Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.05.2011 07:59
od inntel
Zdravím pánové, na mé 36 325TDS mi tekly vstřiky,už od koupi,sundal jsem sání vyndal vstřiky vyčistil těsnění našrouboval zpět dotáhl a je klid,ale co se nestalo auto netáhne a má zvuk jako by někde při sešlápnutí plynu se tlačil ven vzduch,sání mám dotažené...myslíte že bude stačit nové těsnění pod sání?A nevítě někdo na kolik utáhnout momentovým klíčem šrouby sání?Díky

Napsal: pát 27.05.2011 08:22
od VB
Když jsem mělnil žhavičky a sundaval sání tak jsem si prošel těsnění jak na tom je jak je tvrdé a naolejoval jsem je a nechat v teple na motoru aby se trochu nasákli. ale protože se v tom před tím ještě nikdo nevrtal tak jak se pohlo s přepadovýma hadičkama tak se vytvořili trhlinky a padal tlak a tedy i výkon. Předpokládám že jste při skládání vše dobře zasunul zpět že třeba není posunuté čidlo teploty vzduchu v sání. také se podívej jestli nemáte dirku v IC mě se vytvořila ze strany sahary. také jestli je dobře uražený EGR okruh případně jste nezapojil ovládání které bylo třeba vyřazené.
Pokud máte opravdu jen podezření na únik v sacích parozích tak bych si třeba z PETky udělal přípravek na sání a natlakoval to kompresorem.

Napsal: pát 27.05.2011 08:32
od inntel
Přepadové hadičky jsem měnil jelikož byly dost roztažené a už by tak netěsnily,a za jízdy v momntě kdy tlačí turbo tak začne syčení a kolem sání je trocha rozfoukaného oleje bych řekl.Nevím co pojmout s tím dobře uražený EGR ventil.

Napsal: pát 27.05.2011 08:58
od pesa84
nejspíš myslel "utažený".. mě by spíš zajímalo, co myslel s tou petkou..
ještě se podívej nebo spíš nahmatej.. zespod sacích svodů cca uprostřed vede hadička ke snímači co je připevněn u naftového filtru..jestli není prdlá nebo špatně nasazená.. ale jestli je někde u dosedací plochy mezi svody a palicí rozfoukaný olej tak ti netěsní Okroužek a chce to ho vyměnit nebo aspon lehce! podmáznout silikonem.. a sací svody utáhni malou ráčnou.. :wink:

Napsal: pát 27.05.2011 09:04
od inntel
Tu hadičku jsem taky pro jistotu měnil...tou petkou asi myslel at nějak pomocí ní a kompresoru natlakuju sání a uvidím kudy to fouká...takže okroužek jo...čili těsnění jsem kupoval zbytečně...

Napsal: pát 27.05.2011 09:06
od inntel
když už zase budu mít sání dole...v hodně příspěvcích jsem četl že je dobré sání vyčitit...čím a jak?

Napsal: pát 27.05.2011 09:17
od suchos
s tou pet-kou sem to taky nepochopil.... Dobre, ze jsi vymenil ty prepadovy hadicky, ja je menim hned, jak koupim autak. Kdyz jsem mel saci parozi dole, tak jsem stare tesneni odstranil (chvili to dalo, pac bylo pripecene na palici) a dal nove, stoji to par korun, to nove jsem lehce maznul vazelinou z obou stran, parozi jsem pak dotahoval s citem malou racnou. Tesni to dobre.

Zaslepoval jsem EGR ventil, takze pri prilezitosti sundanyho saciho parozi (kvuli repasi vsech vstriku), jsem bezel koupil stetku s plastovejma stetinama - takovou delsi valcovitou, vubec nevim na co se to pouziva, (koupelna, wc), ale ja sem s tim paradne vycistil cely parozi, pomoci benzinu, ten ty sracky rozpustil pekne.

Napsal: pát 27.05.2011 09:19
od inntel
Odpoledne se to toho pustím snad to bude ono...jina na vyčištění toho sání bude stačit arva oplachová?

Napsal: pát 27.05.2011 09:40
od pesa84
jaký tam máš sání? plast nebo hliník.. nejsem si jistej, ale pokud máš hliník tak je tam klasický těsnění.. pokud ne tak je tam O kroužek.. mrkni do ETK co tam máš.. na to čištění bude lepší benzín, ten ti rozpustí karbon.. ale nejspíš budou zasr.. i dříky ventilů, ale to radši nech..

Napsal: pát 27.05.2011 09:43
od pesa84
jinak s tou petkou to stále nechápu.. by mi to autor mohl nějak popsat! Rád se poučím! Dik :wink:

Napsal: pát 27.05.2011 09:46
od VB
PETkou bylo myšleno že když sundáš přívod u sacích svodů tak na to klidně jen izolačkou přichytíš patřičně zaříznutý vršek z flašky na který bud přiděláš do víčka jednocestný ventil aby jsi tam udržel tlak nebo jen do víčka díru na ofukovací pistoli aby jsi to natlakoval. Toť celé kouzlo :-)
EGR přesně tak utažený.
také jestli ti ze spodu dobře drží teplotní čidlo u mě to bylo takové chatrnější tak jsem mu musel drobet pomoct aby tam drželo jak má.
Jinak se divím že když sundaváš parohy že jsi rovnou nekoupil těsnění na ně jedno stojí asi 60 kaček. kord když jsi měnil vše ostatní. Co se týče utažení tak pokud si dobře pamatuji tak otvory pro šrouby mají ocelové válečky aby nepraskal plast tím pádem utažení se až tak bát nemusíš samozřejmě že se to nesmí přehnat.
Na silikon bych se vykašlal mě osobně do aut nesmí je to sračka co se beztak částečně dostane do sání a jde do motoru. Je to každého věc ale řešit silikon místo těsnění za pár kaček je blbost.

Napsal: pát 27.05.2011 09:54
od inntel
Těsnění jsem nekupoval jelikož jsem se snažil pouze udělat ty vstřiky...a hadiček jsem měl plnou bednu tak jsem je vyměnil...těsnění u mám koupené..teda doufám pověřil jsem kamaráda který to má za nějakých 30 jedno...tak to vyměním,a uvidím dále...

Napsal: pát 27.05.2011 10:10
od pesa84
Aha, už to chápu.. a neucházel by ten tlak přes motor? jinak s tím silikonem, schválně jsem napsal "lehce!" tím jsem myslel máznout třeba na prst a přejet kroužky a udělat slabej filmek.. to se pak do motoru nemůže dostat.. taky to nemam rád, ale někdy ti nic jiného nezbývá.. a pokud by to bylo tím, pak už nic nebrání koupit new těsnění..

Napsal: sob 28.05.2011 17:29
od inntel
Tak vyřešeno...těsnění vyměněno,namazáno grafitovou vazelínou,dotaženo a fičí jak má...ted už jen zvažuji zaslepení toho egr....

Napsal: ned 29.05.2011 18:26
od blinker
inntel píše:Tak vyřešeno...těsnění vyměněno,namazáno grafitovou vazelínou,dotaženo a fičí jak má...ted už jen zvažuji zaslepení toho egr....


to sem dělal, při první jízdě sem měl "pocit" že to jede líp, ale po chvilce sem si uvědomil že rozdíl je nulovej.... egr už jsem zase propustil aby se nezasrával :) jesli chceš výkon, tak spíš popřemejšlej nad čipem ;)

Napsal: ned 29.05.2011 19:06
od suchos
blinker: po chvilce jsi si na to zvykl. EGR je pitomost, zaslepit! Akorat jsou s tim problemy a zasira to sani.
Jasny, ze ti to neprida x kobyl, ale me snad neslo ani o vykon, nybrz o cisty sani.

Napsal: pon 30.05.2011 01:19
od shade741
Přesně tak, EGR celkem slušným způsobem zasírá sání, ne že bych na to byl pedant ale to množství humusu mě opravdu přesvědčilo si stím dát práci, štětka a arva byla v mém případě nejlepší kombinace, a když už se v tom člověk vrtá vyplatí se to vyčistit komplet, on i takovej zamarasenej IC dělá divy :)

Napsal: čtv 02.06.2011 20:07
od inntel
No ještě jsem to neudělal ale egr zaslepím,vykuchám kat a uvažuji i nad tím chipem....na kolik výjde ten chip?A kolik kW to přidá?