo, jak kdyby jelo tak na 50%. kdyz zapnu klimu tak se volnobeh zvedne na 700ot a servo uz funguje normalne a pocitove motor aji trochu min vibruje (ne ze by to byl nakej velkej rozdil:D) da se s tim neco delat? zkousel sem trochu pootevrit dorazem klapku ale to si jednotka za chvilu srovnala zase na tech 600.. Jo a servo olej je vymenenej, takze olejem to neni..

Napsal: ned 04.09.2011 23:02
od Naskok
Servo cerpadlo muze byt v haji. Zvedani volnobehu jeste nikdy nic nevyresilo, maximalne na nejakou dobu a nasledky jsou pak o to lepsi. Podivej se po nejake bouracce, kde to cerpadlo je jeste oka, za par stovek zjistis snadno jestli to je ono nebo ne.

Ale muze to byt i spatne vymenena servo kapalina. Staci kdyz se nasaje vzduch a je to.

Pripadne jeste jedna moznost, na ridici tyci (cely ten "hreben" pod autem) hledej zatku na 22ku klic (nebo obdobne veliky). To odsroubujes a pod nim najdes mensi matku. Utahnutim se volantem krouti hur, povolenim lehceji. Ale pozor, staci milimetr sem tam a pak jit zkouset volant. Nevim, jestli to tak je uplne presne, ale dela se to tak vicemene na vsech autech, tudiz bych to predpokladal/hledal i zde.

Napsal: pon 05.09.2011 20:39
od roman320
Tak auto ma nalitany minimalne 260000 takze to cerpadlo uz 100% funkcni urcite nebude, ale zas uplne nefunkcni taky ne, menit se me ho zatim nechce, pokud vsechno pujde podle planu tak by to bylo jenom do konce sezony a to me prijde zbytecny:D olej je urcite vymenenej a odvzdusnenej dobre, nedelal sem to poprvi;) a to stelovani vule myslim ani e36 nema, aji kdyby jo tak do toho urcite hrabat nebudu, rizeni je naprosto bez vuli a pri zvysenych otackach de uplne normalne..

Napsal: úte 06.09.2011 09:49
od Foldas
štelování vůle je zepředu na hřebeni přímo proti volantové tyči. Myslím že to je 17 klíč