Napsal: ned 29.05.2011 21:06
Zdravím,
mám takový problém s motorem. (M43 316i, E36 Compact, r.v.95) Nedávno, když jsem kontroloval hladinu chladící kapaliny, jsem si všimnul takových světlých chuchvalců tuku, vysrážených na stěnách vyrovnávací nádobky. Konzistence asi něco jako vazelína. Nechal jsem propláchnout a vyčistit chladící oběh, vyměnil kapalinu, 2x, najezdil cca 300km, týden byl klid a čisto a dneska jsem je tam objevil znova
. Když jsem po vypnutí motoru sundal olejové víčko, šla z motoru taková lehká pára, jakoby aerosol...navíc se mi zdá, že motor nejede jako předtím, jak by měl, příjde mi o dost línější. Vypadá to na těsnění pod hlavou, že by ruplo? Motor se ale nepřehřívá. Prosím poraďte, jestli s tím někdo máte zkušenosti. Ať vím co a jak, než do toho začnu já nebo někdo jiný vrtat.
A druhý dotaz, co se týče te lenosti motoru, ta začla taky po výměně oleje, dal jsem tam 10W40, hekru, nevím teď přesně který, ale kupoval jsem ho přímo na tenhle motor, respektive BMW ho prý "povoluje" na tyhle motory. Může mít kvalita oleje tak razantní vliv na výkon motoru, nebo jeho reakce za plynem?
Díky za odpovědi.
mám takový problém s motorem. (M43 316i, E36 Compact, r.v.95) Nedávno, když jsem kontroloval hladinu chladící kapaliny, jsem si všimnul takových světlých chuchvalců tuku, vysrážených na stěnách vyrovnávací nádobky. Konzistence asi něco jako vazelína. Nechal jsem propláchnout a vyčistit chladící oběh, vyměnil kapalinu, 2x, najezdil cca 300km, týden byl klid a čisto a dneska jsem je tam objevil znova
A druhý dotaz, co se týče te lenosti motoru, ta začla taky po výměně oleje, dal jsem tam 10W40, hekru, nevím teď přesně který, ale kupoval jsem ho přímo na tenhle motor, respektive BMW ho prý "povoluje" na tyhle motory. Může mít kvalita oleje tak razantní vliv na výkon motoru, nebo jeho reakce za plynem?
Díky za odpovědi.