Stránka 1 z 1

Napsal: pát 01.07.2011 15:13
od Lukinshooter
Čau chlapi, potřebuju radu. Včera večer jsem s autem normálně dojel domů. Dnes odpoledne přijdu do auta, chci nastartovat a nic. Motor točí ale nechytne, imobilizér tam kdysi byl ale už je odpojený. Znáte ještě nějaké tipy nebo musim hledat od palivoveho čerpadla až po elektriku? Jinak jak moc má být slyšet palivové čerpadlo? Uslyším ho když budu sedět v autě sám?

Napsal: pát 01.07.2011 21:07
od Lukinshooter
Před chvíli se mi ho povedlo nastartovat, při nízkých otáčkách se uplně dusil, klepal jakoby jel tak na 3 válce, po chvíli a prošlápnutí plynu (při 1000 ot. a víc se choval normálně) jel normálně, udržoval i volnoběžné otáčky, po chvíli ale začly otáčky kolísat, zahřál se na 90° a dle mého šel z výfuku větší dým než by měl jít. Tak jsem ho vypl, s tím, že ho zachvíli zase nastartuju. Po chvíli ale zase jen točí motor a nenastaruje. Jen doplním že v Ostravě byla obrovská průtrž mračen a byl jsem velý den na cestách, místy jsem se brodil vodou po půl kola možná někdy víc. Jen mě napadlo jestli to nemá spojitost. Až do včerejška nebyly žádné příznaky poruchy. Díky za rady

Napsal: sob 02.07.2011 21:43
od lochic
čus ,podobné příznaky jsem měl ,když mi odešlo čidlo na klice.

Napsal: ned 03.07.2011 10:07
od Pglock
Lukinshooter píše:Před chvíli se mi ho povedlo nastartovat, při nízkých otáčkách se uplně dusil, klepal jakoby jel tak na 3 válce, po chvíli a prošlápnutí plynu (při 1000 ot. a víc se choval normálně) jel normálně, udržoval i volnoběžné otáčky, po chvíli ale začly otáčky kolísat, zahřál se na 90° a dle mého šel z výfuku větší dým než by měl jít. Tak jsem ho vypl, s tím, že ho zachvíli zase nastartuju. Po chvíli ale zase jen točí motor a nenastaruje. Jen doplním že v Ostravě byla obrovská průtrž mračen a byl jsem velý den na cestách, místy jsem se brodil vodou po půl kola možná někdy víc. Jen mě napadlo jestli to nemá spojitost. Až do včerejška nebyly žádné příznaky poruchy. Díky za rady


DO půl kola??? Tak je možný že do nějakýho konektoru natekla voda...

Napsal: úte 05.07.2011 19:17
od Lukinshooter
Tak závada vyřešena, EŘJ byla plná vody, nevím proč ji umístili tak blbě pod stěrače, každopádně se tam dostala voda a udělalo to pěkný bordel. Jinak čidlo teploty motoru a snímač otáček se díky této komplikaci posral. Takže ještě mě to bude nějaké kačky stát.

Napsal: úte 05.07.2011 21:08
od weNTyll
Nechci strasit, ale tipuju, ze das nove cidla a problem nevyresis, protoze ve skutecnosti odesla jednotka na vstupech tech cidel a ne samotne cidla. V lepsim pripade mas zoxidovany jenom stekr na jednotce. Ptat se vytopene jednotky pres diagnostiku co je spatne a spolehat, ze nekeca je loterie. Schvalne dej pak vedet.

Napsal: úte 05.07.2011 21:14
od Pglock
Lukinshooter píše:Tak závada vyřešena, EŘJ byla plná vody, nevím proč ji umístili tak blbě pod stěrače, každopádně se tam dostala voda a udělalo to pěkný bordel. Jinak čidlo teploty motoru a snímač otáček se díky této komplikaci posral. Takže ještě mě to bude nějaké kačky stát.


To není landcruiser aby se s tím brodila řeka :D :D
Gratuluju k vyřešení závady...

Napsal: stř 06.07.2011 18:26
od Lukinshooter
weNTyll píše:Nechci strasit, ale tipuju, ze das nove cidla a problem nevyresis, protoze ve skutecnosti odesla jednotka na vstupech tech cidel a ne samotne cidla. V lepsim pripade mas zoxidovany jenom stekr na jednotce. Ptat se vytopene jednotky pres diagnostiku co je spatne a spolehat, ze nekeca je loterie. Schvalne dej pak vedet.




Uvidíme, snad se vše vyřeší bez problémů a co nejlevněji. Nechtěl bych shánět a cvakat jednotku :evil:

Napsal: pon 11.07.2011 08:40
od Lukinshooter
Tak mám nový problém, dnes ráno opět přijdu k autu, chci nastartovat, otočím klíčkem, všechny kontrolky se rožnou jak mají, pak chci nastartovat, jen to cvakne, všechno zhasne a ze všech přístrojů se ztratí napětí, ani nejdou stáhnout okýnka, zapalovač je taky mrtvý, prostě vše je bez proudu. Po nějaké době to opět naskočí, zase otočím klíčkem, vše se rozsvítí jak má a situace se opět opakuje. Neví někdo co s tím? Díky moc za rady

Napsal: pon 11.07.2011 08:44
od krejcia1
To vypadá jako baterie

Napsal: pon 11.07.2011 08:47
od Leveler
Máš v prdeli baterku.

Napsal: pon 11.07.2011 09:13
od Lukinshooter
Můžu baterku normálně odpojit? Uchová si auto všechny své informace?

Napsal: pon 11.07.2011 09:19
od Leveler
Jasně.Jen se ti vynuluje radio,hodiny atd.

Napsal: pon 11.07.2011 09:46
od omnitek
hm....baterka není špatnej nápad..taky sem po tom šel u své e36 když mi to dělalo to samé co tobě..nakonec sem to odtáhnul k elektrikáři a ten mi za dvě hodky volal at mu přivezu druhý klíč a s tím to chytlo hned...problém byl v imobilizeru..ale ted sem na stejný problém narazil i u své e46 a tam bylo špatné teplotní čidlo..tak hodně zdaru a napiš jak si dopadnul...

Napsal: pon 11.07.2011 09:47
od omnitek
smazat

Napsal: pon 11.07.2011 13:03
od Lukinshooter
Baterka dobita, upraveny svorky na baterku které byly totálně volné a už zase šlape jak má :P :twisted: