Stránka 1 z 3
Napsal: čtv 07.07.2011 13:34
od serpis
Zdravím všechny Báwaře!
Vždycky jsem chtěl jedině bmw s 6 válcem, ale kůli spotřebě mě odrazoval. Kamarád si koupil 316i e36 rok 97, takže už moderní motor a kombinovanou spotřebou 9l (nevyježděnej), tak sem si říkal, že bych koupil 318i. U 1.6 mě překvapil zátah a krátké kvalty. Motor se musí ale dosti točit, aby jel. Bude takový rozdíl ve spotřebě oproti 320i? Nebude stačit 318i? (po roce 94, to už jsou novější motory). Má někdo zkušenost 316i vs 318i? stojí to za to?
Napsal: čtv 07.07.2011 13:37
od icecold
Napsal: čtv 07.07.2011 13:42
od serpis
To se hodí. Děkuju.
Napsal: čtv 07.07.2011 15:26
od xSAFA
Motory žerou obdobně ať je to čtyřvál nebo šestivál, objem nehraje až takovou roli. Silnější motor nemusíš tak točit proto se dostaneš na podobnou spotřebu s tím, že máš navíc rezervu ve výkonu. Něco jiného je ale město, tam s větším objemem tu spotřebu pocítíš více. Je to o kompromisech... Sám nejlíp víš jak auto využíváš, jinak vybírám auto na denní dojíždění do práce a jinak auto, který bude ne občasný výlety atd. I s 2.8 se dá jezdit dlouhodobej průměr 8,5l...
Napsal: čtv 07.07.2011 16:05
od Johnys
já jezdím s 2.8 za 9l průměr svižnou jízdou, když jedu kadla, kadla a kochám se 80tkou, tak jedu za 7,5l a když to honím, tak jsem na 11
Napsal: čtv 07.07.2011 16:12
od KKarlos111
kup 2,5 a budes jezdit ze stejnou spotrebou jako 1,8.ja us mam n52 takze 3,0 a jezdim za 8,6 dlouhodobe

Napsal: čtv 07.07.2011 18:43
od serpis
Tak bude to 1 aut. rád bych se dožil i dalšího, tak se obávám, že 200koní je moc... S kamarádovou 1.6 na zimákách jsme jeli přes ještěd ( kdo zná) a bylo po dešti a každá zatáčka bokem na čtvrtz plynu... ve 3 lidech. Co potom dělá 200 koní. Hlavně budu jezdit ve městě a ja ksi dovedete přestavit... Mladej kluk, zkoušení co to umí... No nevím jestli bych jezdil za 9l průměr.
Napsal: čtv 07.07.2011 18:50
od Johnys
No tak záleží taky na pneu

s těma papučama co tam mám a kvalitní gumou se mi nedaří to utrhnout ani na mokru. Ale tak když nechceš 200 kobyl, tak si pořiď 1.8Is

Napsal: čtv 07.07.2011 19:49
od marecekoi
Napsal: čtv 07.07.2011 20:11
od serpis
Byli tam zánovní zimáky Nokiany... a šlo to až moc... Nemám asi ani takovej rozpočet, ty 6 válce jsou drahý... chtěl bych něco do 40 000kč. Ty spotřeby to je zlo u BMW... ale ono vám to to auto vynahradí

Napsal: čtv 07.07.2011 21:36
od stolz
zlo ? to nevis kamo co je zlo. 2.0 od mercedesu co se daval do C classe, zere 10, a to je ctyrvalec. Passat 1.6 benzin zere 9. Felicia 1.6 zere 8,5, ale do dusledku je vsochno jen o tom jak umis jezdit. Ja s BMW R6 2.0 jezdil v pohode pod 8. Takovydle diskuse jsou na dlouho a nikdy neskonci, znam spoustu lidi co ti reknou jak straslive to bude zrat, ale neuvedomi si ze 2.5litr bude zrat stejne jak skoda 120L... Jestli resis spotrebu kup 1.9TDi. v passatu s nim jezdim za 5litru a rikam si jak setrim, ale usmev na tvari ti to nevytvori.
Napsal: čtv 07.07.2011 22:50
od marecekoi
Moje slova já před tím než jsem koupil BMW měl 1,6 opla vectru se 101 koněma a spotřebu měla to samý jako moje BMW ted.A za tu hudbu.....to fakt stojí.Bohužel do 40000kč asi 6hrnek neseženeš no

,ale nebál bych se toho že spotřeba bude nesmyslně vysoká!!!
Napsal: pát 08.07.2011 10:20
od Butch5
Tak si kup 2.5 TDS a máš spotřebu vyřešenou a jede to taky slušně

Napsal: pát 08.07.2011 11:10
od KKarlos111
nebo chvíli počkej a našetři

Napsal: pát 08.07.2011 12:06
od j3ykobim
přesně šetři..., já mám s 323 spotřebu po Praze 10-11l, ale jezdim většinou krátké trasy do 10km. Dálky dávam kolem 7-8litru.
Doporučil bych jako ostatní R6, s nějakou slušnou výbavou(ať to auto také můžeš prodat, až dojdeš na další metu).
Napsal: pát 08.07.2011 13:14
od Brody
O čtyřválci bych už nepřemýšlel.. V tý spotřebě je opravdu nepatrnej rozdíl..
Napsal: pát 08.07.2011 13:31
od PolarBear
zas ty 4 válce neodsuzujte. Ano pro vyježděné řidiče už je to voprus, ale bawor není jen o výkonu. Já být tebou tak klidně najdu E36 se 4 válcem ale hlavně aby bylo techniky OK! a stála třeba do 20k. Pokud bude opravdu v dobrém stavu tak ji za nějakou dobu možná ještě prodáš a nebo to prostě dáš sešrotovat... ztráta na ceně minimální.
Já mám třeba totálně sociální E36 s 1.6 motorem a 380 tkm na krku. Mám v tom LPG a pořád mě to doveze kamkoli kam potřebuju. Karoska je totálně v háji, ale funkče je v pořádku
Bylo to moje první auto a dnes má reálnou hodnotu tak 15-20 tis. (není na prodej, kdyby někdo rejpal, že se mu to snažím vecpat

)
Napsal: pát 08.07.2011 13:39
od j3ykobim
PolarBear píše:zas ty 4 válce neodsuzujte. Ano pro vyježděné řidiče už je to voprus, ale bawor není jen o výkonu. Já být tebou tak klidně najdu E36 se 4 válcem ale hlavně aby bylo techniky OK! a stála třeba do 20k. Pokud bude opravdu v dobrém stavu tak ji za nějakou dobu možná ještě prodáš a nebo to prostě dáš sešrotovat... ztráta na ceně minimální.
Já mám třeba totálně sociální E36 s 1.6 motorem a 380 tkm na krku. Mám v tom LPG a pořád mě to doveze kamkoli kam potřebuju. Karoska je totálně v háji, ale funkče je v pořádku
Bylo to moje první auto a dnes má reálnou hodnotu tak 15-20 tis. (není na prodej, kdyby někdo rejpal, že se mu to snažím vecpat

)
Máš chybku v podpise, e39 316 snad nemáš .)
Napsal: pát 08.07.2011 14:10
od PolarBear
heh dík, nějak jsem to pomotal jak jsem tam přidával ten link na spritmonitor

Opraveno

Napsal: sob 09.07.2011 12:24
od serpis
První auto nechci dražší, jak 40 000kč a hlavně víc mít nebudu a auto prostě být musí, protože se prodá motorka. Stejně nebude na dlouho.... Další věc je povinný ručení.