Stránka 1 z 1

Napsal: sob 18.06.2011 09:27
od zverbo
Ahoj mam E36 Coupe 325i m50, r.v.92
Menil sem palivovej filtr a hadice gumove do filtra z filtra a out zo vstreku, pridaval som aj aditivum na cisteni vstreku - aaa VELKEJ PROBLEM auto prestalo tahnout a spotreba ako tank.

Hadice sou palivove, stejnej prumner, filter je nasazenej dobre, cirkulacia jak ma bejt, po nastartovani /neutral/ chod auta ok.
Diagnostika ok.

Prosim o rady!!!
Dakujem!

Napsal: sob 18.06.2011 16:54
od zverbo
Nikto nic???

NEva problem vyresen, liqui moly vodmrdalo svicku 4a6, NGK za 500/ks a to maj za sebou cca 10000km, uz nikdy viac NGK, iba len Brisk Ultra S /sviecky za par korun a neznicitelne/


KRUZEK FUSERU VAMBERK

Napsal: sob 18.06.2011 17:20
od ACDC
Tak, tak. Používám výhradně Brisk a bez problémů. Stejně je tam jen kompletují...

Napsal: pon 20.06.2011 12:29
od beann
kdyby si tam mel standartni NGK myslim ze problem by si nemel... (cca170ks, BKR6EK nebo tak neco)

Napsal: pon 20.06.2011 17:21
od zverbo
Nevim mozna jen nejaka vada vyroby mozna bych byl spokojnej to jo ale uz nebudu expeimentovat necham co mam a budu davat jen tyhle Brisk, nesklamaly ma a stojej nic vsech 6ks

Napsal: pon 20.06.2011 17:51
od Vesa88
beann píše:kdyby si tam mel standartni NGK myslim ze problem by si nemel... (cca170ks, BKR6EK nebo tak neco)
Ty jsem daval ja misto tech originalnich Bosch Super plus nebo co to tam bylo a prvni tyden jezdilo auto jako vymenene a uz je to zase stejne jak pred vymenou...Kazdy me tu od NGK odrazuje... :)

Napsal: pon 20.06.2011 17:56
od zverbo
Nápodobne!!!