Stránka 1 z 1
Napsal: úte 19.07.2011 16:21
od Butch5
Cca před 3 měsíci jsem koupil TDSu s tím, že černě kouří. Údajně bylo repasované čerpadlo, vyměněny vstřiky za starší, EGR ventil za starší a TDS pořád kouří. čerpadlo nastavil předchozí majitel prý dle diagnostiky a auto kouřilo ve vysokých otáčkách a dá se říci, že ne málo, ale nebylo to nic, co bych u tak starého auta nepřekousl. Problém je v tom, že oslední dobou se kouřivost dost výrazně zhoršila, auto kouří dost extrémně. Je to automat a kouření se projevuje v tahu motoru a pak vždycky když auto přeřadí na vyšší stupeň nebo podřadí, tak auto vyplyvne oblak stojícího černýho dýmu. Je to docela provokace na příslušníky co pomáhají a chrání, když se rozjíždím do křižovatky a auto ve chvíli kdy zařadí dvojku, uprostřed křižovatky zanechá stojací černou clonu, přes kterou není vidět. Dělá to už i v nízkých otáčkách, jednoduše řečeno pořád. Poradí někdo, čím to může být anebo nejlépe někdo z Prahy, kdo má zkušenosti a možnost se na to podívat, že by mi pomohl to pořešit ?????
Napsal: úte 19.07.2011 22:48
od mrJekill
Turbo funguje?
Černý kouř - přebytek paliva,nebo nedostatek vzduchu (prakticky totéž)
Napsal: stř 20.07.2011 08:17
od Butch5
turbo funguje. není tu někdo z Prahy, kdo by to pošteloval ???
Napsal: stř 20.07.2011 09:11
od Butch5
má někdo zkušenost se zaslepením EGR ventilu ?? kamarád mi říká, že to může vše vyřešit... ????
Napsal: stř 20.07.2011 09:54
od mrJekill
Pokud ti nepodfukuje,zatím jen od EGR odpoj podtlakovou hadičku,která ho otvírá a do hadičky strč provizorně šroubek,aby se ucpala.Myslím,ale že tímhle se to na 99% nevyřeší.
Napsal: stř 20.07.2011 15:12
od suchos
mas olej v sani ?
Napsal: stř 20.07.2011 15:16
od Butch5
nevím, nemám možnost si na autě sám něco dělat a v Praze bydlím chvíli a nikoho tu neznám. Pomohl by mi nějaký nadšenec, co tomu rozumí a mrkne na to....myslím, že olejem by to být nemělo, je to černej kouř, olej by měl kouřit modře ??? tohle vypadá spíš na naftu....
Napsal: stř 20.07.2011 15:58
od shade741
Mrknout na ty vstřiky, podle mě nerozprašují tak jak mají, nebo pak to turbo( ztráta tlaku- prasklá hadice, někde ufukuje) případně samotné turbo

Napsal: stř 20.07.2011 16:38
od mrJekill
Určitě hledat kolem turba,případně se zaměřit na řídící vstřik.Tady by diagnostika mohla říct víc
Napsal: čtv 21.07.2011 09:34
od Butch5
Vážně nikdo v Praze nerozumí báwům, případně neumí nastvait čerpadlo ??? :/
Napsal: čtv 21.07.2011 19:27
od mrJekill
Butch5 píše:Vážně nikdo v Praze nerozumí báwům, případně neumí nastvait čerpadlo ??? :/
Osobně si myslím,že nerozumí a neumí

Napsal: pát 22.07.2011 09:03
od Butch5
Victory!!!!

Napsal: pát 22.07.2011 17:19
od mrJekill
A?
Napsal: pát 22.07.2011 20:01
od Butch5
a nic, co kouří, to jede

Napsal: úte 26.07.2011 16:13
od Butch5
Tak je to vyřešený, chtělo to přenastavit hodnoty vstřikování, který sice někdo nastavoval, ale asi úpně nevěděl jak....

))
Napsal: úte 26.07.2011 18:53
od Tompo
Jako fakt? Já chci taky... Včera jsem vytahal vstřiky, nechal oměřit, všechny OK, zárověn jsem oddehtoval sání, kde snad snímač tlaku nemohl vůbec měřit jak byl zanešen, dal jsem nový těsněníčko, na řídícím vstřiku byl utržen kablík, vše jsem poskládal, přijde mi, že motor má jemnější chod, ale stále když dám podlahu, tak hulíme.... Kdo a kde a hlavně jak Ti to nastavil?
Napsal: úte 26.07.2011 20:20
od suchos
S tim nastavenim me to taky zajima, napis sem pls kdo a jakym presne zpusobem ti to nastavil, jestli stacilo jenom pres ridici jednotku.
Jinak me tds prestalo znatelne hulit co jsem vyhodil katalyzator.. nevim jak je to mozny, ale je to tak.
Napsal: úte 26.07.2011 21:26
od Tompo
taky to mám v plánu vyhodit a pěkně nerez trubku...
Napsal: stř 27.07.2011 07:42
od Butch5
nastavoval to přes diagnostiku nebo co...je to jeho knowhow, takže detaily mi taky úplně neřekl , ale funguje to, tak jsem spokojenej. Domluvím se s ním a kdyžtak předám kontakt