Stránka 1 z 1
Napsal: stř 25.05.2011 08:49
od PajaE
Dobry den ,
prosim Vas zkusene o radu , cas od casu ( asi kazde desate az dvacate
startovani ) se mi stava , ze se pri otoceni klicku ozve zrejme roztoceni
starteru , ale motor nestartuje - netoci . Pokud klickem otocim znovu,
vse je v poradku a motor bez problemu nastartuje . Moc prosim o radu ,
co zpusobuje poruchu a jak jde odstranit . Dekuju Pavel

Napsal: stř 25.05.2011 09:10
od xSAFA
Trošku víc specifikuj co se děje po otočení klíčku do startovací polohy... Startér cvakne ale netočí?
Napsal: stř 25.05.2011 10:03
od fizzer
"zřejmě roztočení startéru"
- pokud se fakt roztočí startér a motor netočí, tak ti nevyjíždí pastorek.
Napsal: stř 25.05.2011 10:19
od xSAFA
No ale není to tak, že startér otáčí až po vysunutí pastorku a pokud se nevysune vůbec neotočí?
Napsal: stř 25.05.2011 10:52
od shade741
Dle toho co píšeš tak nevyjíždí pastorek startéru

podobný problém jsem pozoroval u golfa, sice uplne jine auto ale princip bude úplně stejný

tam to třeba otočilo jednou motorem a pak mrcha zajel a jen bzučel na prázdno
Napsal: stř 25.05.2011 11:28
od VB
jestli že se startér roztočí tak je buzení v pořádku přívody také jen nevyjel takže sundat a na repas tohle nebude ani drahé měl jsem něco podobného opravy tuším kolem 1100. Jediné co tak bez dvou dlouhých nástavců na golu ho nevyndáš nepotřebuješ ani zvedák jen hever a kozičku.
Napsal: stř 25.05.2011 11:54
od PajaE
Moc dekuju za rady ,
to ze to bude starterem , resp. civkou jsem tusil ,
jen prosim o vysvetleni , proc to dvacetkrat jde a jednou ne
Starter bych se pokusil vyndat , ale vubec nevim kudy , shora , spodem,
nikde neni vubec zadne misto , co vsechno se kvuli vyndani starteru
musi rozebrat a vyndat

Dekuju Pavel

Napsal: stř 25.05.2011 12:33
od VB
Já to dělal tak že:
odpojíš baterku
zvedl auto jen heverem na zvedacím bodu prahu až na doraz (hydraulický hever) zajistil to kozičkama talže vše spodem.
pak jsem si na 3/8 golu dal hvězdicový oříšek dva douhé kloubkové nástavce (na konci není rovná 4 hran ale i vybrání na menší pootočení) pak krátký nástavec a golu ta jde až za vlašťovku převodovky. na povolení potřebuješ i očkový klíč protože je proti šroubu matka celekm 2 šrouby.
pak jsem odpojil kontakty dva silné a jeden tenčí
A startér byl volný už ho jen dostat ven přímo dolů okolo ramene je to natěsno občas si musíš popostrkat kabelové svazky tahle část byla na poprvé nejtragičtější. Zpátky už to jde lépe.
Jen ještě jedna poznámka prý je tam když je to komplet origo že je ještě něco na vrchní straně asi nějaký kryt nevím přesně protože kdo to má dělané tak už to tam nemá dělá se to velmi blbě a bez toho to funguje
