Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 26.05.2011 11:11
od blinker
Palivový čerpadlo jsem vyndaval, je to čistý, trupky v nádrži taky čistý, filtr měněnej, čerpadlo čerpá. Mám asi horší svíčky...

Napsal: čtv 26.05.2011 11:55
od blinker
doplňuju: 325TDS, a hůř startuje znamená, že normálně to žhavim cca 4x než to začnu točit a chytne to naprvní škrtnutí. Když je ale čumák nahoru, tak to žhavim a nechávám celej ciklus pro podávací čerpadlo (než to cvakne) taky 4x a jak začnu točit startérem, tak to de třeba napodruhý, napotřetí a docela dlouho to točí (cca 2x 5sec)

Napsal: čtv 26.05.2011 12:02
od Afri
jenom bych chtel podotknout, ze tds moc svicek nema.. kdyz uz, tak budou v haji zhavicky. ale to by ti delalo porad. videl bych to spis na to cerpadlo. mozna ze cerpa, ale mozna ne pod potrebnym tlakem

Napsal: čtv 26.05.2011 13:49
od blinker
Afri píše:jenom bych chtel podotknout, ze tds moc svicek nema.. kdyz uz, tak budou v haji zhavicky. ale to by ti delalo porad. videl bych to spis na to cerpadlo. mozna ze cerpa, ale mozna ne pod potrebnym tlakem
jsem odkojenej na jawach a ČZetách, takže pojem svíčka používám i u žhaviček :D .... "žhavící svíčky" neni správně?

jinak jak se to zjistí jestli to čerpadlo málo tlačí??

Napsal: čtv 26.05.2011 15:26
od Afri
Vlastne mas pravdu.. No.. Jsem si jisty, ze nekdo to tady bude vedet.. Tak jako tak, zkousel jsi diagnostiku? Jestli ne, tak urcite zkus..

Napsal: čtv 26.05.2011 18:50
od voTon
rekl bych nejaka netesnost v naftovym okruhu kolem cerpadla, muze se tam vytvorit vzduchova bublina..

Napsal: čtv 26.05.2011 22:04
od blinker
ok to okouknu a co že by byla "stará" baterka ????

Napsal: čtv 26.05.2011 22:49
od shade741
Zavzdušnuje se ti někde ten okruh, měl jsem stejný problém :wink: hledej u filtru, všechny spoje a hadice. Mrkni i na dotažení přívodu ke vstřikům, mě to dělalo při tekoucím říd. vstřiku, zdřejmě se to zkrze něj nějak zavzdušnilo, po výměně pohoda. Jinak to žhavaní na čtyřikrát je už celkem moc, takže ty žhavičky bych asi vyměnil, mě Td chytá na brnknutí po druhým žhavení kdykoliv :wink: Jinak ohledně baterky vypozoroval jsem že se to dá poznat na době žhavení, nová kvalitní aku tak to bylo nažhavený že sem se až divil, baterka co je ještě vpohodě a bezproblémů funguje mi žhaví skoro 2x déle :D

Napsal: pát 27.05.2011 10:24
od blinker
shade741 píše:Zavzdušnuje se ti někde ten okruh, měl jsem stejný problém :wink: hledej u filtru, všechny spoje a hadice. Mrkni i na dotažení přívodu ke vstřikům, mě to dělalo při tekoucím říd. vstřiku, zdřejmě se to zkrze něj nějak zavzdušnilo, po výměně pohoda. Jinak to žhavaní na čtyřikrát je už celkem moc, takže ty žhavičky bych asi vyměnil, mě Td chytá na brnknutí po druhým žhavení kdykoliv :wink: Jinak ohledně baterky vypozoroval jsem že se to dá poznat na době žhavení, nová kvalitní aku tak to bylo nažhavený že sem se až divil, baterka co je ještě vpohodě a bezproblémů funguje mi žhaví skoro 2x déle :D
Dík, zkontroluju. :wink:

Napsal: pát 27.05.2011 20:30
od suchos
Na zacatku jsi psal, ze i normalne zhavis 4x - to uz samo o sobe neni moc normalni.
Takze nový zhavice, daji se sehnat FEBI za cca 130,-/kus. Nevim jakou mas baterku, 100Ah nova.
Novy prepady, novej naftovej filtr, vzduchovej filtr.
Okouknout vsechny hadice a trubky pod autek.
Nemas olej v sani ? s tim to taky hur startuje - vlastni zkusenost.
Pak podavaci cerpadlo v nadrzi - dava dost ? me davalo, ale malo.

Napsal: pát 27.05.2011 20:32
od suchos

Napsal: sob 28.05.2011 12:59
od shade741
Tak ta baterka zrovna 100 Ah bejt nemusí , 75 Ah a výš vpohodě. Ohledně podávačky u starších typů tlačí podávačka až po nastartování motoru, proto její vliv na startování je nula nula nic, tam si to natáhne vstřikovací samo, ale důležité je mít okruh dokonale utěsněný, jak se zavzdušní už to nechce naskočit. U pozdějších rv tlačí před samotným startováním- což napomáhá startům, případně nevadí lehoučké zavdušnení :wink: Ale jelikož je problém spojen se stáním dokopce bude to vzduch v paliv systému :wink:

Napsal: ned 29.05.2011 18:28
od blinker
shade741 píše:Tak ta baterka zrovna 100 Ah bejt nemusí , 75 Ah a výš vpohodě. Ohledně podávačky u starších typů tlačí podávačka až po nastartování motoru, proto její vliv na startování je nula nula nic, tam si to natáhne vstřikovací samo, ale důležité je mít okruh dokonale utěsněný, jak se zavzdušní už to nechce naskočit. U pozdějších rv tlačí před samotným startováním- což napomáhá startům, případně nevadí lehoučké zavdušnení :wink: Ale jelikož je problém spojen se stáním dokopce bude to vzduch v paliv systému :wink:
Mě to tlačí ještě před startem... A jak se dostanu k hadičkám a odvzdušnim to? musim někam na rampu asi co??? To bude průser a jak zjistim kde to zrovna saje vzduch?? :?:

Napsal: ned 29.05.2011 23:10
od shade741
měl sem třeba špatný spoj rovnou u čerpadla, a u plováku, nechci nadvat na předchozí majitele ale u něj byl nacpaný kus zahradní hadice :D nehledě na to, že tam kde to netěsní by se měla objevovat nafta( nemusí ale ve většině případů tomu tak bude) Takže mrkni pod zadní sedačku, tam to překontroluj, dále jestlis e nepletu, tak hnet před nádrží přechází hadička v trubičku, stačí si snat jen lehnout k autu a měl bys to vidět. Pak to pokračuje dopředu kde to přechází opět na hadičku vedoucí do filtru, z filtru to pak jde do čerpadla :) . Mrkni na to co sem rikal i ředtím dotaení atd+ mrkni na přepady vstřiků( jestli ty hadičky neprosakují když už to budeš dělat) :wink: