Stránka 1 z 1

Napsal: pon 02.05.2011 20:57
od Chasseur
Zdarec, prosím o radu - mám E36 316i M43 rok 1995, špatně táhne, jiné 316i jsou živější, při prošlápnutí plynu střílí, celkem to smrdí a při jízdě mezi 2700-2900 ot. mi ve střední až zadní části auta něco zadrnčí... Že by kat? Když jsme to zvedli tak jsme zjistili že středovej tlumič jaksi chybí :twisted: Může to mít nějakou souvislost? A ještě jeden dotaz - po nastartování se někdy stane že otáčky spadnou cca na 500 ot., auto se zatřepe, jako kdyby přidusí, ale chytne se a je to dobrý... Pár lidí mi tvrdí že je to normální, i mechanik BMW, ale radši se zeptám i vás zkušených :wink: Díky za rady a tipy :)

Napsal: úte 03.05.2011 07:17
od _peper
Všechny otázky už se tu řešily několikrát, stačí hledat. Že ti auto netáhne, může být problému hned několik, v sání vzduchu do motoru nebo v přívodu paliva do motoru, boháta / chudá směs.
A jestli ti po startu houpe volnoběh může být problém v sání vzduchu do motoru neo volnoběžném ventilu.

Napsal: čtv 05.05.2011 07:05
od aigo
diagnostika... muze to byt i cidlo skrtici klapky ... ale jak pise kolega duvodu muze byt hodne

Napsal: sob 07.05.2011 00:09
od Chasseur
Vyměnil jsem svíčky a vzuchovej filtr pro začátek, taková klasika, není znát žádné zlepšení a přitom diagnostika neukázala žádný problém... Do čeho se mám pustit jako první? Pročítal jsem forum a těch důvodů může být skutečně hodně :?

Napsal: úte 31.05.2011 11:49
od VojtaMHR
Zkus vyčistit váhu vzduchu, případně ji odpoj a zkus to bez ní.

Napsal: úte 31.05.2011 12:03
od Paty
můžeš mít ucpanej kat, nebo nějakj z tlumičů zkus odpojit vejfuk a proje to

Napsal: úte 31.05.2011 22:10
od Afri
Muzes mit klidne i lambdu v haji, svicky to nebyvaj, takovouhle diagnozu ma vetsinou za nasledek vol. ventil, vaha, lambda, prisavani vzduchu v koleni, nebo kat, jak zminovali ostatni

Napsal: čtv 02.06.2011 09:26
od TT
Afri píše:Muzes mit klidne i lambdu v haji, svicky to nebyvaj, takovouhle diagnozu ma vetsinou za nasledek vol. ventil, vaha, lambda, prisavani vzduchu v koleni, nebo kat, jak zminovali ostatni
diagnostika by mu ukázala, jak lambdu, tak váhu vzduchu, to psal , že mu nic neukázala, takže příčina bude asi v potrubí . Ale jestli si dobře pamatuju spodek 316i tak tam je pouze katalyzátor a zadní tlumič, typ e36 nemá středový tlumič??? Jestlitam máš původní kat ještě z výroby a auto má už něco nalítáno tak se vysypak kat, tím se mohl přicpat i zadní tlumič.
Jestli máš možnost pod auto vlezt tak ho vyhákni z úchytu a zkus s ním zatřepat, bylo by slyšet přesypání , vypadaných přepážek.
schéma výfuku viz. obrázek, žádný středový tlumič tam nepatří
http://www.vyfukove-systemy.cz/index.php?item=02097003
a jestli Ti mechanik říká , že je normální , že Ti kolísaj otáčky tak bych se zamyslel nad tím kde v budoucnu nechávat auto opravovat. Otáčky musí být stále stejné po zahřátí motoru. U starších ročníku mohli kolísat vlivem sytiče (karburátoru). Ale u stříkačky by to mělo být bez kolísání.
Když to nebude výfuk tak jak píšou ostatní, kouknout na gumovou hadici od vzduchu (luftmenge) , může být ve spoji , v záhybu praská. Taky přidřená benzínová pumpa udělá svoje. čus TT