Stránka 1 z 1

Napsal: pát 05.08.2011 09:48
od CESi125
Zdravím,mám v tom motor M40B16,včera navečer sem umyl auto a pak že pojedu a už sem ho nenatočil.Nejspíš někde natekla voda do EL ale nikde sem nic nenašel.Dnes sem ho zkusil startovat jestli to třeba nevyschlo,ale nic,zázrak se nekonal.
Vyznám se v E36,ale u tříci sem narychlo nenašel ani jednotku motoru tak kdyby někdo tušil kde by mohl být problém,byl bych moc vděčnej... :oops:

Napsal: pát 05.08.2011 09:54
od icecold
tak jako první bych zkontoloval rozdělovač a svíčky :wink:

Napsal: pát 05.08.2011 10:09
od CESi125
a kde to má rozdělovač ???To je řízený jednotkou...
do svíček mi voda taky nenateče.Myslím že bude voda někde na relátku nebo na kontaktech...

Napsal: pát 05.08.2011 13:26
od icecold
to, že tam je ŘJ automatický neznamená, že tam nemusí být rozdělovač. Jinak je v přední části motoru nahoře před chladičem (alespoň e36 to tak má)
a za vyndání svíček níc nedáš :wink: musíš zjistit jestli ti to dává jískru

Napsal: pát 05.08.2011 14:40
od CESi125
E36 má jednotku motoru v pravo pod predním oknem v kastlíku a rozdělovač nemá (aspoň moje M50) :wink: ale to řešit nechci.Potřebuju rozpohybovat E30 a nějak se nedaří...zatím

Napsal: pát 05.08.2011 14:59
od mequi
Myslím, že e30 má řj nad kastlíkem u spolujezdce. Musíš oddělat kastlík zevnitř. Tam by voda neměla natéct. Spíš bude chyba - skrat pod kapotou.

Napsal: pát 05.08.2011 17:11
od icecold
a co je teda toto? :roll: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=12&fg=05

M40 motory jak e30 tak i e36 mají rozdělovač, stejně má rozdělovač i M20, M50 už mají cívky,

Napsal: pát 05.08.2011 18:33
od CESi125
ok omlouvám se,ale nemám v plánu tady slovíčkařit,ale potřebuju rozhejbat auto

Vypadá to na relé palivového čerpadla protože čerpadlo nereagovalo a po zapojení na přímo (mimo obvod vozidla) sem bez problému nastartoval.

Může to být i něco jinýho než zmíněné relé?

Napsal: pát 05.08.2011 22:07
od icecold
tak určitě bych zkusil vyměnit relé a proměřit potom jestli ti tam jde proud, je možné, že ti tam natekla voda a zkratovalo/spálilo se to
a nebo teď proměř jestli ti jde proud k tomu relé, pokud ano tak to bude na 99% relé

Napsal: sob 06.08.2011 15:19
od CESi125
tak OPRAVENO :D Po dni měření a hledání sem přišel na to že: relé je v pořádku , pojistka je v pořádku , čerpadlo je v pořádku , ale přišel sem na to že se mi nějak nedostává šťáva k čerpadlu.
Závada byla v neprůchozím kabelu,který vede od čerpadla k pojistce(nejspíš vlhko pod kobercem).Nahrazen cca metr kabelu a jedemeee :lol: