Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 12.05.2011 19:59
od scoupe
Zdravíčko, Dneska se mi přihodila taková zajímavá věc. Popojel jsem se svým mazlíkem BMW e36 1.6 M43 touring. Pak jsem si šel zkontrolovat čidlo abs a pro sichr jsem odpojil baterku. Po proměření a zjištění že je čidlo na výměnu jsem zase auto postavil na kolo a připojil baterku a že nastartuji a zavezu si mazla na parkoviště a ono ouha auto chytlo na první šup ale asi za 2-3 sekundy chcíplo, drželo jen, když byla noha na plynu. Tak jsem pelášil kouknout tu na fórum, co to může bejt, protože do teď vše ok. Tak jsem se dočetl že volnoběžný ventil tak jsem spekuloval jak k němu, ale nakonec jsem omylem odpojil odvzdušňovací ventil nádrže a auto chytlo a jelo zase pěkně. Tak jsem to vypnul a zkontroloval napětí a pročistil ten kontakt byl trochu zoxidovaný, prostříkal olejem na kontakty zase zapojil a vše ok, teď jsem s tím udělal cvičně 100km a pro jistotu párkrát zastavil a zase nastartoval. Jen ze začátku se při brzděni zhouply otáčky. Ale asi po 10km to přestalo dělat. Tak by mne na to zajímal názor zkušenějších.

Napsal: čtv 12.05.2011 20:18
od Dan td
Po odpojení baterky se "vyresetuje" řj motoru. Neboli po jejím připojení si řj načítá údaje o jízdě a ukládá je. Může to třeba 50-100 km způsobovat zvýšenou spotřebu, právě třeba houpání volnoběhu, atd... Pokud to chcíplo jen jednou a po 100 km je to OK, tak bych to nechal být. Samozřejmě diagnostikou nic nezkazíš.

Napsal: čtv 12.05.2011 20:26
od scoupe
Děkuji za podání vysvětlení.Ono právě před tím odpojením toho ventylu jsem to zkoušel několikrát nastartovat asi 10x a problém se pořád opakoval. Pak jsem právě odpojil ten ventyl a auto chytlo a drželo a pak jsem udělal to co jsem už napsal. Děkuji tedy za informaci že to může dělat právě tím nastavováním, protože jak jsem psal pak už to nezlobilo. jen to přibržďování chvíly pohupovalo otáčkama, ale i to se ustálilo.