Stránka 1 z 1
Napsal: stř 13.07.2011 18:09
od Danny13
zdravím.....potřeboval bych někoho, kdo se "opravdu" vyzná v bavorácích....mám E36 318IS coupe, rok 1993......v poslední době mi čím dál více kolísají otáčky při volnoběhu, hlavně při startu, koukal jsem tady do fóra,je tady toho hodně, může to být čímkoliv a proto bych rád:
1. jestli by mi někdo tady z klubu byl schopný udělat diagnostiku
2. pokud by to šlo, rovnou kouknout na věci, který se dají poznat bez diagnostiky, jako je například vyčištění klapky sání nebo prasklá hadice apod.
samozřejmě to nechci zadarmo
3. ještě dotaz, co ten injector cleaner???.....kolik ho mám nalít do plné nádrže???? a pomůže to????
jinak jsem z Ústí nad Labem ale od 29.7. budu na týden v Žamberku, takže bych mohl přijet někam do okolí.......
rád bych ho dal dohromady, protože to je moje první auto a až na pár věcí jsem s ním plně spokojenej........
jo a ještě se mi zdá, že mám vyšší spotřebu, ale to může být i tím výfukem, protože tam je asi nějaká UNI koncovka a při nízkých otáčkách cca 2000-2500 to strašně řve
cca když jezdím v klidu, mám průměrnou mezi 10-11litry/100km
potkal jsem v Žamberku kluka, který to auto celý dělal a říkal, že to i nejede, jak to jezdilo, nemá takový výkon
díky moc
Napsal: stř 13.07.2011 18:44
od Danny13
ještě jedna věc, nevím jestli to s tím může mít něco společnými ale u poslední svíčky (od předního skla), když z ní sundám ten kabel co tam vede, nevím co to je, tak je tam olej......nechtěl jsem vyndavat svíčku, aby mi nenatekl níž.....
Napsal: stř 13.07.2011 21:38
od ACDC
Jestli budeš v Žamberku, zkus BMWPOWER - je na netu. Je to prakticky v Litomyšli. Musel bys ho ukecat, ale asi by tě vzal...
Napsal: pon 18.07.2011 18:11
od Pglock
ACDC píše:Jestli budeš v Žamberku, zkus BMWPOWER - je na netu. Je to prakticky v Litomyšli. Musel bys ho ukecat, ale asi by tě vzal...
Rozhodně doporučuju!
Napsal: úte 19.07.2011 17:48
od Danny13
tak jsem byl dneska na diagnostice (BOSCH)a našlo to jenom čidlo otáček na pravým předním kole, jinak vše ok.......nebyl by někdo ochotnej se mi na to podívat???? pořád mi blbne volnoběh, když nastartuju houpou se otáčky od cca 1500-400 a pak se srovnaj na 800 a pak když někde zastavím na hodinku a opět nastartuju otáčky jdou i na 200 a někdy chcípne a nebo se po pár vteřinách srovnají na 800.......na diagnostice mi říkali, že by to mohly být podtlaky na sání.....budu v Žamberku první týden v srpnu a pokud by byl někdo ochotnej si na mě udělat jedno odpoledne čas, bylo by to super, samozřejmě práci zaplatím.......
děkuji i za rady, co by to mohlo být, procházím fórum už skoro měsíc a přesně můj problém nemůžu najít a už si nevím rady.......díky
Napsal: úte 19.07.2011 20:05
od capri
bejva to zasranej volnoběžnej ventil a ten olej na svíčkách je jen blby těsnění pod víkem hlavy mam to taky tak

volnoběžnej ventil je pod sacima parohama vyndat ho bez demontáže parohů jde ale už vim že to nikdy dělat nechci takže příště parohy dolu

Napsal: úte 19.07.2011 22:15
od Danny13
capri píše:bejva to zasranej volnoběžnej ventil a ten olej na svíčkách je jen blby těsnění pod víkem hlavy mam to taky tak

volnoběžnej ventil je pod sacima parohama vyndat ho bez demontáže parohů jde ale už vim že to nikdy dělat nechci takže příště parohy dolu

-kouknu na to a popřípadě vyčistím, uvidíme co to udělá......jenom mě napadlo, asi před čtvrt rokem jsem nastartoval a asi 3x to hned chcíplo, vůbec to neudrželo otáčky, pak mě napadlo lanko plynu, tak jsem ho utáhl pomocí plastového závitu (podobného jako u brzd na kole) a nechal to být (nastartovalo to a drželo otáčky - nepamatuju, jestli se zhouply otáčky nebo ne, ale je možný, že to dělá víc od té doby)......pootočil jsem s ním asi třikrát dokola, je skoro celý vylezlý......nemůže to s tím mít souvislost???.......
Napsal: úte 19.07.2011 22:20
od capri
no nevim jak přesně má bejt to lanko plynu nastaveny ale mam pocit že při puštěnym plynu by na něm měla bejt nejaka vule a v "nulový" poloze by nemělo otvírat klapku ale zas kdyby se to ohřálo tak by to mělo větší volnoběžný otáčky pokud by byla klapka pootevřená
každopádně jako první bych vyměnil svíčky pokud nejsou novy a pak bych se vrhnul do vyčištění klapky a volnoběžáku

