Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 02.06.2011 11:51
od Sedla89
kolik ma IeSo lambd 1 pred katem a 1 za katem nebo ma jenom 1 lambdu ??

Napsal: čtv 02.06.2011 14:06
od TT
jedna před katem

Napsal: čtv 02.06.2011 14:25
od all
no řešil jsem to nedávno také, protože kamarád má ve svém 1.8is kde má být původně lambda jen jedna. Nacpaný motor z 1.9is a ta má podle obrázku v etk lambdy dvě. Před a za katem..... takže sem to hledal ve schématech, ale našel jsem jen 1.8is
má to dost bohaté a ten kdo po předělával napojil novou RJ na původní svazek, tak ted nevím zdali to jede podle lambdy či ne...

Napsal: čtv 02.06.2011 14:31
od Sedla89
do roku 1995 teda obsah 1796 ma jen jednu lambdu, ale od roku 1996 tedy obsah 1895 ma udajne dve lambdy. Ted jeste ktera slouzi k ohrevu motoru? na diagnostice me to ukazalo vadna lambda sonda (ohrev motoru), ale neukazala ktera. Nejspis to bude ta pred katem nebo se pletu?

Napsal: čtv 02.06.2011 15:16
od all
lambda neslouží k ohřevu motoru....
ta měří zbytek kyslíku ve vejfukových plynech a ten udaj dává jednotce... ta pak koriguje palivo ;-)

Napsal: čtv 02.06.2011 23:21
od Sedla89
to vim, ale na diagnostice mi ukazalo ohrev motoru......

Napsal: sob 04.06.2011 00:49
od Kami1
Sedla89 píše:to vim, ale na diagnostice mi ukazalo ohrev motoru......

třeba myšlen ohřev lambdy
nebo prostě textová chyba.

většinou se bere jako první lambda ta blíž k motoru,
druhá (za katem) bývá ke kontrole emisí a kontrole funkčnosti tý druhý

na m42 mám jednu, m44 nevím

Napsal: sob 04.06.2011 11:41
od Sedla89
M44 ma stopro dve :) a M42 jednu presne tak

Napsal: sob 04.06.2011 16:28
od Radim_22
Taky jsem byl na diagnostice a mám něco s lambdou řada 2 pozice 1 myslím. Při jízdě jsem nic nepoznal tak nevím jestli jí mám nechat vyměnit. Jínak mám něco s imobilizerem a airbagem přitom zhasne při otočení klíčku vždy samostatně taky nevím jestli to řešit.