Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 05.05.2011 10:33
od PavelJandak
Ahoj lidi, mám takový hloupý dotaz.Sundal jsem staré tlumiče a dnes jsem chtěl nasadit nové, akorát už si nepamatuji, jak je správně namontovat.Nevím zda je to správně, tak jak to je na fotce, nebo jestli patří ta rovná plocha ke kolu?Jedná se o Z3.Díky moc

Napsal: pát 06.05.2011 18:29
od radekc
bohužel nevidím foto, hod ho třeba sem http://www.imageshack.us/

Napsal: pát 06.05.2011 19:07
od Huska
ta obdélníková podložka je pod hlavou šroubu = na vnitřní straně auta.

Napsal: sob 07.05.2011 00:33
od PavelJandak
ok,díky moc

Napsal: sob 07.05.2011 09:25
od johnyfly1
sice fotku nevidim ale ja som tam tu obdlznikovu podlozku na novych tlmicoch ani nemal :D

Napsal: pon 18.07.2011 17:29
od scoupe
Doufám, že se nebudete zlobit, když to připíši sem, ať nezakládám nové téma. Odešel mi jeden zadní tlumič tak je budu měnit (a do budoucna se chystám i na přední). Mám e36 touringa 316i. Chtěl bych se zeptat od jakého výrobce, jestli stačí monroe nebo raději sachs, bilstein, dále zda by jste mi neporadily nějaký obchod, kde koupit ty dorazy a horní uložení nechci nic uplně obyč, ale zase nechci uplně to nejdrazší,protože jak se říka nikdo není tak bohatý aby kupoval levné věci.

A ještě jednou se omlouvám, forum jsem prolezl, ale těch informací je tu vážně hafec což je jen dobře. Děkuji předem za odpověď.

Napsal: pon 18.07.2011 20:04
od mequi
Přesně, jak jsi napsal. Značku tlumičů si vybereš podle sebe nebo peněz. Každý chválí to co má. To uložení možná meyle. Obchodů je taky hafo. Dobré ceny mají tady: http://www.haspa.cz http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? http://www.x1-autodily.cz/
Hlavně to tady bylo X-krát napsáno, tak jen HLEDAT HLEDAT a HLEDAT.

Napsal: sob 17.12.2011 23:43
od paveld
Řešim se zadním tlumičem trochu podobný problém - Bilstein B8 a rozdíl proti tomu co je na fotce je v tom, že kovový váleček, co je vlisovaný v gumě v oku tlumiče nemá na konci tu čtvercovou podložku (je to jen váleček z obou stran, nic víc). V týdnu se mi po klouznutí do zatáčky stalo to, že vyletěl tlumič ze spodního uchycení a to tak, že na šroubo co je v ramenu zůstal právě vyset ten kovový váleček, který se vyvlíknul z gumy v oku na tlumiči dole.
Udělal jsem něco špatně? Jedinný co mě napadá je, že jezdim s těžkym zadkem, na zadku mám nízký pružiny a tlumiče možná jsou stlačený víc než by měli být (přestože jsou stavěný na snížený podvozek). Nebo tam měla přijít ještě nějaká podobná podložka, která ale u tlumičů nebyla a nebyla ani na předchozích co jsem na autě měl.

Napsal: ned 18.12.2011 00:27
od icecold
to já tu podložku taky nemám, mám extrémné snížění a zatím pohoda, spíš bych to reklamoval jako vadu na tlumiči :wink:

Napsal: ned 18.12.2011 00:33
od paveld
Reklamovat to nechci, jednak je to kupovaný od Auto-fren, takže bych to stejně asi nevyreklamoval a zadní tlumič nestojí tolik, potřebuju spíš jezdit a ne čekat na reklamaci...
Spíš mě zajímá, zda nemůže být příčina jinde, než v tlumiči. Mám je necelý 2 roky na autě a najeto maji 51tisíc... myslim ale že na tyhle tlumiče to neni ještě tolik aby byly na odpis.

Napsal: ned 18.12.2011 09:21
od libovka
On sice nemá na konci tu podložku napevno,ale u každého tlumiče je podložka s matkou.Matka je samo nahoru a ta podložka patří dolu pod šroub.

Napsal: ned 18.12.2011 13:03
od paveld
Dík, tak to jsem ji nejspíš někde vytratil nebo u tlumičů chyběla.... už jsem tam nějakou podložku co jsem doma našel dal tak to snad bude ok.

Napsal: pon 19.12.2011 00:06
od Huska
taky jsem se setkal s tlumiči bez podložky, ale pro jistotu jsem tam dal jinou (kruhovou) aby se náhodou nestalo to co popisuješ, ikdyž zatížení je převážně svisle, takže koukni na silentbloky v ramenech, protože toto by se nemělo stát .... jinak se samozřejmě jedná o vadu tlumiče.

Napsal: pon 19.12.2011 00:40
od paveld
Sb se ani nehnou, jsou tam powerflex a nemaji moc najeto... zkusim za to rameno ještě nějak zapáčit jinak, zda neni volný jiný silentblok, ale tím to myslim nebude. Buď tlumič jako takový, nebo mi přijde že je to opravdu tim jak je zadek nízko a v klidovym stavu je stlačenej víc než by měl a při klouznutí do zatáčky se zmáčkne asi na max a už dělal takovej odpor, že zvládl vyklouznout do strany.