Stránka 1 z 1

Napsal: ned 19.06.2011 21:03
od Max_cz
Po zařazení R začli cukat otáčky a motor chcípl a nešel nastartovat. Po chvilce jsem nastartoval, dal R a ujel ani ne metr rozhoupali se otáčky a chcíp... Tak do třetice všeho dobrého sem vycouval, dal D ujel pár metrů a zase to samé a chcíp v křižovatce... Po chvilce jsem to natočil dojel domu a zase to samé, když dám N, tak je to OK a motor jde krásně...


Výměna olejového separátoru, vyčištění EGR + sání, vyjmutí vířivích klapek a namontování záslepek, nový vzduchový a piloví filtr...

Někdo nějaký nápad?

Tady je pár screenů z Inpy

Během diagnostiky už to začalo dělat sem tam i na N

Obrázek
Třetí a čtvrtý válec - vstřiky KO

Obrázek
Za jízdy

Obrázek
Rail

Obrázek
Převodovka OK

Obrázek
Tlak při cukání 114 Bar

Napsal: ned 26.06.2011 20:39
od Max_cz
Nikdo nic?