Stránka 1 z 1

Napsal: úte 16.08.2011 09:13
od varkel
Vyřešeno, už jsem si to vše dohledal... Sranda je, že jsem mě neporadili ani na německým foru (což by jsem čekal). ale na USA BMW foru :-) Paradox :-)

Napsal: úte 16.08.2011 09:40
od Brody
Převodovky máš tak nějak stejný, jen je možná rozdíl mezi 4válcem a 6ti válcem. Záleží na diferáku. :wink:

Napsal: úte 16.08.2011 10:02
od varkel
Brody píše:Převodovky máš tak nějak stejný, jen je možná rozdíl mezi 4válcem a 6ti válcem. Záleží na diferáku. :wink:


Tak nějak stejný právě nejsou když ta, kterou jsem vzal z 2,0 jede skoro 230 a tak terou jsem tam měl před tím nejela v omezovači ani 200.. a o to mě jde. Proto se ptám jestli například převodovka z ISa je kratší atd...

Napsal: úte 16.08.2011 12:59
od MattyX
převodovky jsou stejny skoro , kdyz si vyhledas v googlu zprevodovani , tak se temer vubec nelisi , je to pak udelany jen stalym prevodem difecu ;) trebas ta z toho IS mohla byt z E30 ktera ma jiné zpřevodování na dif 4.10 misto e36 3.45 ;) kazdopadne prevodovky se lisi jejich konstrukci , jsou dimenzovany na jinej kroutak ;)

Napsal: úte 16.08.2011 15:43
od varkel
MattyX píše:převodovky jsou stejny skoro , kdyz si vyhledas v googlu zprevodovani , tak se temer vubec nelisi , je to pak udelany jen stalym prevodem difecu ;) trebas ta z toho IS mohla byt z E30 ktera ma jiné zpřevodování na dif 4.10 misto e36 3.45 ;) kazdopadne prevodovky se lisi jejich konstrukci , jsou dimenzovany na jinej kroutak ;)


Diferenciál jsem neměnil.. když jsou tedy stejné, kde se vzal ten rozdíl.
5000ot = 230km/h
6500ot = 195km/h
rychlosti (km/h) nelze brát v potaz protože je to na jiných kolech než je cejchován rychloměr, ale jako měřítko k porovnání naprosto stačí.

Napsal: úte 16.08.2011 23:13
od Koto
varkel píše:6500ot = 195km/h


A měl jsi tam zařazenou 5tku? :twisted:

Napsal: úte 16.08.2011 23:23
od MattyX
318i/is/ic, 323i/is/ic, 325i/is/ic- getrag s5d 200/250 g
1st 4.23, 2nd 2.52, 3rd 1.66, 4th 1.22, 5th 1.00

328i/is/ic, M3- zf s5d320/s5d320 z
1st 4.20, 2nd 2.49, 3rd 1.66, 1.24, 5th 1.00

ty pomery mezi getrag a ZF jsou uplne zanedbatelne ;) ty spajsky maji proste prevody uplne stejny ;)

ten rozdil je v tom ze pokud ta jedna prevodovka byla z E30 jakoze klidne to mozny je , tak by ten rozdil odpovidal ;)

Napsal: úte 16.08.2011 23:49
od Koto
Ta rychlejší převodovka bude opravdu zřejmě jinej typ než pro E36. Možná ta E30, kde je rychlejší převodovka, ale k tomu pomalejší diferenciál, i když podle těch poměrů 4,10:3,45 to taky nevychází. V takových rychlostech už ale tachometr není zrovna spolehlivej.
Každopádně 4 válec při 5000 ot/min nejede (neměl by) 230 km/h.

Napsal: stř 17.08.2011 08:38
od varkel
Koto píše:Ta rychlejší převodovka bude opravdu zřejmě jinej typ než pro E36. Možná ta E30, kde je rychlejší převodovka, ale k tomu pomalejší diferenciál, i když podle těch poměrů 4,10:3,45 to taky nevychází. V takových rychlostech už ale tachometr není zrovna spolehlivej.
Každopádně 4 válec při 5000 ot/min nejede (neměl by) 230 km/h.


Ale já to nemám na 4 válci :-), navíc o přesnosti tachometru lze polemizovat i v nižších rychlostech, každopádně jako zjištění poměru to je vyhovující.

Napsal: stř 17.08.2011 08:40
od varkel
Koto píše:
varkel píše:6500ot = 195km/h


A měl jsi tam zařazenou 5tku? :twisted:


:-) ano

Napsal: stř 17.08.2011 08:42
od varkel
na té původní, co jsem ji rozlomil jsem našel číclo 2222239

Napsal: úte 23.08.2011 10:11
od varkel
Tak změna.

Převodovka, kterou mám byla původně v E34 520i nevanos... v tom bude asi problém že, ta bude jinak zpřevodovaná než E36 325i.

LS

Napsal: úte 23.08.2011 13:11
od varkel
Tak vyřešeno.
Proto se to chovalo tak blbě. A mělo to tak vysoký top speed :-)

E34 320i
I
3.72
II
2.04
III
1.34
IV
1
V
0.8

E36 325i
325i E36 Sedan Manual
I
4.23
II
2.52
III
1.66
IV
1.22
V
1.00

Napsal: úte 23.08.2011 19:22
od varkel
tak to je z ostra...
Nevíte někdo, jaké číslo by mělo být na převodovce na E36 325 ?
já jsem bohužel sehnal tohle
260.0.1346.91 což je asi z E30 a E34 (opět :roll: )
a tohle
240.0.0370.90 což je asi z E30 ale stále špatný kola uvnitř :-(

Napsal: stř 24.08.2011 09:39
od varkel
Mohl by prosím někdo rozklíčovat z čeho tahle převodovka je ?