Stránka 1 z 2

Napsal: úte 17.05.2011 19:56
od Tuning
...čaute-budu rád za rady...330 xD...rv2002/3..135kW...
Dnes jsem nastartoval, ihned chytlo, ale při rozjíždění a i jízdě klepání jakoby mrtvý nadzvedák či co??? a po zahřátí to nepřestane, prostě stejné??? tankuju stejnou naftu OMV + aditivum, ale nechápu??? Na diagnostice (převodníku) to píše jedinou chybu v DDE - glow plug a co si...což jsou žhaviče .... Nechápu????
Někde jsem četl totální pičo.inu, že to klepání může dělat mrtvý žhavič, ale nevidím v tom logiku???

Napsal: stř 18.05.2011 07:42
od Tuning
nikdo nic???

Napsal: čtv 19.05.2011 08:28
od Tuning
:?: .............. :cry:

Napsal: čtv 19.05.2011 09:38
od voTon
podle toho popisu to muze byt sooustu veci, zkus to trera nahrat na tel ci kameru a bouchnout na youtube a ukaz nam to. treba to pomuze. Ja ted budu resit neco hodne podobneho na 330Cd 150kw znicehoz nic zaclo klepat ale ne navrdo spis jako by tam castecne neco drhlo jde to ze 4tyho valce, pocitam ze to bude rozlitla vyriva klapka nebo vstrik, korrekturmenge nafty u toho valce vylitlo do nebes.

Napsal: čtv 19.05.2011 13:47
od voTon
je to tak, proste klasika ulomil se kus klapky motor ho nasal a zerjme se diky tomu ohnul ventil, spalena nafta kouri z vicka plneni oleje, motor jde na 5 a zvuk ma jak lokomotiva sergei za studena.

Napsal: pát 20.05.2011 20:25
od Tuning
to ne...mě to připadá jako klepání, ale je pořád stejný rytmus - 1000 - 4000 ot.min...nechápu,spotřebu mám 5,7 l/100km na 4x4!!!!, otáčky nekolísají, chyba dle převodníku jen "glow plug system"..... při určitých otáčkách je super čistý zvuk 6ti hrnku...

Napsal: sob 21.05.2011 15:55
od Lukke
Tuning píše:....nechápu,spotřebu mám 5,7 l/100km na 4x4!!!!,...
Nesmysl, proměřuje ti palubní počítač (u 330d klidně i o 1,5l).

Napsal: ned 22.05.2011 09:48
od Tuning
....měřil jsem to jen tak mimo a na plnou nádrž jsem najel 1180 km - dojezd psal PC 45 km.... jezdím max. 120 km/h - 50/50 obec/mimo...no ale to neřeší můj problém, který se vyskytl z ničeho nic!!!!!!!!!!!!

- co se mi ještě zdá je, že jde víc cítit nafta ??? (že, by vstřik???)

- nevím...

Napsal: stř 22.06.2011 16:51
od Tuning
takže jsem byl na diagnose GT1

- vysokotlaké čerpadlo a vše okolo OK...
- hodnoty vstřiků : 1 - 4 válec : hodnota 0,1-0,3, u páteho 1,2-2,5 a u šestého 2,5-3,8 ..... dle DISu je v pořádku 4 až -5 při 500-1500 ot...

a mlátí to jak kráva....za studena při startu nádherný chod jak benziňák a za cca 30-60 sekund už zas...

Napsal: stř 22.06.2011 20:31
od Tuning
nekouří, jede, čistý zátah do omezovače, jen při 1500 ot. na volnoběh jakoby "tarokování" ... spotřeba 5,8 - 6,0 l/km reálná!!!

Napsal: pát 24.06.2011 08:27
od Tuning
...a klapky v sání u 330d 135kW v MANUÁLU NEJSOU!!!!!!

Napsal: pát 24.06.2011 17:12
od libovka
Tuning píše:...a klapky v sání u 330d 135kW v MANUÁLU NEJSOU!!!!!!

Kdo říkal?

Napsal: pát 24.06.2011 22:00
od Tuning
to tvrdím na 100% !!!!!!!!!! na vlastní oči jsem to viděl....jinak bych to netvrdil!!!! bylo to psané na spoustě forech v USA, DE i u nás, ale nevěřil jsem tomu....realita je opravdu taková!!! u 135kW a manuálu klapky v sání nejsou!!!!!!!!!!!!! mám rv 12/2002

Napsal: pát 24.06.2011 22:11
od libovka
No asi tě zklamu,ale dávalo se tam oboje.Jak s klapkama tak bez nich.

Napsal: sob 25.06.2011 07:20
od Tuning
Engine Info.
-M47 engines(136bhp non common rail vp44 injection pump) have no swirl flaps and the turbos last alot longer,
-M47N common rail engine(150bhp face lift model August-September 2001 onwards) has flaps and turbo that fails, in late 2004 the manifold was uprated, part number 11617800577 on box and Realoem, old part number on manifold is 11617787318, New design turbo fitted around November 2003 due to common failure of earlier ones on e46 4 cylinder engines.
-M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.
-M57N engines(M57TUD)(525d & 330d 204bhp) have swirl flaps.

Napsal: sob 25.06.2011 09:07
od libovka
ETK nabízí oba druhy.

Napsal: sob 25.06.2011 10:13
od Tuning
ETK nabízí dva druhy, ale při bližší specifikaci je to tak....prostě manuál - 135kW klapky nemá...automat má a 150kW motor má i man i aut... stejně tak i 110kW 4válec...byl jsem připravený je vykuchat a objednat z ebay záslepky - tak jsem ušetřil...EGR zaslepený...jen bych rád věděl to klepání??? udělám vstřiky a uvidím...zase jsem si říkal, že si další e46 u nekoupím a zas jsem to udělal - neodolal...a jelikož jsem punťa a vadí mi každé klepání, skřípání, atd...tak během měsíce jsem do něj dal 43.000kč a teď ještě ty vstřiky........a to mám ceny ND, které tady v CZ moc lidí nechápe :)

Napsal: pon 27.06.2011 17:39
od Tuning
a nikdo nic... :cry:

Napsal: pon 04.07.2011 11:35
od Tuning
jen rychlé foto z telefonu....

Napsal: úte 05.07.2011 19:36
od Petr_1
jen nápad ... nedávno známý s Audi 2,5d, natočil a vše v klidu, po chvilce kovový klapot, přibližně po minutě ... výsledek - vačka KO (obroušená) i s hydroštely