Stránka 1 z 1
Napsal: pát 02.09.2011 18:01
od Cube64
Zdravím. Má 36ka (328i) jde špatně do otáček. Projevuje se to tak, že když šlápnu rychleji na plyn, chvilku motoru trvá než začne zabírat...pak už jde do otáček plynule. Kamarád říkal, že to muže být např. nějakym špatnym čidlem, svíčkama, nebo paliv. čerpadlem. Než půjdu na diagnostiku - co si o tom myslíte vy?
Napsal: pát 02.09.2011 20:56
od JanHavlicek
vibrace - to nevím. Jestli to je zezadu, tak zkouknout vůli v kardanu, diferu, poloosách, s tím teda válčím pořád já třeba
ASC - pokud ho tam máš, tak bys měl mít tlačítko ASC před řadící pákou na vypínání
a tu lištu koupíš tady v bazaru poměrně snadno, proč kupovat nějakou druhovýrobu, když koupíš ještě levnějc originál
Napsal: sob 03.09.2011 15:50
od Cube64
Ok. díky. ASC teda asi neni... Jinak popíšu tu vibraci - je to spíš takové cukání asi 3x za vteřinu....tak v 5, 6 tisících...
Napsal: sob 03.09.2011 17:33
od JanHavlicek
Pokud to jde jakoby špatně do otáček a právě takhle to cuká ve vyšších otáčkách, tak to mi dělal snímač otáček klik. hřídele, tak mi to vyhodila i diagnostika. Po výměně OK. Je to poměrně běžný problém, ale těžko říct, jestli to u tebe bude stejné. Nebyly to vibrace zezadu, ale fakt takové cukání. Možná zkus taky někoho v okolí s diagnostikou
Napsal: sob 03.09.2011 17:45
od Cube64
Tak jo. Stejnak jsem to měl v plánu. Děkuju moc.

Napsal: čtv 29.09.2011 20:25
od Cube64
==> EDIT problému.... nechtěl jsem rozdělávat nové téma, když už tu jedno mám....prosím o pomoc.
Napsal: čtv 29.09.2011 22:54
od Afri
Jestli spatne tahne do otacek, tak zkus jak mas pruchodny katalyzator.
Napsal: pát 30.09.2011 13:46
od Cube64
Afri - kat. nemám...je tam nakej aftermarket vejfuk. A jinak ještě novinka - začal mi téct benzín někde pod místem řidiče, zatím nevím odkud přesně...může to způsobovat ten problém s otáčkama?
Napsal: pát 30.09.2011 14:30
od weNTyll
Pod ridicem je filtr, takze se podivej jak vypada, plus hadice a sponky kolem. Byt to tim muze, neni dostatecny tlak benzinu, neni v otackach co zrat. Chudnouci smes se zvysujicima se otackama je spatne, naopak pri plnem seslapnuti musi byt mirne obohacena az do omezovace.
Toto je taky vec, ktera se da celkem jednoduse vycist pri monitorovani lambdasond, kdyz uz ne na osciloskopu tak alespon "pomalu" na diagnostice.