Stránka 1 z 3

Napsal: čtv 11.08.2011 20:44
od PeterE36
Zdravím, dnes jsem se byl s kámošem projet v jeho 316i zkoušely jsme jak se říká co to dá a oba nás zarazilo, že jsme se nedostaly přes 170 víc to prostě nejelo. Má tam 17tky alu, rezonátor, filtr, novou lambdu,svíčky najeto 179tis. Já mám ten stejný motor m43, filtr mám taky, 17tky též, najeto 187tis a a max mám na 205. Myslíte, že má motor už po smrti nebo je tam jen něco špatné? Popřípadě co ? Díky za odpovědi..

Napsal: čtv 11.08.2011 22:28
od mrJekill
Osobně si myslím,že je špatný díl mezi volantem a pedály.

Napsal: čtv 11.08.2011 22:43
od PeterE36
hmm .. ten díl mezi volantem a pedálem je v naprostém pořádku :-)

Napsal: čtv 11.08.2011 23:10
od mrJekill
Kde jste zkoušeli maximálku?Na uzavřené dráze,nebo v Německu na dálnici?

Napsal: čtv 11.08.2011 23:12
od Dacud
kamosovi to da 210 :) takze nekde je chyba

Napsal: čtv 11.08.2011 23:14
od icecold
nemá tam kratší diff?

Napsal: čtv 11.08.2011 23:21
od mrJekill
Motor může bejt ulítanej.Skuste jet vedle sebe stejnou rychlostí na stejnej kvalt a uvidíte kolik motor točí.Pokud má kámoš vyšší otáčky je to jasné - jiný převodový poměr v diferáku

Napsal: pát 12.08.2011 02:20
od Foldas
motor už byl na omezovači nebo už neměl sílu?

Napsal: pát 12.08.2011 07:25
od PeterE36
Už neměl sílu... jeli jsme na obchvatě . Jen mě napadla taková věc má strhlej jeden šroub na začátku potrubí výfukového u motoru takže mu to trošku fouká. Ale nevím zda by to tolik mělo ubrat na výkonu.

Napsal: pát 12.08.2011 07:51
od michal09
Počet najetých kilometrů na budíku není směrodatný, pokud má kamarád 179k km, tak může mít v reálu klidně přes 300k km a pokud každý kdo auto vlastnil testoval maximálku, tak se ani nedivim, že auto ve 170ti končí. Navíc pánové 316ka neni auto na závodění ani trhání rychlostních rekordů :wink: To je první věc, druhá věc jsou fitry, jestli máte standartní předepsanou vložku, nebo jestli máte nějaký konus a jakýkoliv zásah do výfuku taky ovlivňuje chod motoru. Pak se mi taky u e36 stalo, že mi přibržďoval brzdič, projevilo se to tak, že když jsem z kopce vyřadil nezrychloval jsem, akcelerace se taky lehce zhoršila a spotřeba šla nahoru..

Zajeďte si na brzdu, ať vám změří výkon a budete mít jasno :wink:

Napsal: pát 12.08.2011 08:11
od PeterE36
To je mi jasný, že to není závoďák, ale tak na 170ti by snad končit neměla i kdyby měla 300( i když je pravda kdoví co s tím kdo kdy dělal ) znám borce co má 285tis na 316tce 1993 a přes dvě kila mu to de a to je auto polorozpadlé a to se divím že s tím tak jezdí. Jinak filtr tam má konus, má tam sice rezonár místo katu, ale tak ten by měl spíš přidat než ubrat. Dns má dojet kemně na zvedák tak zkusím zda mu teda nepřibrzďuje kolo, ale to se mi nezdá.

Napsal: pát 12.08.2011 09:02
od michal09
PeterE36 píše: má tam sice rezonár místo katu, ale tak ten by měl spíš přidat než ubrat.


Tím bych si nebyl vůbec jistej, podle mě každej zásah do originál výfuku negativně ovlivňuje chod motoru, když tedy pominu prémiové komplet výfuky za pár desítek tisíc. Poradil bych se s nějakým odborníkem, címž nemyslím Vencu Nováka co má tjůningovou dílnu dole na návsi... :wink:

Ještě zkuste dát místo toho konuse originál vložku filtru... :wink:

Napsal: pát 12.08.2011 09:17
od PolarBear
nevím nevím, možná už má motor něco za sebou. Naše 316i z roku 91 má cca 380 tis km a nechce se jí jet už víc jak 180. dřív jezdila určitě něco přes 200. Ale zase nezkoušel jsem to pořádně, možná by to ještě na dálnici do prahy na těch 200 namotala. Ale jak už tu zaznělo, tohle auto není pro tyhle ryhlosti stavěné. Je o takové přibližovadlo a zábava na okresky :-)

Napsal: pát 12.08.2011 16:26
od johnyfly1
skus dat gumy 185/65/15 potom to pojde ako raketa :D ja som mal gumy 225 a bolo to lenive.. na 205 to trosku ozilo ale na zimnych 185 to je jedna basen...uz sa tesim na zimu :D :D :D

Napsal: pát 12.08.2011 20:00
od sedon
Ja ted na sestnactce vymenil vlnovec, deravej jak reseto, a musim rict, ze napriklad na ekonomomeru pozoruju vyrazny zlepseni. Maximalnku s temahle gumama zkouset rozhodne nebudu, ale proste tyhle serepeticky imho udelaj hodne...

Napsal: pát 12.08.2011 20:57
od Fantucci
moje bejvalá 316i m43 jela i víc než 210km/hod ... - na 205/55/R16

když to tak vezmu, tak to nebylo vůbec špatný auto... kurva jen, že ty e36tky tak reznou...:-(

Napsal: sob 13.08.2011 11:31
od ROBi
Sice si myslím, že by to mělo jet více, než píšeš, že to dalo, na druhou stranu, ten motor není žádný trhač asfaltu a auto úplně nejlehčí taky není ;)

Napsal: sob 13.08.2011 14:45
od 36mi323
já jsem měl e36 323i coupe, pak e39 3.0iA, ted e36 320i, a maximálku jsem nezkoušel ani u jednoho auta:) moc nechápu jak s tím někdo může tak jezdit.. ja bych se bál :)

Napsal: sob 13.08.2011 15:25
od JanHavlicek
Jestli každej majitel zkouší maximálku u aut typu 316i, tak se nedivim, že za chvíli nejede víc jak 170

Napsal: sob 13.08.2011 17:36
od PeterE36
Takže, sportovní filtr pryč a auto jezdí daleko lépe .... jinak znám lidi co mají 316-318 a honí to jak svině do omezovače a auta šlapou jak hodinky pořád ! Takže, si nemyslím že pokud auto má třetího majitele a každý zkoušel třeba 10x maximálku, že pak to auto pak pojede 170 max .. to je myslím blbost.