Napsal: úte 19.07.2011 22:42
od Danny13
capri píše:no nevim jak přesně má bejt to lanko plynu nastaveny ale mam pocit že při puštěnym plynu by na něm měla bejt nejaka vule a v "nulový" poloze by nemělo otvírat klapku ale zas kdyby se to ohřálo tak by to mělo větší volnoběžný otáčky pokud by byla klapka pootevřená
každopádně jako první bych vyměnil svíčky pokud nejsou novy a pak bych se vrhnul do vyčištění klapky a volnoběžáku

svíčky mám NGK měněný cca v prosinci......
Napsal: úte 19.07.2011 23:00
od capri
v tom případě by měli bejt OK (pokud si dal ty co tam bejt maj) když budeš mít sundany saci parohy klapku a volnoběžák tak to všecko vyčisti pořádně pak zkontroluj jestli nemáš díru v tom sacim koleni co vede od váhy vzduchu ke klapce nebo neni spuchřeli a popraskany občas to děla tak neplechy

jinak mě volnoběh občas houpe taky a to jsem to všecko vyčistil ale neni to nic hroznyho

takže to nejak neřešim když je to teply tak to nedělá dělá to jen u prvního startu

Napsal: stř 20.07.2011 16:45
od Danny13
capri píše:v tom případě by měli bejt OK (pokud si dal ty co tam bejt maj) když budeš mít sundany saci parohy klapku a volnoběžák tak to všecko vyčisti pořádně pak zkontroluj jestli nemáš díru v tom sacim koleni co vede od váhy vzduchu ke klapce nebo neni spuchřeli a popraskany občas to děla tak neplechy

jinak mě volnoběh občas houpe taky a to jsem to všecko vyčistil ale neni to nic hroznyho

takže to nejak neřešim když je to teply tak to nedělá dělá to jen u prvního startu

můžu vyčistit ten volnoběžný ventil čističem na brzdy??? byl jsem u automechanika a on mi to poradil.....
Napsal: stř 20.07.2011 16:46
od Danny13
capri píše:v tom případě by měli bejt OK (pokud si dal ty co tam bejt maj) když budeš mít sundany saci parohy klapku a volnoběžák tak to všecko vyčisti pořádně pak zkontroluj jestli nemáš díru v tom sacim koleni co vede od váhy vzduchu ke klapce nebo neni spuchřeli a popraskany občas to děla tak neplechy

jinak mě volnoběh občas houpe taky a to jsem to všecko vyčistil ale neni to nic hroznyho

takže to nejak neřešim když je to teply tak to nedělá dělá to jen u prvního startu

můžu vyčistit ten volnoběžný ventil čističem na brzdy??? byl jsem u automechanika a on mi to poradil.....konkrétně tento
http://autokelly.cz/#PATH=3770512;37705 ... ST=0|LNG=0|
EDIT: sorry že to je tady dvakrát, seknul se mi net
Napsal: stř 20.07.2011 16:53
od capri
Já ho cistil benzínem a taky Maka v pohodě Nejdek jsem Cetl ze je dobry to čistit cisticemm na klapky
Napsal: pon 25.07.2011 10:17
od Danny13
capri píše:Já ho cistil benzínem a taky Maka v pohodě Nejdek jsem Cetl ze je dobry to čistit cisticemm na klapky
tááákže díky za rady, je to opravený...... sundal jsem koleno, to bylo v pořádku, vyčistil jsem škrtící klapku, sundal a vyčistil volnoběžný ventil a nakonec hadičky co vedou do ventilu a z ventilu byli na konci trochu prasklé, tak jsem je přelepil (než koupím nové) izolačkou......potom jsem startoval a nepoznal rozdíl.....tak jsem odpojil baterku, za půl hodiny zapojil, pořádně to projel a druhý den ráno při nastartování se otáčky zhouply (1500/400/800 a pak zůstaly, což si myslím, že je normální při studeném startu), po dlouhé jízdě jsem vypnul motor, nastartoval a otáčky na 1500 a pomalu dolu na 800......takže zatím O.K......moc díky za rady
Napsal: pon 25.07.2011 12:26
od _peper
Kup rychle nové, až se ti ta izolačka ohřeje, tak sleze skoro sama a hadičky nebudu doléhat tak jak by měly.
Napsal: pon 25.07.2011 13:05
od Danny13
_peper píše:Kup rychle nové, až se ti ta izolačka ohřeje, tak sleze skoro sama a hadičky nebudu doléhat tak jak by měly.
a nevíš kde???......koukal jsem na autokelly i na elitu, ale nenašel jsem je......znám ETK (13 41 1 734 522, 13 41 1 734 523) ale nevím jak je podle toho najít....