Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 28.04.2011 12:32
od blinker
Čus, mám takovou zajímavost o který jsem tu nic nenašel. Jak začalo jaro, začalo mi auto taky špatně startovat, nevim jestli to může mít něco společnýho, ale čim auto déle stojí, tím méně nafty mi to po nastartování ukazuje. Pravdivý stav nafty v nádrži se ukáže až tak po půl hodině jízdy. Nevíte čím to může být??? Jinak na to startování mi pomáhá když několikrát nažhavým a nechám dotlačit čerpadlo (asi podávácí - nejsem automechanik).
Napsal: čtv 28.04.2011 12:46
od Pglock
Asi ti chodí těžko plovák v nádrži... Jinak mě to taky dělá, dojedu je tam třeba 20l, auto stojí na rovině na stejným místě a za hodinu tam je 25, nastartuješ chcípneš je tam 20

prostě magie jako cip
Napsal: čtv 28.04.2011 14:09
od blinker
A myslíš že ho stačí vyndat, pročistit a něčim promáznout? Se na to kouknu o víkendu, taky mám špatný uložení levýho zadního tlumiče, to tam mlátí jak kdybych měl v kufru plastovej kýbl a ten poskakoval

)
Napsal: čtv 28.04.2011 15:23
od shade741
Umě si ten ukazatel taky dělá co chce

spíš se mi zdá že mám asi uplně mrtvý ten potenciometr nebo co to je na plováku( za řidičem pod zadní sedačkou) jelikož když ho odpojím žádná změna na ukazateli, pokud odpojím to čidlo u podávacího čerpadla, tak to spadne úplně na nulu (po odpojení je nutné dát klíček o polohu zpět a pak zase zpátky aby se to asi nák vyresetovalo nebo co)
Napsal: čtv 28.04.2011 15:34
od blinker
No já v sobotu zvednu sedačku a vyndám ten plovák, pak sem napíšu jak sem dopadl. Jinak co když to neni plovákem, ale přepouštenim nafty z jedný půlky nádrže do druhý??
Druhá věc, když parkuju čumákem dokopce, tak mi to startuje znatelně hůř, mám pocit jako by to někde sosalo vzduch a nafta se vracela z motoru zpět do nádrže, jak to opravit?
Napsal: čtv 28.04.2011 16:37
od shade741
pokud se ti nespouští podávací čerpadlo před startováním(je taky pod tou sedačkou ) tak se tam nemá co přisávat, udájně až novějším modelům sepíná při druhé poloze klíčku, mě u TD spíná až když běží motor. Jinak bych to viděl na to, že se to někde trošičku zavzdušní a pak to chvíli trvá
Napsal: čtv 28.04.2011 18:06
od blinker
jakmile otočím klíčkem do druhé polohy ve spínací skřínce cvakne a začne se ozívat hučení, taky se začnou žhavit svíčky, po pár sec žhavení zkončí, ale hučení jede dál, cca dalších 10 sec a de to odzadu, myslím že to je to podávací čerpadlo, co jiného by to bylo?
Napsal: čtv 28.04.2011 19:50
od Pglock
to bude čerpadlo... Vyndej ho, pořádně s ním zahrkej a uvidíš

Napsal: pon 02.05.2011 09:56
od blinker
Pglock píše:to bude čerpadlo... Vyndej ho, pořádně s ním zahrkej a uvidíš

tak sem se v tom pohrabal a zjistil sem že nevim na jaký straně je čerpadlo a na jaký plovák a že je tam moc hadiček, tak sem to radši nechal bejt, co když třeba točí málo protože baterka je stará a dává málo, nebo co třeba že by to nestartování dělali svíčky?
Napsal: pon 02.05.2011 10:00
od blinker
blinker píše:A myslíš že ho stačí vyndat, pročistit a něčim promáznout? Se na to kouknu o víkendu, taky mám špatný uložení levýho zadního tlumiče, to tam mlátí jak kdybych měl v kufru plastovej kýbl a ten poskakoval

