Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 14.07.2011 16:42
od Rudlik36
ahoj mám problém přivezl jsem Bawo 36ku kupoval jsem jako nepojizdny :( . po mem zjištění : nepálí, nedává benzin a zprvu nesel ani starter (oprava prozatimní propojením kabelu na ŘJ imm) dale se nedají otevřít 3a 4 dveře s kufrem. Můj dotaz co s tim je? a taky jestli s tim má zrovna central neco společnýho?..... Předem moc díky

Napsal: čtv 14.07.2011 17:54
od KKarlos111
vsak jsi kupoval jako nepojizdný :wink:

Napsal: čtv 14.07.2011 21:32
od Rudlik36
To sice jo ale snad to nejako jde opravit ne?

Napsal: pát 15.07.2011 23:05
od Rudlik36
diky za rady vazne nwvim co by to mohlo byt muze se nalezt alespon jedna duse krera by mi mohla pomoci??????????

Napsal: sob 16.07.2011 03:31
od shade741
Ohledně centrálu- vzadu víko kufru, na levé straně v gumě svazek kabelů, bývají porušené, případně pod kobercem u řidiče další kabely od centrálu :wink: (pokud je tam vlhkost nebo voda tak zkorodují a upadnou-vlastní zkušenost) Ohledně toho benzínu hučí před nastartováním palivové čerpadlo? Nepálí?- jakože nedává jiskru? Pokud je tomu tak(nejdou oboje věci), tak hledej chybu v elektrice, zdřejmě ŘJ samotná, případně může být odstaveno immobilizérem, pokud se v tom někdo vrtal nebo se to kapitálně potento. :wink: Víc ti už asi nepomohu

Napsal: sob 16.07.2011 06:48
od Foldas
vidim to na zablokovaný immo.

Napsal: sob 16.07.2011 06:59
od weNTyll
To je ten cerny sedan z Benatek?

Napsal: sob 16.07.2011 07:32
od Rudlik36
Díky sám si s tím asi neporadím tak to bude muset jet k elektrikářoj

Napsal: sob 16.07.2011 08:56
od Tompo
a startér tedy točí? To, že nejde čerpadlo a nedává jiskru by mohl dělat snímač otáček kliky, pokud tam je... Nejsem si jistý

Napsal: sob 16.07.2011 22:10
od Rudlik36
weNTyll píše:To je ten cerny sedan z Benatek?


Jj to je on....

Napsal: ned 17.07.2011 08:30
od Foldas
Tompo píše:a startér tedy točí? To, že nejde čerpadlo a nedává jiskru by mohl dělat snímač otáček kliky, pokud tam je... Nejsem si jistý


vsak pise ze starter netocil dokud nepreklemoval jednotku immo ted starter toci ale jednotka ews neda povoleni ke startu

Napsal: ned 17.07.2011 10:50
od weNTyll
Rudlik36 píše:
weNTyll píše:To je ten cerny sedan z Benatek?


Jj to je on....


Byl jsem se tam nahodou zrovna podivat, kdyz jste pro to prijeli. Obastlit a obejit EWS je takove divne reseni, radeji dat to dohromady jak to ma byt. Jsem si prave rikal, ze pro to jede nekdo kdo ma elektriku E36 v malicku, protoze metodou pokus omyl bez konkretnich znalosti to sezere casu a nervu i kdyz budes mit vedle cele druhe auto na dily.

Napsal: ned 17.07.2011 11:01
od Rudlik36
weNTyll píše:
Rudlik36 píše:
weNTyll píše:To je ten cerny sedan z Benatek?


Jj to je on....


Byl jsem se tam nahodou zrovna podivat, kdyz jste pro to prijeli. Obastlit a obejit EWS je takove divne reseni, radeji dat to dohromady jak to ma byt. Jsem si prave rikal, ze pro to jede nekdo kdo ma elektriku E36 v malicku, protoze metodou pokus omyl bez konkretnich znalosti to sezere casu a nervu i kdyz budes mit vedle cele druhe auto na dily.


Jj elektrika mi problem nedela jen jde o to ze nemam vnitrni zapojeni rj imm tak newim co odeslo z toho vypliva ze jednotka imm pujde ven a udelam to tak, aby nebyla vubec potreba ( koumaci tam v ty elekrtice udelaly desnej bordel nastrihaly draty a kombinovali takze bude jeste prdel to po nich dat zpatky dokupy.).

