Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 30.06.2011 12:08
od prezka
Zdravím vás pánové, obracím se na vás s prosbou o pomoc, mám takový vozítko Bertone Freeclimber, který je osazený BMW motorem 2,7V6, auto půl roku stálo a když jsem s ním vyjel zhrozil jsem se, začalo žrát kolem 30l/100km a z výfuku je cítit benzín, dřív jezdil kolem 10l. Můj problém je, že v okolí nevím o nikom kdo by dělal BMW a měl třeba diagnostiku. Prošel jsem všchny hadice a nikde nic neteče, vyčistil jsem sací cestu až k potrubí, kolem klapek a váhy vzduchu, začalo líp startovat a je živější, ale pořád žere. Nenapadá někoho na co se ještě kouknout? za jakoukoli radu budu nesmírně vděčný

Napsal: čtv 30.06.2011 12:40
od BudVlad
V6 od BMW žádné neexistuje. Asi jde o 2.7 M20 belt driven SOHC.

Napsal: čtv 30.06.2011 12:54
od prezka
aha, možná jsem to prostě špatně napsal, myslel jsem tím, že je to šestiválec, každopádně je to 2,7 co se montovala do 325e a do 525e

Napsal: čtv 30.06.2011 13:18
od paca
zkus se poptat http://forum.e30.cz/

Napsal: pát 01.07.2011 08:30
od LiborM
Ahoj

Příznak,že auto žere a smrdí benzín bejvá ve většině případů ve vadné lambda sondě. Ta dává jednotce motoru aktuální informace o bohatosti směsi a podle toho jí upravuje a obohacuje,případně ochuzuje. Zažil sem případ,že stačilo s lambdou jen klepnout o zem a byla v háji. Zkus se na ni podívat jestli není třeba nějak pomačkaná,bude na výfukovém potrubí. U většiny starších aut bude před katem,teda jestli ho tam vůbec máš. Každopádně k tomu vede el.kabel,takže poznáš co to je. Pokud je poškozená už na oko,je problem tam,ale i pokud je v pořádku,může být vadná,každopádně na diagnostice jde zjistit její napájení,tedy funkčnost.

Napsal: pon 04.07.2011 13:41
od prezka
super, díky, okouknu to