Stránka 1 z 1
Napsal: pon 15.08.2011 15:50
od tommy-D
Ahoj všem, stal se mi asi dost velký problém s mazlem 318i, 83kw, r.v.92, dnes jsme odjížděli a při nastartování to nechtělo napoprvý nastartovat, pak se mi to podařilo, ale začal vycházet z spod motoru hučení. po zhruba deseti kilometrech za stálého hluku najednou ručičky na budíkách začali lítat splašeně sem a tam a konec. Zůstal jsem viset na jižní spojce a čekat na odtah. Budíky normálně naskočí, žádné chyby to nehlásí ale při startu se to celé vypne a opět konec. Akorát začnou bzučet repráky. kouknu se dolů pod auto a vidím, že se odtamtaď valí kouř. Přesně nevím, odkaď to jde, ale příjde mi, že to místo je přímo pod tou trubicí na měření hladiny oleje.
Byl bych moc rád za radu, v čem by mohl být problém. Díky moc. Ahoj
Napsal: pon 15.08.2011 18:31
od sedon
nemáš to zelený a v rz esko? ... myslim že jsem tam dneska někoho viděl

Napsal: pon 15.08.2011 18:57
od tommy-D
ne ne, černej z plzně

Napsal: pon 15.08.2011 19:00
od Foldas
že by altík? když zkusíš nastartovat tak zhasnou kontroky?
Napsal: pon 15.08.2011 19:09
od tommy-D
přesně, na druhou pozici kontrolky všechny svítí a na třetí pozici pro start to celý spadne. a začlo slábnout podsvětlení budík, no myslím že mi to vycuclo baterku
Napsal: pon 15.08.2011 19:34
od capri
viděl bych to na kouslej starter celou cestu byl zapadlej pastorek a tak starter shořel a tim jak se točil tak se "zavařil" a kleklo to něco podobneho se nam stalo u T4 tatka rano nastartoval dojel na bílou horu a tam auto zheblo tak zkusil nastartovat na druhou polohu pohoda a na třetí startovací všecko zhaslo dej pak vědět co to bylo

Napsal: pon 15.08.2011 20:23
od tommy-D
tak přesně jak říká CAPRI, je zadřenej startér, doufám, že jsem neoddělal nic jinýho, jak jsem s ním jel. dobrý postřeh CAPRI

Napsal: pon 15.08.2011 20:24
od capri
u nás tim utrpěl jen starter a kabel k němu nic víc

takže šup tu vohořeninu dolu a nahodit novej a ať to drandí