Napsal: ned 17.07.2011 11:30
od weNTyll
Zacal bych diagnostikovat EWS, jestli komunikuje vubec s klicem a s DME. EWS II co tam v tom aute pravdepodobne uz je tak neosidis tak jednoduse kusem dratu.

A jak rikas, uz se v tom nekdo vrtal, takze to bude asi pekne rozesrane v kabelazi po ruznem neodbornem experimentovani ...

Posli VIN at jde zjistit co tam je vlastne za verzi.

Napsal: pon 05.12.2011 22:05
od wocher
Připojil bych se k dotazu s podobnym problémem. E36 316i, rv.94 M43. Napřed začaly blbnout starty. Jakmile se ohřál motor (cca 10km po městě) a vypnul jsem ho, už nenaskočil. Startér motorem točil, ale nechyt. Po vychladnutí v pohodě. Takhle jsem s tim jezdil asi měsíc (2x mi to zdechlo za jízdy). Teď už nechytne ani studenej motor. Startér tedy motorem točí, jiskra na ani jedný svíčce neni, čerpadlo neslyšim (nebylo slyšet ani když to jezdilo OK). Měnil jsem zapalovací cívku, kable, dobil baterku, dal nový čidlo na klice, zkoušel jinou ŘJ (mam verzi bez immo, testováno s jednotkou z auta taky bez immo, takže s EWS by problém být neměl). Přestávam mít nápady co zkusit dál, tak pokud by někoho napadlo něco zajímavého, budu moc vděčen. Díky Honza 8)

Napsal: úte 06.12.2011 11:55
od wocher
Nějaké nápady viz muj předchozí příspěvěk?

Napsal: úte 06.12.2011 12:30
od shade741
Pokud jsi nevyměnil svíce udělej to, navíc zkontroluj kabel od čidla klikovky, případně pročistit konektor k říd. jednotce a prostřiknout kontaktolem, ještě odpojit tak na pul hodky baterku a a zase připojit s každým tímhle problémem jsem se setkal a jiskra nebyla ani na jedný svíci :wink:

Napsal: úte 06.12.2011 14:16
od wocher
shade741 píše:Pokud jsi nevyměnil svíce udělej to, navíc zkontroluj kabel od čidla klikovky, případně pročistit konektor k říd. jednotce a prostřiknout kontaktolem, ještě odpojit tak na pul hodky baterku a a zase připojit s každým tímhle problémem jsem se setkal a jiskra nebyla ani na jedný svíci :wink:


Všechny zmíněný konektory jsem kontaktolem stříkal, baterka byla odpojená dlouho, když se nabíjela a pak i když jsem zkoušel jinou jednotku. Svíce jsem zkoušel dát jiný a po ukostření je testovat "venku". Jiskru nedaly, tak nepředpokládam, že by venku nepálily a ve válcích jo. Na kabel od konektoru snímače kliky jsem zatím nekoukal, ale nevim jestli něco uvidim, když vede do svazku. Co čidlo na vačce? Nemůže jednotka data z něj vyhodnocovat, jako že se vačka netočí a tim pádem nesepnout čerpadlo a nepálit jako je to u čidla na klice?
Díky H.

Napsal: úte 06.12.2011 14:18
od Fx
K původnímu dotazu: Na 99% rozpárovaný nebo nefunkční čip imobilizéru. Dá se zjistit diagnostikou a je to opravitelné do půl hodiny podle použitých nástrojů. Kdyby byl konec vinka, dala by se asi i zjistit příčina toho problému. Může to být i kód na BC, s centrálem by to nemělo mít nic společného. Naopak, EWS ovládá centrál v tom smyslu, že v případě vložení klíče s čipem do zapalování a otočení se vypne funkce double locku, tj. zamčené auto lze otevřít zevnitř.

K druhému, rv 94 nemá EWS2. Napadá mě čidlo otáček.

Napsal: úte 06.12.2011 14:23
od wocher
Fx píše:...
K druhému, rv 94 nemá EWS2. Napadá mě čidlo otáček.


Ano, EWS2 nemam, proto by neměl být problém s testem jiný jednotky kus za kus (samozřejmě z auta taky bez EWS2), tak jsem to myslel.
Snímač otáček klikový hřídele jsem měnil za nový.
DíkyH.