Stránka 1 z 1
Napsal: pon 02.05.2011 20:57
od Chasseur
Zdarec, prosím o radu - mám E36 316i M43 rok 1995, špatně táhne, jiné 316i jsou živější, při prošlápnutí plynu střílí, celkem to smrdí a při jízdě mezi 2700-2900 ot. mi ve střední až zadní části auta něco zadrnčí... Že by kat? Když jsme to zvedli tak jsme zjistili že středovej tlumič jaksi chybí

Může to mít nějakou souvislost? A ještě jeden dotaz - po nastartování se někdy stane že otáčky spadnou cca na 500 ot., auto se zatřepe, jako kdyby přidusí, ale chytne se a je to dobrý... Pár lidí mi tvrdí že je to normální, i mechanik BMW, ale radši se zeptám i vás zkušených

Díky za rady a tipy

Napsal: úte 03.05.2011 07:17
od _peper
Všechny otázky už se tu řešily několikrát, stačí hledat. Že ti auto netáhne, může být problému hned několik, v sání vzduchu do motoru nebo v přívodu paliva do motoru, boháta / chudá směs.
A jestli ti po startu houpe volnoběh může být problém v sání vzduchu do motoru neo volnoběžném ventilu.
Napsal: čtv 05.05.2011 07:05
od aigo
diagnostika... muze to byt i cidlo skrtici klapky ... ale jak pise kolega duvodu muze byt hodne
Napsal: sob 07.05.2011 00:09
od Chasseur
Vyměnil jsem svíčky a vzuchovej filtr pro začátek, taková klasika, není znát žádné zlepšení a přitom diagnostika neukázala žádný problém... Do čeho se mám pustit jako první? Pročítal jsem forum a těch důvodů může být skutečně hodně

Napsal: úte 31.05.2011 11:49
od VojtaMHR
Zkus vyčistit váhu vzduchu, případně ji odpoj a zkus to bez ní.
Napsal: úte 31.05.2011 12:03
od Paty
můžeš mít ucpanej kat, nebo nějakj z tlumičů zkus odpojit vejfuk a proje to
Napsal: úte 31.05.2011 22:10
od Afri
Muzes mit klidne i lambdu v haji, svicky to nebyvaj, takovouhle diagnozu ma vetsinou za nasledek vol. ventil, vaha, lambda, prisavani vzduchu v koleni, nebo kat, jak zminovali ostatni
Napsal: čtv 02.06.2011 09:26
od TT
Afri píše:Muzes mit klidne i lambdu v haji, svicky to nebyvaj, takovouhle diagnozu ma vetsinou za nasledek vol. ventil, vaha, lambda, prisavani vzduchu v koleni, nebo kat, jak zminovali ostatni
diagnostika by mu ukázala, jak lambdu, tak váhu vzduchu, to psal , že mu nic neukázala, takže příčina bude asi v potrubí . Ale jestli si dobře pamatuju spodek 316i tak tam je pouze katalyzátor a zadní tlumič, typ e36 nemá středový tlumič??? Jestlitam máš původní kat ještě z výroby a auto má už něco nalítáno tak se vysypak kat, tím se mohl přicpat i zadní tlumič.
Jestli máš možnost pod auto vlezt tak ho vyhákni z úchytu a zkus s ním zatřepat, bylo by slyšet přesypání , vypadaných přepážek.
schéma výfuku viz. obrázek, žádný středový tlumič tam nepatří
http://www.vyfukove-systemy.cz/index.php?item=02097003
a jestli Ti mechanik říká , že je normální , že Ti kolísaj otáčky tak bych se zamyslel nad tím kde v budoucnu nechávat auto opravovat. Otáčky musí být stále stejné po zahřátí motoru. U starších ročníku mohli kolísat vlivem sytiče (karburátoru). Ale u stříkačky by to mělo být bez kolísání.
Když to nebude výfuk tak jak píšou ostatní, kouknout na gumovou hadici od vzduchu (luftmenge) , může být ve spoji , v záhybu praská. Taky přidřená benzínová pumpa udělá svoje. čus TT