Stránka 1 z 1
Napsal: sob 18.06.2011 10:56
od Pglock
Zdravim, po studeným startu mě lambda nedává signál, nebo dává ale zmatenej... Takže zásadní otázka: je špatná nebo ne?? Auto studený škube...
Jedná se o motor M40 1.8 rv. 1988
Napsal: sob 18.06.2011 11:08
od fizzer
po studenym startu je to podle mě normální... lambda se musí nejdřív zahřát na nějakou pracovní teplotu, než začne fungovat. důležitý je, jestli funguje když je motor na pracovní teplotě.
Napsal: sob 18.06.2011 12:19
od mequi
.... a na co je vyhřívání lambdy? Myslím si, že na to aby ti ji vyhřálo, než se ohřeje motor. Tím pádem by měla fungovat spolehlivě při jakékoli teplotě motoru.
Napsal: sob 18.06.2011 14:23
od Pglock
fizzer píše:po studenym startu je to podle mě normální... lambda se musí nejdřív zahřát na nějakou pracovní teplotu, než začne fungovat. důležitý je, jestli funguje když je motor na pracovní teplotě.
Ale to asi mate ŘJ... myslim, že si bez signálu z LS neví rady...
Napsal: sob 18.06.2011 14:24
od Pglock
mequi píše:.... a na co je vyhřívání lambdy? Myslím si, že na to aby ti ji vyhřálo, než se ohřeje motor. Tím pádem by měla fungovat spolehlivě při jakékoli teplotě motoru.
Takže je špatná??? Vyhřejvání má odpor, tím pádem by mělo bejt asi cajk..
Napsal: sob 18.06.2011 19:33
od johnyfly1
podla diagnostiky po starte dava lambda 0,45 a az po chvilke zacne pulzovat od 0 do 0,9...ked dava stale 0,45 tak je zla
no a co podla teba znamena zmatenej signal?

Napsal: ned 19.06.2011 16:43
od fizzer
Pglock píše:fizzer píše:po studenym startu je to podle mě normální... lambda se musí nejdřív zahřát na nějakou pracovní teplotu, než začne fungovat. důležitý je, jestli funguje když je motor na pracovní teplotě.
Ale to asi mate ŘJ... myslim, že si bez signálu z LS neví rady...
ale to je po studenym startu IMHO uplně fuk, páč běží "sytič", tzn ecu signál z lambády ignoruje

Napsal: ned 19.06.2011 23:08
od Pglock
johnyfly1 píše:podla diagnostiky po starte dava lambda 0,45 a az po chvilke zacne pulzovat od 0 do 0,9...ked dava stale 0,45 tak je zla
no a co podla teba znamena zmatenej signal?

Prostě dává sračky... zkusim odpojit a uvidim....
Napsal: ned 19.06.2011 23:11
od Pglock
fizzer píše:Pglock píše:fizzer píše:po studenym startu je to podle mě normální... lambda se musí nejdřív zahřát na nějakou pracovní teplotu, než začne fungovat. důležitý je, jestli funguje když je motor na pracovní teplotě.
Ale to asi mate ŘJ... myslim, že si bez signálu z LS neví rady...
ale to je po studenym startu IMHO uplně fuk, páč běží "sytič", tzn ecu signál z lambády ignoruje

Tak to sice je pravda, ale stejně, za autem mě smrdí benzín jako prase- sem jezdící benzina

a každej tvrdí že to je prostě lamba....
Napsal: ned 19.06.2011 23:20
od Maysner
Pri studenym startu nebezi motor nikdy na optimalni smes, ale na bohatou smes (u starych aut znamej sytic). Jinak by hned chcipl. Lambda je vicemene ignorovana a az po zahrati motoru na teplotu, kdy je schopen udrzet plynulej chod na optimalni smes, zacne rj vyhodnocovat signal z lambdy pro vytvareni smesi
Pokud ti to studeny skube, muze byt klidne problem v zapalovani. Svicky, kabely, rozdelovac. Po zahrati se to muze zlepsit az uplne vymizet
Diky skubani (vynechavani zapalovani) ti jde nespalena smes do vyfuku a ty pak cejtis benzin
Napsal: ned 19.06.2011 23:23
od johnyfly1
ale lambda ti nemoze davat sracky..bud pulzuje v rozmedzi 0-1 alebo 0.9 alebo stoji stale na 0,45 ked je zla ine hodnoty pochybujem ze bude davat
teda aspon u e36 neviem ako na starsich
Napsal: ned 19.06.2011 23:24
od Pglock
Maysner píše:Pri studenym startu nebezi motor nikdy na optimalni smes, ale na bohatou smes (u starych aut znamej sytic). Jinak by hned chcipl. Lambda je vicemene ignorovana a az po zahrati motoru na teplotu, kdy je schopen udrzet plynulej chod na optimalni smes, zacne rj vyhodnocovat signal z lambdy pro vytvareni smesi
Pokud ti to studeny skube, muze byt klidne problem v zapalovani. Svicky, kabely, rozdelovac. Po zahrati se to muze zlepsit az uplne vymizet
Diky skubani (vynechavani zapalovani) ti jde nespalena smes do vyfuku a ty pak cejtis benzin
Kabely sou sice 8 let stary, ale maj najetý kulový, rozděl je v cajku, cívka nevim, ta je 23 let stará....
Napsal: ned 19.06.2011 23:26
od Pglock
Když sme u tý cívky, neměl by někdo na půjčení??? Nemám to jak zkusit...
Napsal: pon 20.06.2011 09:56
od PavelJandak
jednu bych měl, ale je z motoru M43B18.Nevím zda by pasovala.
Napsal: pon 20.06.2011 18:07
od Pglock
PavelJandak píše:jednu bych měl, ale je z motoru M43B18.Nevím zda by pasovala.
To asi jo....
