Stránka 1 z 1
Napsal: úte 10.05.2011 12:44
od Danny13
v neděli jsem jel cca 20km, zastavil jsem u baráku, byl jsem doma asi hodinu, když jsem chtěl nastartovat, 1,2poloha O.K., kontrolky svítili jako vždy, ale ve třetí poloze nic, žádnej zvuk, ani pokus mazlika o točení......vyndal jsem klíč a na podruhé to normálně naskočilo.......včera jsem opět někam jel z práce, zastavil jsem u obchodu a když jsem po hodince přišel, nic......nešlo nastartovat ani na cca 10 pokus......nakonec jsem to na trojku rozjel přes spojku..............přijel jsem domu, vypnul motor, hned potom jsem ještě třikrát zkusil nastartovat a bylo to ok, tak jsem jel do posilky a po cca hodině jsem šel k auto, nastartoval jenom trochu to "škitlo" a potom už nic, tak jsem to opět rozjížděl přes trojku......dnes jsem přišel k autu a nastartovalo v pohodě.......
baterku jsem kupoval cca v listopadu značka Varta blue dynamic
svíčky také v listopadu NGK
koukal jsem tady na fóru a myslím si, že to je startér, ale je divné s tím, že teď to chytlo a nechytne to cca 1hodinu po jízdě, myslíte, že to může mít s tím něco společného????
nemohlo by to být třeba teplotní čidlo nebo palivové čerpadlo????
chlapy předem díky za rady a vaše zkušenosti......
Napsal: úte 10.05.2011 15:01
od mequi
Zkus ukostření motoru. Je to ten tlustý kabel napravo pod svodama, co je přišroubovaný k nosníku. Pak projdi kabely ke startéru. Podle mne tam budeš mít rez a proto ti to takhle blbne.

Napsal: úte 10.05.2011 15:21
od Fx
Pokud ti centrál centráluje a startér funguje, tak hledej chybu:
a) v kontaktech na el. části spínačky (2x červík zespod, jsou zalitý voskem)
b) v kostře motorové elektriky
c) jinde v elektrice
Případně můžeš zkusit ve chvíli, kdy nestartuje, poklepat na startér. Pokud potom startovat bude, je to startérem.
Napsal: úte 10.05.2011 15:55
od fizzer
tohle už mi jednou taky udělalo, asi na deset pokusů v poloze "start" ani ň...

zajímavý je, že ani necvaklo relátko v přístrojovce, jako když je slabá baterka.

Napsal: úte 10.05.2011 16:09
od Fx
Ono to může dělat i to relátko samotný, že je třeba už horší.
Napsal: úte 10.05.2011 16:46
od Danny13
tak dneska startuje úplně v pohodě, hned nastartovalo, byl jsem se projet a potom zase i po nějaké chvíli startovalo úplně normálně......tak uvidím, pokud se to stane znova zkusím poklepat startér, popřípadě půjdu po drátech
Napsal: stř 11.05.2011 09:04
od Keviiin
mel jsem stejny problem a odpoved na tvuj problem zni ::: UHLIKY VE STARTERU !!!
Napsal: stř 11.05.2011 09:09
od Danny13
Keviiin píše:mel jsem stejny problem a odpoved na tvuj problem zni ::: UHLIKY VE STARTERU !!!
jj, četl jsem si tvoje téma, že jsi měl podobný problém

.......díky, doufám, že to bude ono, zitra jde na vyndání startéru, tak uvidíme
Napsal: čtv 12.05.2011 22:40
od Danny13
tak startér byl dnes rozebranej a je v pořádku, tak nevím....ještě mě napadá jedině spínací skříňka

.....co myslíte???
Napsal: čtv 28.06.2012 14:58
od fabledwarrior
Nevím jestli se to sem hodí, ale zajímalo by mě, proč mi stratér točí třeba o 2 otáčky víc než u jiných IS? Auto chytne teda vždycky ani to točení není nějak nepravidelný, prostě točím a u jiných aut bych už ten klíček pustil, ale tady se mi ještě otočí cca 2x a pak teprv chytne. Mě to nijak nevadí.. já jen jestli něco nedochází.. nebo baterka že by chtěla vyměnit? Jinak je jedno jestli je teplo nebo zima. Dělalo to uplně stejně i s předchozím startérem, mám tam teď novej.
Napsal: čtv 28.06.2012 15:44
od Foldas
muže ti padat benzin a proto musíš dýl točit než čerpadlo natlačí
Napsal: čtv 28.06.2012 15:45
od fabledwarrior
A to je způsobeno čím, že padá?
Napsal: pát 29.06.2012 08:45
od Foldas
netěsnost hadic čerpadlo. než nastartuješ vem si kousek dratu a vyklemuj nachvili rele čerpadla vedle pojistkove skřině
Napsal: pát 29.06.2012 09:21
od Fx
Nestačilo by otočit klíčem do polohy II, chvíli počkat (než doběhne čerpadlo), do nuly a proces několikrát zopakovat? Nevím jak E36 před rokem 95, ale od 1/95 tohle určitě funguje.
Napsal: pát 29.06.2012 11:57
od fabledwarrior
Foldas píše:netěsnost hadic čerpadlo. než nastartuješ vem si kousek dratu a vyklemuj nachvili rele čerpadla vedle pojistkove skřině
Tak to jsem vůbec nějak nepochopil, kde co jak:D
FX píše:Nestačilo by otočit klíčem do polohy II, chvíli počkat (než doběhne čerpadlo), do nuly a proces několikrát zopakovat? Nevím jak E36 před rokem 95, ale od 1/95 tohle určitě funguje.
Zkoušel jsem to teďka a nic=/
Napsal: pát 29.06.2012 13:00
od Foldas
Fx píše:Nestačilo by otočit klíčem do polohy II, chvíli počkat (než doběhne čerpadlo), do nuly a proces několikrát zopakovat? Nevím jak E36 před rokem 95, ale od 1/95 tohle určitě funguje.
u starších modelu netlačí čerpadlo při každem otočení kličku