Stránka 1 z 2

Napsal: pon 04.07.2011 22:19
od radekc
Dneska jsem si byl zajezdít na Masarykově okruhu a alternátor to nerozdejchal. Před pár tis. km je dělaná kompletní repase. Vím že se posral až na okruhu, předtím byl v pořádku. Tak po 15 min. na okruhu mi check zahlásil, že nesvítí brzdoví světlo (ale to svítí a vím, že se tahle falešná hláška ukáže při drobnějším poklesu napětí).
Zajímalo by mě čím to je, že se posral na okruhu? Je teda pravda, že abs jednotka byla v činnosti dost často - při bržďení a v zatáčce jako stabilizace ASC a němá zrovna malej odběr, tak, že by alternátor nevydržel fungování 15 min. na hranici možností? Nebo mu vadily vysoký otáčky?

Nestalo se vám to taky? Byl jsem na okruhu už jednou a pár tís. km po tom mi alternátor odešel, tak šel na kompletní repas.

Napsal: pon 04.07.2011 23:37
od Fx
Jen jestli nemáš v pr* čidlo na brzdovém pedálu a neplašíš kvůli altíku zbytečně.

Napsal: pon 04.07.2011 23:48
od radekc
Neplaším zbytečně, nedojel jsem dom, kámoš mi musel dovízt náhradní baterku. Pokles napětí se dá u mýho auta vysledovat falešnou hláškou o nesvítících brzdových světlech. Na náhradní baterku jsem ujel 60km a když jsem dojel, baterka měla 6V při nastartovaným motoru - už skoro neběžel

Napsal: úte 05.07.2011 10:51
od mequi
Dej ho reklamovat. Tohle by se nemělo stávat. Alternátor musí vydržet i vysoké otáčky. Jak myslíš, že jezdí lidi v Německu po dálnicích? Nevěřím, že každých 5000km chodí na výměnu alternátoru.

Napsal: úte 05.07.2011 11:44
od Pavel 528
nevim,co mas za motor,ale kdyby si s reklamaci nepochodil,prodavam tento altik

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Napsal: úte 05.07.2011 12:08
od radekc
mequi píše:Dej ho reklamovat. Tohle by se nemělo stávat. Alternátor musí vydržet i vysoké otáčky. Jak myslíš, že jezdí lidi v Německu po dálnicích? Nevěřím, že každých 5000km chodí na výměnu alternátoru.

No nevím jestli mu vadily vysoký otáčky, ale dost možná nezvádl vysokej odběr abs čerpadla. Vím že tam je regulátor značky Remco - nikde v katalogu sem ho nenašel, kdoví jakej to je šit.


Pavel 528 píše:nevim,co mas za motor,ale kdyby si s reklamaci nepochodil,prodavam tento altik

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Tak to je blbý, mám e36 323i

Napsal: úte 05.07.2011 12:25
od Pavel 528
radekc píše:
mequi píše:Dej ho reklamovat. Tohle by se nemělo stávat. Alternátor musí vydržet i vysoké otáčky. Jak myslíš, že jezdí lidi v Německu po dálnicích? Nevěřím, že každých 5000km chodí na výměnu alternátoru.

No nevím jestli mu vadily vysoký otáčky, ale dost možná nezvádl vysokej odběr abs čerpadla. Vím že tam je regulátor značky Remco - nikde v katalogu sem ho nenašel, kdoví jakej to je šit.


Pavel 528 píše:nevim,co mas za motor,ale kdyby si s reklamaci nepochodil,prodavam tento altik

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Tak to je blbý, mám e36 323i


jukni jeste jednou na ten odkaz trochu jsem to upravil a dodal foto..treba to bude ten samej,co tam mas....

Napsal: úte 05.07.2011 12:36
od radekc
Já tam mám bosch 90A, podle fotky by tam mohl pasovat ten tvuj, ale uvidim jak dopadne reklamace.

Napsal: úte 05.07.2011 12:39
od Pavel 528
radekc píše:Já tam mám bosch 90A, podle fotky by tam mohl pasovat ten tvuj, ale uvidim jak dopadne reklamace.


jj jasny,kdyztak to nafotim jeste z jinych stran a konektory

Napsal: úte 05.07.2011 15:49
od RomanSvach
no ty altiky v tehle kompaktnich verzich se bezne delaj na 18000ot/min. otazka kolik ma kdyz je motor vytoceny na max.
mozna ten altik nebude uplne na vyhozeni. treba staci dat nove uhliky nebo ocistit smirkl papirem krouzky.
k tomu alternatoru Bosch. mozna bude stejny ale pochybuju, Iskra ae ma na svych strankach ktery altik do jakeho auta pasuje tak si to tam muzete zkontrolovat(nedelaj ale na vsechny motory, nekde dela valeo atd..) ta Iskra je vyrobce pro BOSCH (mimochodem krouzky do tech altiku se delaj tady na valassku)

Napsal: čtv 07.07.2011 17:31
od radekc
Ještě bych měl dotaz... Dal jsem vymontovanej alternátor do servisu a tam mi říkal, že prej je možný, že je problém někde v autě, tak se chci zeptat, co by mohlo způsobit, že alternátor vůbec nedobíjí (kromě alternátoru), ale jinak všechno funguje?

