Stránka 1 z 1
Napsal: pát 26.08.2011 13:16
od dzusik
Zdravým tady všechny na fóru.Po dlouhé době jsem sem zase zaplul a hnedka na Vás mám dotaz.Po dlouhé době co jsem se tenkrát spálil na BMW e-36 tds tak přemýšlím že bych si opět pořídil BMW. Mám zálusk na 330d 150kw automat r.v.2003.Je to dobrá volba?Zajímají mě Vaše zkušenosti s tímto vozem a hlavně motorem.Děkuji za kladné odpovědi.

Napsal: pát 26.08.2011 14:00
od M3maniac
Je to dobré auto, jede pěkně a za příjemnou spotřebu a sere se to jako každé ojeté auto

Napsal: pát 26.08.2011 14:18
od dzusik
M3maniac píše:Je to dobré auto, jede pěkně a za příjemnou spotřebu a sere se to jako každé ojeté auto

Ze začátku pozitivní odpověď a ke konci už jsem trochu nervozní.Co tím přesně myslíš sere.Neberu v potaz podvozek,brzdy a jiné spotřební věci.
Napsal: pát 26.08.2011 19:32
od Marrtin
Mam e46 330 Cd 150 kW. Jede to moc pekne s rozumnou spotrebou. Je to diesel takze kdyz je potreba vymenit turbo nebo treba dvouhmotovy setrvacnik tak sou to dost pecky. Diky velkymu kroutaku trpi dost dif, kardan, skrin. Na auta co jezdi v CR (na ceskou naftu) bych byl zvlast obezretny.
Je treba auto pri koupi dobre proverit, pak bude delat radost.
Napsal: pát 26.08.2011 21:32
od dzusik
Marrtin píše:Mam e46 330 Cd 150 kW. Jede to moc pekne s rozumnou spotrebou. Je to diesel takze kdyz je potreba vymenit turbo nebo treba dvouhmotovy setrvacnik tak sou to dost pecky. Diky velkymu kroutaku trpi dost dif, kardan, skrin. Na auta co jezdi v CR (na ceskou naftu) bych byl zvlast obezretny.
Je treba auto pri koupi dobre proverit, pak bude delat radost.
A nějaké doporučení na co si mám dát pozor?Uvátým každou dobrou radu.
Napsal: pát 26.08.2011 22:12
od Marrtin
Dobra rada je: vem si sebou nekoho, kdo se vyzna a zna konkretne tohle auto. Radsi si zaplat prohlidku v servisu, protoze to te nakonec vyjde mnohem levnejc nez kdyz koupis srot a pokusis se ho dat doporadku.
Napsal: sob 27.08.2011 07:45
od libovka
Sere se to ve smyslu že nejčastěji odchází vstřiky,praskají svody výfuku,dvouhmotnostní řemenice,vstřikovací čerpadla,atd.

Napsal: sob 27.08.2011 15:33
od dzusik
libovka píše:Sere se to ve smyslu že nejčastěji odchází vstřiky,praskají svody výfuku,dvouhmotnostní řemenice,vstřikovací čerpadla,atd.

To je v podstatě pomalu celej motor.To tady do toho každej tolik sype?
Napsal: sob 27.08.2011 16:39
od ROBi
Ne, ale jakmile se tu zeptáš, co se na tom může rozsypat, tak se na to dá napsat jakýkoliv díl v autě, protože se může rozbít cokoliv. Jak na 330d, tak na novém autě. Takže i když je tento motor nadprůměrně spolehlivý, tak z toho můžeš nabýt dojmu, že je to motor úplně na hovno. A stejně není lepší rada, než vzít s sebou schopného mechanika a nechat si auto prověřit jím, tak i prohlídkou v BMW. Stojí to peníze, ale vyplatí se to.
Napsal: sob 27.08.2011 20:23
od Tom_120i
Co chceš slyšet? 330d je super, to bez debat. Obecně můžeme říct, že naftový motor je velmi spolehlivý. Problém je jeho příslušenství. Turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmoťák, filtr pevných částic (u novějších modelů) apod. U ojetiny je velká pravděpodobnost, že vše budeš muset dříve či později vyměnit. Záleží jak dlouho si chceš auto nechat a kolik najedeš (když vybíráš naftu, tak předpokládám, že těch 30tisíc minimálně dáš). Tohle všechno je před koupí potřeba brát v úvahu.
Napsal: ned 28.08.2011 09:31
od Simonka330D
Ahoj mám dotaz mám 330D Touring, a pokaždý když se motor trochu ohřeje hrozně se rozklepe.. nevíte čím by to mohlo být?
Napsal: ned 28.08.2011 22:40
od mrJekill
Tom_120i píše: U ojetiny je velká pravděpodobnost, že vše budeš muset dříve či později vyměnit.
Myslím,že i u nového auta je velká pravděpodobnost,že dříve,či později budeš muset spotřební věci vyměnit

Napsal: pon 29.08.2011 13:26
od Tom_120i
Kdo tu píše o spotřebních věcech? Ty musíš měnit všude. A hádej kde budeš měnit dřív?
Psal jsem jen o příslušenství naftového motoru. Součásti, které třeba u benzíňáku nebo nového nafťáku by teoreticky nějakých 150-200k km měly držet. Chápeš ten rozdíl?
Napsal: pon 29.08.2011 15:37
od mrJekill
Co myslíš příslušenstvím motoru?
Dnes jsou všechny motory dělaný,že vydrží +- nějakých 500 000km bez problémů.Samozřejmě odejít může kde co,ale než na stav tachometru a typ motoru bych se zaměřil a pokusil zjistit kdo a jak s tím autem jezdil.To je důležitější,než o jaký jde motor a kolik má najeto.
V ČR máme navíc všichni to štěstí,že veškerá u nás prodávaná auta jsou po důchodcích,kteří občas jeli s autem do kostela a nebo po ženských,které stejně většinou vozil manžel a auto jen stálo v garáži.
Nejvíc se mi líbí,když třeba story o důchodci líčí zmetek v bazaru a auto má servaný nesmyslně velký kola,muziku jak na technopárty a místo výfuku roury od kamen.Prostě typicky důchodcovský vůz

Napsal: úte 30.08.2011 21:07
od Tom_120i
tohle, vzdyť to píšu
Tom_120i píše:.... Problém je jeho příslušenství. Turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmoťák, filtr pevných částic (u novějších modelů) apod......
Napsal: stř 31.08.2011 13:55
od Tehu
Tom_120i píše:Co chceš slyšet? 330d je super, to bez debat. Obecně můžeme říct, že naftový motor je velmi spolehlivý. Problém je jeho příslušenství. Turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmoťák, filtr pevných částic (u novějších modelů) apod.
nema cenu tohle preci psat jako vadu... At si koupi jakejkoli diesel at uz od koncernu, mercedesu nebo BMW jsou to klasicke naftove bolesti... A potkat ho to muze a nemusi !!!
Jinak bych to vsak shrnul tak ze se i pres toto jedna ve srovnani s konkurenci o nadprumerne spolehlive auto
