Stránka 1 z 1
Napsal: úte 24.05.2011 19:53
od riderfery
tak se chci zeptat chci vymenit vsechny jen na ojnicich protoze na jednom valci to zhynulo a proste to boucha jak svineale na kazdou ojnici jsou tri druhy techto cepu a nekde jsem cetl neco o ulozeni kliky ze to tam nejde flaknout jen tak ze to musi vyrovnat proto mozna ty tri druhy tech cepu plati to jen pro cepy na klikovce nebo i pro ty ojnicni cepy?
http://yfrog.com/1fffdfffj tady je odkaz jinak se nejedna o bmw

ale o 4valcovou kawasaki ninja [/quote]
Napsal: úte 24.05.2011 20:24
od all
jaké auto? motor, upřesni co a proč atd....
Ty chceš poradit , ale tady není klub jasnovědců....
Napsal: úte 24.05.2011 20:28
od riderfery
a vzdyt to tam pisu ze to neni u auta ale ze je to kawasaki 4válec ......potrebuju radu od mechanika jestli se tu nejakej najde
Napsal: úte 24.05.2011 20:29
od riderfery
a proc to kluzne lozisko odeslo nevim proste je v hazlu rozebral jsem motor sundal hlavu valec pisty a je tam vule jako krava v pohybu nahoru dolu a zadna tam nema bejt tak to musim vymenit
Napsal: úte 24.05.2011 20:40
od fizzer
ten vohnutej ventil už jsi vyřešil? tipnul bych si, že pokud se u toho sralo na základní servis typu seřízení ventilovejch vůlí, tak tam toho bude v hajzlu víc = kup druhej motor, nemá cenu to zachraňovat. důvodů proč se to hryzlo může bejt víc, stačilo by kdyby ti tam napadal nějakej bordel když jsi shazoval palici = jeden ucpanej mazací kanálek a je vymalováno.
Napsal: úte 24.05.2011 20:46
od riderfery
jako nevim ty jo hele ty ventilove vule presne udelane schrastil jsem novou hlavu i s ventilama vid pisty pistni krouzky jsou v tovarnich normach minilane opotrebovane ten motor ze vnitr jak novej ale proste to nechapu a navic to kluzne lozisko je uplne na druhe strane nez byl ten ventil

:D proste ventil byl na leve strane a to lozisko je na prave strane v pice zahada ale zase motor to bude vata jak svine dam premerit klikovku jestli je rovna zmerim vule na klice

:D:D:D me se to proste nechce vzdat jestli mi rozumis

Napsal: úte 24.05.2011 20:47
od MattyX
jestli to malti na spodku , tak ocividne bude klika sisata , bude chtit brus ... pridrelo se to proto , ze tomu nekdo daval za studena a olej to nemazal , nebo ucpanej mazaci kanalek... a nebo oboje

co s tim je na tobe , bud opravit , a nebo kup druje motor

Napsal: úte 24.05.2011 20:48
od riderfery
kdyz vsechno premerim bude to v normach vycistim dam tam nova kluzna loziska tak to prece musi slapat ne?
Napsal: úte 24.05.2011 20:50
od riderfery
jen jeden valec odeslo proste kluzne lozisko na ojnici viz obrazek mam tam odkaz
Napsal: úte 24.05.2011 20:54
od fizzer
riderfery píše:jako nevim ty jo hele ty ventilove vule presne udelane schrastil jsem novou hlavu i s ventilama vid pisty pistni krouzky jsou v tovarnich normach minilane opotrebovane ten motor ze vnitr jak novej ale proste to nechapu a navic to kluzne lozisko je uplne na druhe strane nez byl ten ventil

:D proste ventil byl na leve strane a to lozisko je na prave strane v pice zahada ale zase motor to bude vata jak svine dam premerit klikovku jestli je rovna zmerim vule na klice

:D:D:D me se to proste nechce vzdat jestli mi rozumis

chápu, ale skoro bych se vsadil že sehnat druhej motor bude ta levnější varianta
protože jetý šály tam dávat je naprostej nesmysl a nový budou za raketu, krom toho nevim jestli se nedělalo víc rozměrů, plus to bude chtít přebrousit kliku na opravárenskej rozměr (a je otázka jestli na ten seženeš šálu). navíc když se to hryzlo jednou, tak se ti to za tejden může hryznout znova...
Napsal: úte 24.05.2011 20:59
od riderfery
jako ty loziska nejsou tak draha spis jestli bude kriva klika tak se na to vyseru ale jestli bude dobra tak by to mohlo zase fungovat