Stránka 1 z 1
Napsal: úte 21.06.2011 14:06
od fizzer
zdar, nevíte někdo kde bere signál otáčkoměr?
motor M50B20, už dlouho pozoruju zajímavou věc, a sice "trhaný" pohyb ručičky otáčkoměru při přidávání (nebo ubírání) plynu, a taky citlivost na otřesy - když jedu po čičistounech nebo fláknu dveřma, tak ručička poskočí +- 200-500 otáček.
čidlo kliky je nový, dělalo to i předtim. máte někdo potuchy, co se tomu děje?
Ď.
Napsal: úte 21.06.2011 14:25
od zverbo
Rozdelaval si ho nekdy???
Napsal: úte 21.06.2011 14:37
od fizzer
nope, ale nemůžu mluvit za předchozích patnáct majitelů
Napsal: úte 21.06.2011 14:55
od zverbo
Jestli ti to dela i kdyz stojis a bouchnes dverama muze to bejt i perkem co drzi kmit jak tacho tak otackomer, nadrz, ekonometer
Cet sem to tady na fore nekde myslim ze tema: vadnej budik E36 nebo tak nejak. Skus to najit.
Napsal: úte 21.06.2011 16:22
od fizzer
já jsem asi blbej nebo neumím správně napsat vyhledávací dotaz, témat s blbnoucíma budíkama jsem našel ale tenhle ne
no nic, začnu kontrolou kabelů a nažhavim pixlu s kontaktolem, aspoň k něčemu to hledání bylo
btw, co je to pérko co drží kmit? kmit čeho?
Napsal: úte 21.06.2011 16:24
od johnyfly1
a to podskoci len rucicka? zvuk motoru sa nezmeni? lebo tych 500 otacok uz musi byt pocut
signal otaciek ide z riadiacej do Budikov..
v budikoch biely konektor pin 20 v riadiacej pin 74?(mal by to byt kablik ciernej farby).. spaja sa to v konektore X20 pin 20 ..je to taky gulaty podobny diagnostickemu konektoru....dalej tejto kablik ide ako do budikov tak aj do egs, ews, tempomatu atd... ale je to riesene formou "uzla"(svorka) je to svorka x1047(pri nohach vodica)..
Napsal: úte 21.06.2011 16:45
od fizzer
to nevím, podle zvuku to nepoznám a tah motoru mi přijde taky rovnoměrný. (od doby co jsem odpojil blbou lambdu). navíc to cukání ručičky (při zavření dveří nebo jízdě po hrbatý silnici) je myslím příliš rychlý na to, aby to bylo motorem.
jinak dík za info, skouknu jestli to není někde zoxidovaný, každopádně blbne jenom točkoměr, ostatní budíky fungujou.
není to asi žádná extrémní závada (doufám), ale tak nějak mě vnitřně štve že nevím proč to dělá
ještě dodám že kostra motoru je ok, kostra baterky taky, a ještě kostra co jde ze vstřikovací lišty, ta je taky ok (nebyla, ale natáhl jsem ji znovu)