Stránka 1 z 1

Napsal: ned 22.05.2011 18:00
od ozracing
Diagnostika mi hlasí chybu termostatu..skrat..ale teplota motoru drží v pohodě na půlce a nepřehřívá se.. snad přerušená kabeláž? Je nutné termostat vyměnit? Nebo v čem mě může omezovat to že dráty vedoucí k němu nefungují tudíž nevyhřívá? Díky

Napsal: ned 22.05.2011 20:06
od icecold
auto je felicie z roku raz dva tři? :roll:

Napsal: pon 23.05.2011 00:36
od ozracing
jo sorry je to e46 320i facelift

Napsal: pon 23.05.2011 09:52
od icecold
no nevím jak u e46 ale termostat by měl být čistě mechanická věc, záleži na tom jestli se ti to auto nazahřívá dlouho a nebo nepřehřívá :wink:

Napsal: pon 23.05.2011 12:49
od xSAFA
E46 to má tuším hlídané elektronicky, ale pokud vše šlape tak to bude asi chyba spíše v elektrice přímo v tělese termostatu. Nevím jak je to tam řešené, zda lze vytáhnout čistě jen termostat a zkusit ho dát no vody zda spíná. Jinak snad zkusit očistit konektor a prostříknout, za to nic nedáš.

Napsal: pon 23.05.2011 14:45
od fOE
tu chybu mi hlasi uz docela dlouho, auto se zahreje normalne, a teplotu drzi = duvod na vymenu nevidim.

Napsal: pon 23.05.2011 18:04
od ozracing
OK diky procistim a necham tak :-)

Napsal: pon 23.05.2011 22:53
od ACDC
Např u mé E46 328 by to asi nevadilo, ohřívá se jen na 97 st. Ale u 535 to vadí. Záleží také, při kolika se otvírá termostat. U BMW to funguje tak, že při menším zatížení je teplota vyšší, přes 100, třeba 535 113st . Což snižuje spotřebu (dle výrobce). Při velkém zatížení-jedeš kládu začne topit článek v termostatu a teplota klesne pod 100 st. Protože u všech novějších bavorů ukazuje ručička teploty na půl od 78 do 113 st, doporučuji zkontrolovat teplotu při různých zatíženích na BC....