Napsal: čtv 07.07.2011 19:00
od sa-tan666
Todle muze zpusobovat spatna kostra nebo privodni kabel na alternator jde tusim pres starter tam by mohl bejt nejakej prechodovej odpor
chce to jit postupne od alternatoru k baterce a promerit napeti mezi alternatorem a baterkou by mel byt max rozdil v napeti 0,5V
kontrolka ti sviti normalne?? pac pres tu se budi vynuti alternatoru

Napsal: čtv 07.07.2011 20:18
od radekc
sa-tan666 píše:kontrolka ti sviti normalne?? pac pres tu se budi vynuti alternatoru
No vidiš to mě vůbec nenapadlo, kontrolka dobíjení tuším nesvítí, to znamená, že se to budí, ale není mi jasný, jestli to naznačuje problém v alternátoru nebo jinde?

Napsal: čtv 07.07.2011 22:12
od sa-tan666
no pokud ti nesviti kontrolka tak ti to nebudi ale musi svitit jen nez nastartujes s kontrolkou oleje to snad vis :wink:

jinak se koukni na zarovku kontrolky kdyz tak skus odpojenej drat s alter. ukostrit a nela by svitit:::::!!!!!!! ukostrit ten slabej !!!!!!!!! ::::::::: :twisted:

Napsal: čtv 07.07.2011 22:31
od radekc
sa-tan666 píše:no pokud ti nesviti kontrolka tak ti to nebudi ale musi svitit jen nez nastartujes s kontrolkou oleje to snad vis :wink: :
Než nastartuju tak svítí, po nastartování zhasne a ikdyž to nedobíjí tak se nerosvítí (proto jsem byl prvně vyplašenej co se děje, že nějak blbne elektrika a na problém s dobíjením mě to neupozornilo). Moc nerozumín tomu co to je buzení, ale to je jedno, takhle jak to popisuju to vypadá na problém s alternátorem nebo s něčím jiným?

Napsal: čtv 07.07.2011 23:11
od sa-tan666
no vypada na altik
ale pokud bys mel prechodak na privodnim kabelu + tak ti to taky nebude nabijet tak jak ma vem merak a prolez ten +kabel jestly je nanem stejny napeti
lze to napojit i na kratko kdy misto kontrolky das zkousecku misto toho slabyho dratu a das ji na+ po nastartovani to musi zhasmout tak jak kontrolka

mely ten altik v tom serise na stavu a tys videl ze fakt funguje nebo ho jen rozebrali a rekli ze je ok

Napsal: pát 08.07.2011 07:55
od radekc
sa-tan666 píše:mely ten altik v tom serise na stavu a tys vydel ze fakt funguje nebo ho jen rozebrali a rekli ze je ok
Zatim s nim nic nedělali, jenom sem ho tam donesl a hned řekli, že bude možná potřeba dovézt auto, tak jsem chtěl vedět, jestli je možný aby byl problém i jinde než v alternátoru když to vůbec nedobíjí... Tak uvidim co zjistí a co naměrim na kabelech od alternatoru.

Podle mě ale problém způsobila nadměrná činnost ABS (teď napsoled na okruhu témeř před každou zatáčkou), naposled mi odešel alternátor v zimě, když jsem blbnul na parkovišti a abs pumpa byla v činnosti hodně často díky kontrole trakce.

Napsal: sob 09.07.2011 09:44
od sa-tan666
vyloceny to neni ale uz jsem se stim parkrat setkal kdy altik odesel po repasi a v aute chyba nebyla

Napsal: sob 09.07.2011 13:19
od raging
Já mám zase jinej problem,mě to dobíjí,ale kontrolka svítí :? včera jsem to měřil,dobíjí v pohodě,jenže,když motor vypnu, rozpojím u motoru spoj altík-baterka a vložím ampermetr,tak do alternátoru tečou skoro 3 A :!:
Ještě doplním-E46, s M54

Napsal: sob 09.07.2011 17:58
od sa-tan666
raging píše:Já mám zase jinej problem,mě to dobíjí,ale kontrolka svítí :? včera jsem to měřil,dobíjí v pohodě,jenže,když motor vypnu, rozpojím u motoru spoj altík-baterka a vložím ampermetr,tak do alternátoru tečou skoro 3 A :!:
Ještě doplním-E46, s M54


ahoj zrejme mas spatny diodovy mustek cca 2500,- material pokud tam nebude jeste neco jineho nechat prohlidnout odbornika :wink: