Stránka 1 z 2

Napsal: pát 10.06.2011 23:46
od PeterE36
Čau, kamarád si koupil compacta 316i dnes jsem v tom jel a nějak špatně mu šlape motor jel jsem 120 a vůbec to nejelo plynule měl sem sešlápnutý plyn a chovalo se to jak kdybych přidával a ubíral plyn. Vždycky jak kdyby se to přidusilo a zas jelo normálně. Nedělá to moc ale je to poznat. Nevíte čím by to mohlo byt. Napadlo mě třeba přicpaný kat nebo špatné čerpadlo .. nevím. Zkuste poradit kdo tomu trochu víc rozumí. díky :wink:

Napsal: pát 10.06.2011 23:58
od shade741
Nic není lepší, než u koupeného auta vyměnit palivový filtr, vzduchový, svíčky, pročistit sání+ váhu vzduchu :wink: nikdy nevíš jak to tam je dlouho a byvalý majitel ti může říct cokoliv :) Pokud toto uděláš, troufám si říct, že tvůj problém zmizí

Napsal: stř 15.06.2011 14:28
od PeterE36
Nové svíčky NGK, sport filtr, palivový filtr nový, váha vzduchu z auta které jede o.k. a problém nezmizel :-(

Napsal: stř 15.06.2011 14:39
od Dan td
Změň si název topicu na výstižnější :!:

Napsal: stř 15.06.2011 14:43
od shade741
Ten "sportovní" filtr je co zač? Už jsem taky řešil, že místo toho, aby pomohl jen všecko zhoršil (jednalo se o ty kónusy, ne vložku do origo airboxu) . Jinak bude na místě se asi kouknout na palivovou pumpu, vstřiky, při tom katu by nechtělo celkově do otáček a bylo takové přidušené. Jestli si vzpomínám dobře, tak mi to moje bývalá 316 párkrát udělala taky, nicméně jsem to nějak neřešil :wink:

Napsal: stř 15.06.2011 14:56
od ppmajko
ja by som mal tym na vahu vzduchu

ps: aj ja riesim nieco podobne na 325ti,,ide to ako 1,6tka :cry: ,,,ale cakam na diagnostiku a uvidim co s tym

Napsal: stř 15.06.2011 15:37
od PeterE36
shade741 píše:Ten "sportovní" filtr je co zač? Už jsem taky řešil, že místo toho, aby pomohl jen všecko zhoršil (jednalo se o ty kónusy, ne vložku do origo airboxu) . Jinak bude na místě se asi kouknout na palivovou pumpu, vstřiky, při tom katu by nechtělo celkově do otáček a bylo takové přidušené. Jestli si vzpomínám dobře, tak mi to moje bývalá 316 párkrát udělala taky, nicméně jsem to nějak neřešil :wink:

Filtr je nějaký obyč "pilot" kónus. Je to kámoša auto já měl podobný problém na sedanu a musel sem vyměnit palivové čerpadlo. Takže ted zkusíme ještě to a uvidí se .

Napsal: stř 15.06.2011 16:30
od johnyfly1

Napsal: stř 15.06.2011 21:24
od shade741
Ajo ventil odvětrávání nadrže :D ten mě nenapadl :wink:

Napsal: čtv 16.06.2011 00:04
od johnyfly1
premeraj ho, mal by mat 45ohm :roll: a ked das nan 12V cvakne :roll:

Napsal: čtv 16.06.2011 12:11
od PeterE36
Druhé čerpadlo a stále to není v pořádku a ke všemu to ted žere tak 11l ...

Napsal: čtv 16.06.2011 12:14
od Dan td
Dan td píše:Změň si název topicu na výstižnější :!:

Napsal: čtv 16.06.2011 14:28
od johnyfly1
mne zere po meste 10 cez zimu okolo 13 :D

Napsal: pon 20.06.2011 22:23
od shade741
A co lambda? :wink:

Napsal: úte 21.06.2011 19:39
od BMWALPINE
A kde je prosím Vás ten ventil odvětrávání nádrže?

Napsal: stř 22.06.2011 05:39
od johnyfly1
s predu na pravo skoro pod vahou vzduchu, teda aspon pri 4valcoch pri 6 neviem ci je tam isto :roll:

Napsal: stř 22.06.2011 07:02
od BMWALPINE
nemáte foto jak to vypadá? díky

Napsal: stř 22.06.2011 08:48
od johnyfly1
4valec
Obrázek

Napsal: stř 22.06.2011 18:31
od BMWALPINE
a jak poznám že je špatý?

Napsal: stř 22.06.2011 18:37
od johnyfly1
niekedz ked otvoris nadrz ked ides tankovat tak ti nadrz az tak odfukne....a auto ti moze v urcitych otackach trhat

skuska spravnosti
odmeras odpor ma mat cca 45ohm..napojis na 12V a musi cvaknut...popripade pripajas 12V a fukas do neho ...