Stránka 1 z 1

Napsal: ned 15.05.2011 21:34
od zlatas
ahoj,chci se zeptat,mám E90 320D 120 KW,najeto poctivejch 231 tis.. cca ve 200 tis. se dělalo turbo,před tím jela jak z praku,dával se tam repas jiný turbo,měsíc stála a pak už to nebylo ono,v nízkejch otáčkách jakoby neměla takovej výkon,táhla až kolem 2700 otáček..měnil se olej,všechny filtry i vzduchovej a prej kontrolovali těsnost toho potrubí..prej ok.. tak šlo turbo ven,na záruku mi tam dali novej podtlakovej ventil a v turbu udělali regulaci naklápění lopatek,po měsíci to tam zas vrátili..určitě je to lepší,ale pořád mi připadne,že auto jakoby nemá tu pružnost,třeba když pojedu na 6 stupeň 90 a přišlápnu to,tak vůbec,ale vůbec netáhne..a co jezdím s passatem 1.9Tdi,tak ten táhne docela citelně.. je tam původní spojka,která při vyšlápnutí vrže,ale řadí normálně a nabranou rychlost neztrácí.. nemá někdo nějaký tip po čem jít? nebo je to takle normální? moc díky za odpověď

Napsal: pon 16.05.2011 20:47
od zlatas
nikdo žádnej nápad? třeba někdo kdo má taky tento motor,aby mi řekl,jak to táhne jemu? napadá mě např.jestli by nebyla třeba vyčistit váha vzduchu,nebo tak něco..

Napsal: ned 18.09.2011 20:51
od stepup
Podle me je to tim rrepasem, mel jsem podobnej problem, dal tam origo turbo garrett a bawo fouka jak novy (premereno) Uz nikdy nejdu do repasu!

Napsal: pon 19.09.2011 19:55
od zlatas
díky za odpověď,už je to dávno vyřešené..bylo to tím repasem,nenaklápěli se lopatky.. montovaly mi nové turbo přímo v BMW,turbo mitsubischi a stějně jako tobě,auto šlape jak hodinky.. čerstě po výměně mi připadalo,ža jezdím s formulí,po tom,jak jsem si zvykl na ten nedostatek výkonu před tím:-) a navíc mám teď 2 roky plnou záruku..jinak do repasu už bych též nešel..

Napsal: pon 19.09.2011 21:57
od Selix
a jak ta vymena v bmw vysla cenove?

Napsal: pon 19.09.2011 22:58
od matiz
Tipnu si tak pajdu...

Napsal: úte 20.09.2011 20:12
od zlatas
cca 41 tis i s demontáží starého turba,samozřejmě se měnilo olejové vedení a všechny ty serepetičky kolem,které se měnit mají..

Napsal: pát 23.09.2011 22:44
od stepup
Proste a jednoduse repas nikdy!!!! Neexistuje dobrej a spatnej repas-kazdej je nahovno!!!

Napsal: úte 05.02.2013 22:01
od Kortys
Dotaz: Mám 320d r.v.2006, najeto 198000km a nevím jestli je normální, že pokud chci předjet, tak auto než zrychlí tak má dost velkou prodlevu a pak vystřelí. Auto jsem již tak koupil a původní majitel tvrdil, že je to normální a dělají to všechny. Na diagnostice to psalo: reg. tlaku přeplňování (odchylka reg. kladná) a reg. tlaku v zásobníku pomocí vent. reg tlaku (nárůst tlaku příliš malý). Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík Kortys

Napsal: stř 06.02.2013 03:24
od set_
normalni to neni,mam take 320d a kdyz seslapnu plyn tak to jede normalne bez zadne prodlevy.Je mozne , ze ti blbne elektricka regulace na turbu.Podobny problem mel i Jarouch a vyresil to , zkus mu napsat.Co se tyce tech studenych startu,tak po vymene tech zhavicek,rele zhaceni atd. nechal sis smazat adaptace?

Napsal: stř 06.02.2013 12:07
od Kortys
Dík za odpověď, řeším to se Snejkem, tak to asi smazal. Co je myšleno smazat adaptace? (závady vymazány)

Napsal: stř 06.02.2013 17:55
od Dracon
Kortys píše:Dotaz: Mám 320d r.v.2006, najeto 198000km a nevím jestli je normální, že pokud chci předjet, tak auto než zrychlí tak má dost velkou prodlevu a pak vystřelí. Auto jsem již tak koupil a původní majitel tvrdil, že je to normální a dělají to všechny. Na diagnostice to psalo: reg. tlaku přeplňování (odchylka reg. kladná) a reg. tlaku v zásobníku pomocí vent. reg tlaku (nárůst tlaku příliš malý). Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík Kortys
Jestli máš automat, tak normální prodleva při kickdownu je normálně téměř sekunda.

Napsal: stř 06.02.2013 18:14
od Kortys
Automat to je, ale nezkoušel jsem dát plnej. Vyzkouším.
Na diagnostice KTS Bosch mi to psalo závady:
4630 reg. tlaku přeplnování (odchylka reg. kladná) a
4B90 reg. tlaku v zásobníku pomocí ventilu reg. tlaku (nárůst príliš malý).
Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík

Napsal: pon 11.02.2013 12:23
od hanz-320d
Mne je znatelne poznat vykon az od 2tis. otacek.. do te doby je to taky pomerne linejsi.. od kolika ma tedy presne nejlip zabirat?
Diky
----------------
bmw 320d E90