)
Tak bouchání vyřešeno, LZ tlumič vypadnul z horního uchycení a zapíchnul se do repráku. Svépomocí se mi ho tam podařilo nacpat znova a už to sedí jak přibytý a žádný mlácení... Uff už sem dával bokem 4000 na tlumiče a nic cvakat nemusim

paráda

Napsal: pon 02.05.2011 10:29
od suchos
to horni ulozeni mas asi na sracku, ja sem dal novy s novejma tlumicema, cena cca 2000,- za komplet.
Cerpadlo v nadrzi se nachazi za spolujezdem spolecne s plovakem, nejlip udelas, kdyz koupis novy i s tim plovakem. Taky sem s tim mel problem.
Dale novy prepadovy hadicky + vsechny naftovy hadice novy, ktery vypadaji podezrele + novy naftovy filtr.
Nakonec novy zhavici svicky a autak staruje i v kopci paradne!
jo a ta baterka, samozrejme novou, 100Ah
Napsal: pon 02.05.2011 10:39
od blinker
suchos píše:to horni ulozeni mas asi na sracku, ja sem dal novy s novejma tlumicema, cena cca 2000,- za komplet.
Cerpadlo v nadrzi se nachazi za spolujezdem spolecne s plovakem, nejlip udelas, kdyz koupis novy i s tim plovakem. Taky sem s tim mel problem.
Dale novy prepadovy hadicky + vsechny naftovy hadice novy, ktery vypadaji podezrele + novy naftovy filtr.
Nakonec novy zhavici svicky a autak staruje i v kopci paradne!
jo a ta baterka, samozrejme novou, 100Ah
No já chtěl taky kupovat a taky sem potřeboval vydržet ještě měsíc na prachy a jezdit s tim boucháním a nestabilitou v zatáčkách... tohle mě fakt potěšilo, dal sem pořádnou podložku dolu pod ten silentblok (kterej je nasračku) pěkně sem to utáh a jezdí a nebouchá a oprava se tim může odsunout

protože ten tlumič je jak novej jak se nepoužíval

... báwo mám asi 3 měsíce teprv... Jo a s tim čerpadlem a plovákem - na kolik to cca příde?
Napsal: pon 02.05.2011 11:49
od suchos
Napsal: pon 02.05.2011 12:29
od Pglock
Mě jde vytáhnout normálně plovák samotnej, čerpadlo může bejt jenom zanesený..... Ale nevim, možná to je někde v jednom kuse

Napsal: úte 03.05.2011 13:53
od blinker
nějakej návod jak vyndat to čerpadlo? Bude vadit když odpojim hadičky a ty samozřejmě nasajou vzduch..??? Nerad bych tam něco podělal...

Napsal: úte 03.05.2011 18:43
od suchos
na to snad neni zadnej navod, vytahni konektory a pak vytoc to vicko a jde to ven, tech hadicek se neboj, nasajou vzduch, to je jasny

Napsal: stř 04.05.2011 11:15
od blinker
suchos píše:na to snad neni zadnej navod, vytahni konektory a pak vytoc to vicko a jde to ven, tech hadicek se neboj, nasajou vzduch, to je jasny

A to nevadí jo? ten se z toho dostane za běhu motoru, aby tam furt pak nesral totiž...

Napsal: stř 04.05.2011 21:55
od suchos
neboj, s funkcnim podavacim cerpadlem to skoro neni ani pocejtit pri prvnim startu, teda aspon me to chytlo bez problemu po namontovani funkcniho cerpadla. Ty to jeste nemas hotovy ?
Napsal: čtv 05.05.2011 08:35
od blinker
:/

Nemám čas, musim s tim na vysočinu na víkend, tady na zahraďáku na parkovišti se mi v tom vůbec šťourat nechce, ani tu nemám moc nářadí. To víže to už chci mít hotový, ale zdá se mi že to jsou svíčky, protože když to několikrát nažhavim, tak to tak na 2-3 pokus škrtne, to když to točim tak 4sec, když zkoušim točit dýl, aby si to natáhlo vstřikovací čerpadlo tak to nepomáhá a myslim že bych vymlátil baterku.
