Stránka 1 z 1

Napsal: sob 30.04.2011 09:59
od icecold
mám 320i celkem shnílou ale technický ve velmí dobrém stavu. Mám možnost koupit 318i za směšné peníze s kastli v super stavu bez koroze a nebouranou. Otázka zní, že kdybych chtěl provest výměnu karoserie, co všechno budu muset přehodit? Počítam:

Motor
převodovka
elektrika
zadní náprava
přední brzdy
podvozek
budíky

dále mi jde o to, že ve svý 320i mám klimu a bag, 318i je úplný sociál, takže by mě zajimalo jak by to bylo s přehozením klimy a airbagu řidiče. Spíše mi jde o tu klimu, viděl bych to tak, že by se přehodil celý kabelový svazek...

dále otázka zní, jaký je rozdíl v samotných kastlach R4 a R6? jak je to s uložením motoru atd?

dále jak je to s papírama? jak vyřešit výměnu kastle aby bylo všecko ok a jak to probíhá? zustane mi původní VIN?

za veškere rády budu vděčný :wink:
a OT typu "vyser se na to a kup si nový auto" prosím vynechat - už jsem na ně pomalu alergický, děkuji :wink:

Napsal: sob 30.04.2011 10:20
od Fx
Zavolej panu Stehlíkovi z AutoHelpu, ten ti dá nejlepší a nejaktuálnější info. Pokud to někdo absolvoval před pár lety, řekne ti, jak to bylo tehdy, ale už se dost věcí změnilo.

Napsal: sob 30.04.2011 12:35
od roman320
Videl bych to tak kompletne odstrojit tu 318 na uplne holu kastlu a zacit kompletne vsechno predelavat z toho tvyho a vin prevarit, to bych ja videl jako cestu nejmensiho zla..

Napsal: sob 30.04.2011 12:39
od MattyX
přece si to neměl tak zhnilééééé :lol: :lol: :lol: ofico cestou to jde , stojí to ale nějakou korunku nooo :) nejaky to ježdění na STK a lítaní po magistrátě :)

Napsal: sob 30.04.2011 12:48
od icecold
no mě jde o to že ta kasle mě výjde levnějc než vyvaření, tak jsem to zkusil :D