Stránka 1 z 2
Napsal: úte 31.05.2011 21:32
od marecekoi
Zdravim všechny,mám problém,do 1500 otáček mi píská nejspíš řemen nad 1500 otáček už nic neslyším.Poznám,jestli jsou to řemeny a nebo kladky?případně jak?Pokud by se měnily řemeny od jaké firmy je mám vzít a kde?slyšel jsem, že Contitech vydržej asi měsíc a pískaj tak pokud máte zkušenosti tak mi prosím poradte jaký a kde.Díky Marek
Napsal: úte 31.05.2011 21:38
od shade741
tak mrknout jestli není volnej ne?

pak hledat dál, jestli nejsou vůle na kladkách, jestli jdou lehce atd

Napsal: úte 31.05.2011 22:52
od marecekoi
Volný nejsou a vůle na kladkách prej také ne mohlo by to být ložisko v kladce prej nebo tak a ještě dotaz daj se ty řemeny převlíknout přes visco spojku u E36ky nebo ne?vim že u E39 jdou

Napsal: ned 05.06.2011 11:21
od majo320
v pohode tie remene prevleciec. Contitech su super este by som mozno dal Gates. Pokial mas vsetky kladky OK tak treba domontovat jednu vodiacu kladku. Ja som mal tento problem na E36 vymenil som vsetky kladky nove remene ale aj napriek tomu remen obcas zapiskal domontoval som tuto vodiacu kladku a bol pokoj.
Treba kupit predlzenu skrutku c. 16 a kladku c. 15. Pekne ti to napne remen.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... lternator/
Napsal: ned 05.06.2011 13:43
od marecekoi
Díky moc za užitečné rady a nevíš kde bych mohl sehnat ten prodloužený šroub??koukal jsem po něm na netu a nic jsem nenašel,hodně by to pomohlo.A ty říkáš teda, že pokud se tam dá ten prodloužený šroub ,tak je to lepší?díky Marek
Napsal: ned 05.06.2011 21:14
od majo320
jedna sa o tuto kladku.
http://www.eliteauto.cz/vratna-vodici-k ... y-remen-1/
a tu predlzenu skrutku kupis len v BMW stoji okolo 1,5eur
kladka sa montuje priamo na alternator tu mas aj foto konkretne na motore
http://www.bmwklub.sk/post546443.html#p546443
Napsal: ned 05.06.2011 21:30
od marecekoi
Super díky, sadu kladek a řemene už mám +- objednanou a pro ten prodlouženej šroub myslíš třeba v Inveltu seženu?mám jim tam napsat a nebo spíš tam jet osobně?
Napsal: ned 05.06.2011 21:35
od majo320
Sorrac neviem co je Invelt (to je nejaky origo predjaca dielov BMW)
Origo cislo dielu.
07 11 9 904 677
Napsal: pon 06.06.2011 12:15
od xSAFA
Řemen doporučuju Gates, s Contitechem jsem já osobně moc dobré zkušensoti neměl...

Možná je dobrej ale jen v případě, že jsou všechny kladky a řemenice v naprosté souoososti, já mám lehce vyosenej altík (asi po bouračce) a contitechy vydržely měsíc a pak byly ty drážky sežvíkaný a kvičel jak blbej. Gates drží už druhým rokem bez pískání a je jak novej, je z jinýho tvrdšího matroše.

Napsal: pon 06.06.2011 15:13
od elgroso
to xSafa: odkud ty Gatese mas? Haspa?
Napsal: úte 07.06.2011 10:27
od xSAFA
netuším už... někde na netu jsem je bral možná e-cat.cz
Napsal: úte 07.06.2011 23:28
od sa-tan666
jinak gates dela autobenex

Napsal: stř 08.06.2011 00:07
od Maysner
Gates jsem kupoval i v kelly
Napsal: stř 15.06.2011 20:34
od elgroso
ten prodloužený šroub je k mání i jinde než v BMW je to klasický šroub M10x150, stoupání 1. Já ho zahlídnul ve Feroně, kdy jeho cena vychází cca na 12 CZK.
Napsal: čtv 16.06.2011 00:07
od marecekoi
Tak mám vyměněný kladky a řemeny a stejně to píská v nízkých otáčkách

neměnil jsem ten šroub,je možný že to může být tim šroubem?ještě jsem přemejšlel, jestli to nemůže pískat visco spojka už má taky vcelku dost no???

Napsal: čtv 16.06.2011 01:03
od shade741
a co třeba lozisko altíku?

Napsal: čtv 16.06.2011 01:20
od kourk
já taky dlouho bojoval s pískáním... co sem dával continech tak vzdycky tak měsíc dobrý a pak stejnak začal pískat. Na rady jsem dal origo, a je tam rok a dobrý. hlavně ty kola a kladky pořádně odmasti, at jsou naprosto čistý, to samý ten řemen.
Napsal: pon 19.12.2011 09:42
od Lukinshooter
Mám naprosto stejný problém a nejvíc při studeném motoru, o víkendu jsem dělal repas altíku, ložiska na něm už byly znatelně hlučné, ale problém jsem stejně nevyřešil, píská ještě něco jiného, tak mě napadlo, jestli vyměnit tu kladku na tom altiku? Pomůže? Nébo je to investice zbytečná? Má s tím někdo taky zkušenosti?
Napsal: pon 19.12.2011 10:31
od xSAFA
Co mám zkušenost tak ve většině případů píská samotný řemen, nejrychlejší test je stříknout na něj trochu vody a pokud pískání ustane nebo se bude měnit je to jasné. U kladek je pak nejlepší diagnostika, stříknutí oleje k ložisku.
S pískajícím řemenem jsem bojoval hodně dlouho a výsledek je takový, že řemeny ContiTech považuju za zmetky, neboť jakékoliv i nepatrné vyosení některé z řemenic způsobuje jeho postupnou destrukci a neustálé kvílení především za studena a v nízkých teplotách. Řemeny Conti jsou totiž z nějaké hodně měkké gumy a v případě vyosení některé z kladek se v drážkách začne tvořit nános ztržené gumy a řemen začne neskutečně pištět. U řemenu Gates, který je z jiného materiálu tento problém nenastal ani po dvou letech provozu. Mám malinko vyosený alternátor a to nejspíše z nějaké dávné bouračky, což nehodlám řešit protože by to byly vyhozené peníze. Zajímavé ale je, že u řemenu na klimu, kde mám vše v pořádku ten problém s ContiTechem nastal taktéž sice později a nepištěl ale guma v drážkách se objevila také, čili tyhle řemeny prostě nebrat.

Napsal: pon 19.12.2011 10:41
od Lukinshooter
No zkusím se na to dneska mrknout, už si totiž taky nevím rady

vsázel jsem teda na ložiska altiku, ktere už byly K.O. , no ale očividně to nepomohlo, takže zkusím vylučovací metodu, ale řemen vodou? To píská vždycky na jakémkoli autě. Řemen s vodou není kamarád co já vím
