Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 12.05.2011 10:36
od azapoff
mam takovej pitomej dotaz jak dostanu ze třmene ven válec co tlačí na třmeny jedná se o třmeny na 36
Napsal: čtv 12.05.2011 10:41
od Francis
Necháš třmen mimo kotouč a šlapeš na pedál tak dlouho, dokud pístek nevypadne

Pokud už je třmen odpojedný od hydrauliky brzd, jde to dobře třeba stlačeným vzduchem.
Napsal: čtv 12.05.2011 10:43
od pesa84
šlapej na brzdovej pedál...

a proč ho chceš vyndat? Pokud dáváš new brzdy a de ti snadno zatlačit dovnitř tak ho nech uvnitř! Pokud nejde, tak souhlasím, ale až ho budeš dávat s5 tak pozor na prachovku..!!

Napsal: čtv 12.05.2011 10:44
od azapoff
a nějak mechanicky bohužel kompresor nemám jedině na benzínce a třmen je odpojen
Napsal: čtv 12.05.2011 10:44
od pesa84
to pude blbě.. to me nic nenapadá.. když ho budeš brát silou nebo sikama tak ho už nedáš s5..
budto si kompresor pučit nebo zkompletovat, nalejt kapalinu... a šlapat
Napsal: čtv 12.05.2011 10:52
od azapoff
chci dávat chlazení kotouče tak měním třeny jelikož není novej tak páchám repas a prachovky mam
Napsal: pát 13.05.2011 23:20
od azapoff
ešťe jeden dotaz jak demontovat to plastové (gumové) pouzdro na vodící šroub
Napsal: úte 17.05.2011 08:14
od ya2mm
jen vytáhnout... je gumový, má osazení a je vložený ve třmenu
stlačeným vzduchem jde pístek z třmene dobře ven

Napsal: úte 17.05.2011 09:40
od xSAFA
Jestli děláš repas, tak to staré uložení uřízni a pak kup sadu novou ať je to pořádně...

Napsal: úte 17.05.2011 11:27
od kubikula420
a kdyz se vynda ten pistek tak kapalina nevytece? A jakej je pak dalsi postup?
Napsal: úte 17.05.2011 12:16
od azapoff
ja to musel nakonec prasácky vyndat kombinačkama tet už to mam očištění a zajedu do keliny pro dvě sady a tet jen sehnat nová hadičky nejlépe pancéřovky
Napsal: úte 17.05.2011 12:28
od xSAFA
Na hadičky kontaktuj Hanze (streetpro.cz) má sady přímo na e36 za myslím pěkné ceny...

Napsal: úte 17.05.2011 21:05
od pesa84
hadičky sem dělal dneska..

jedna mě stála se slevou 300... značka ATE..
kubikula420: jj,kapalina vyteče, ale pokud nechceš aby ti vytekla všechna tak ihned po vytlačení pístku si vem klempířský kleště a opatrně zmáčkni hadičku... dál očistíš jemným skelným papírem pístek, odděláš třmen od hadičky a dej si ho do svěráku, pokud máš možnost vyfoukej vnitřek vzduchem a opatrně vložit pístek zároven s prachovkou do sebe.. ale pokud měníš destičky a de ti píst stlačit, tak bych se ne to vyprdul,protože to skládat je docela sranda.....

Napsal: úte 17.05.2011 21:36
od kubikula420
dik moc za info:)
Napsal: úte 17.05.2011 21:55
od pragdejf
nevim co řešíte, na všecko fungujou siky;-) já normálně vyškubal pístky kleštěma a pokud člověk někdy pístek viděl a ví, že za tu leštěnou chromovanou část brát nemá, tak není problém. jinak když děláš repasi, tak kup nový komlet sady na repasi včetně odvzdušňováků, gumítek a prachovek, zkulturni zasmolený vodící šrouby a třmeny nech opískovat, pozinkovat a pak buď chromát nebo lak. abych byl precizní, tak na pískování rozebrat třmeny jen zlehka, oddělit držák. a na zinek vyndat pístky a všechny otvory zašpuntovat, mě se osvědčil silikon. as pístky hlavně prohlídni, jestli neni ten chrom po smrti.
a brzdovky se neboj, stoji par korun a aspoň si ji vyměníš.
Napsal: stř 18.05.2011 09:05
od pesa84
většinou se pístky vytahujou protože sou zatuhlý a to bych chtěl vidět jak sikama dostáváš ven..

ty by asi vypadli.. jinak s tebou souhlasím, pokud děláš repas tak určitě opískovat a dobře ošetřit, koupit new vodítka,jinak pokud je prachovka ok, tak to nemá cenu a ovzdušnováky si mislím taky, jen u nich zkontroluj jak jsou průchozí a jakou maj dosedací plochu..

Napsal: stř 18.05.2011 11:31
od azapoff
jelikož já sem měl prachovky obě trhlí tak sem je radši vyndal ven a vyčistil sice velmi neortodoxním způsobem ale rez je pryč dostali antikorozní nástřik a pak žáru vzdornou barvy dokonce jdou rozeznat i ražby na třmenech a to jsem čuměl jak vrána , tet jen zajedu do keliny a koupím dvě sady a bude
Napsal: stř 18.05.2011 12:51
od pragdejf
vyndaval sem je v sobotu, chce to svěrák, sílu a naprostou nechuť to resit jinak.... sou ok, normalne sem je tam vrazil zpatky, na chromu ani fň.