Stránka 1 z 2
Napsal: pon 15.08.2011 12:27
od HottyE36
Zdravím Vás všichni baworáci,chtěl bych se zeptat zda tuhle přestavbu zde někdo prováděl. Byl bych rád kdyby mi k tomu někdo napsal pár vět těch nejtěžších problémů,přibližné finance atd. moc by mi to pomohlo kdyby někdo napsal např. s čím je největší problém,co se předělává atd.. Pište buď sem nebo do SZ. Klidně i nějaký fotoseriál. Ještě bych se chtěl optat těch co jezdí s m44 na spotřebu? moje 316 žere i 10 l/100km tak jak je daleko is? Případně příjmu i nabídky od těch co by kompletní motor m44 prodali. Děkuju moc všem.
Napsal: pon 15.08.2011 13:43
od icecold
no nejlepší je 316i prodat a pořídit to IS, ale jestli jsi ten Hotty z e30 klubu, tak stav tvé 1.6 stojí za to ji překopat

musíš na to mít: motor, elektriku, zadní kotoučové ramená, přední kotouče přeměnit za větrané + brzdiče no a potom už si jen pohrát s EWS. Nebo třeba snadnější by bylo tam dát M42 bez imo

Převodovka, kardan a difer u těchto modelu je myslím stejný. Jinak co se spotřeby tyče tak možná ten litr, dva půjde dolu, pokud teda budeš jezdit s lehčí nohou

Napsal: pon 15.08.2011 14:29
od HottyE36
Ahoj jo jsem to já

no už nevím co

kromě kol už je tak nějak auto uvnitř a zvenku jak jsem si přál ( teda krom líza či m nárazníku) podvozek a koroze cajk a auto vypadá pořád stejně. už nevím co roupama a rozhodl sem se že bych tam chtěl is když už to pěkně vypadá ať se taky trochu i svezu ( tím není myšlenou denodení gumování a točeníse na letišti !)

Napsal: pon 15.08.2011 14:32
od HottyE36
Potřeboval bych si promluvit či popsat z člověkem co to už dělal. Dílna,vybavení i zkušených lidi na tuto akci je dost. jde mi o to aby nás nezastavila nějaká totální kravina o které každej kdo to dělal ví ,ale mi by to nevěděli víš jak to myslím

Napsal: pon 15.08.2011 18:00
od Fx
Jaký rok výroby je auto?
Napsal: pon 15.08.2011 21:15
od icecold
má to 94 myslím, čili EWS II tam ještě nebude...
Napsal: pon 15.08.2011 21:26
od Fx
Tím hůř, pokud sežene motor z auta, kde EWS bylo... pak jde o to, aby to měl kompletní.
Napsal: pon 15.08.2011 21:29
od krejcia1
Mam M44 a jezdím tak za 8,5 a to to nijak nešetřim, ale zase ne že bych to točil pořád do omezovače, prostě taková svižnější jízda
Napsal: pon 15.08.2011 22:23
od HottyE36
Ahoj kluci jo je to rok 94 jak říka icecold.
Díky Fxovi ze přípomínku

z toho plyne ,že musím sehnat motor is bez EWS,nebo motor s EWS ,ale komplet? Jen pokračujte kluci potřebuju vědět cokoiv (nejlépe vše potřebné) a věřím ,že to zde ví hodně nadšenců ,tak jen pokračujte. Všem moc děkuju za cokoliv
Napsal: úte 16.08.2011 07:22
od icecold
motor M44 bez EWS neseženeš, není lepší sehnat M42 bez EWS? bude to snadnější zapojit

Napsal: úte 16.08.2011 08:43
od _peper
Mám zbořenou M42, kastle je v háji jinak ok, krom zadních brzd a výfuku mám vše. Ale koukám, že jsi z jevíčka a to je u brna pokud se nepletu.
Napsal: úte 16.08.2011 09:53
od HottyE36
Aha tak soudruzi udělali chybu omlouvám se
Takže další otázka do pranice je jaký je rozdíl mezi m42 a m44 a který je pro me výhodnější. Děkuji všem za radu
a co je za motor m43b19 ?
Napsal: úte 16.08.2011 10:59
od Fx
HottyE36 píše:Aha tak soudruzi udělali chybu omlouvám se
Takže další otázka do pranice je jaký je rozdíl mezi m42 a m44 a který je pro me výhodnější. Děkuji všem za radu
a co je za motor m43b19 ?
M43B19 se dával až do E46 a posledních kompaktů, tam už je to vůbec nesmysl s elektrikou do E36 (podomácku, i když i to se dá).
M42 = motor, který se (s určitými změnami - např. vana) dával do E30 a E36, je to 1.8 16V
M44 se dával jen do E36 a je to 1.9 16V
Pokud jde o EWS, je pro tebe nejjednodušší cesta jít do M42, pokud bude jednotka do 12/94 (s M44 se podle ETK kryly do 3/96).
Napsal: úte 16.08.2011 11:25
od HottyE36
A rozdíl spotřebytypu motorů m44 a m42 ví někdo? mněl jsem e30 is s m42jkou to je úplně samý motor jako má E36?
Případně napojit motor m44 do mojeho auta by byl velkej lament s eklektrikou atd.
Napsal: úte 16.08.2011 11:27
od Fx
HottyE36 píše:A rozdíl spotřebytypu motorů m44 a m42 ví někdo? mněl jsem e30 is s m42jkou to je úplně samý motor jako má E36?
Ano, kromě pár věcí jako je např. olejová vana jsou motory M42 v E30 a E36 zaměnitelné. M44 se spotřebou ani výkonem zásadně neliší.
Napsal: úte 16.08.2011 11:37
od HottyE36
Díky Fxovi tohle jsem chtěl slyšet. Takže seženu motor m42 z E36 a je to.
Díky kluci

Napsal: úte 16.08.2011 11:55
od Fx
Do roku výroby 12/94, abys tam neměl EWS2. Zapojit to jde, ale je to zbytečnej opruz, když můžeš sehnat motor s jednotkou, která to nepotřebuje.
Napsal: úte 16.08.2011 12:02
od HottyE36
díky moc dopíšu to do inzerátu a budu čekat

Napsal: úte 16.08.2011 18:30
od Kami1
myslím, že by bylo pro tebe vhodný se zkusit projet v M42 i M44
nebo si alespoň sehnat křivky krouťáku.
Max. výkon maj oba motory sice stejnej, ale u M44 je max. krouťák posazenej níž a od spodu je taky větší.
Navíc je M44 novější typ, takže máš vetší šanci, že nenarazíš na nějakej vylítanej kousek.
Mám M42 a když se potřebuju rychle rozjet, tak musím dát vysoké rpm a trápit spojku.
A jelikož jezdím převážně ve městě, tak můžu říct. že pro tento provoz není ten motor ideální,
nicméně bych neměnil, jelikož mám rád sportovní styl jízdy a časté řazení a vytáčení motoru mi problém nedělá, spíš naopak.
Ty máš zatím možnost volby, tak to ve vlastním zájmu nepodceň.
Napsal: ned 25.09.2011 12:21
od HottyE36
Zdravím kluci mám výhodnou nabídku na koupi m44 1,9 is a chci se zeptat jestli to zde už někdo někdy dával do auta co mám já. M43 1,6i rok 94
Kdyžtak mi napište prosím
Zda to vůbec jde nebo. už se to tu řešilo,ale rád bych věděl co se přesně musí atd. děkuju moc každému !