Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pon 25.04.2011 14:24
				od jbedan
				Ahoj, potrebuji demontovat ventiloror topeni na E36, digi klima. Vi nekdo jak na to? Bezi pomalu a jezek je novej. Diky za info.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.04.2011 15:36
				od mequi
				Tohle je na verzi bez klimy. Klima by měla mít něco podobného.
http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/236.jpg 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.04.2011 16:26
				od sedon
				taky se na to chystam, kdyz tak pak nafot 
tady je jakys takys navod
http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/ 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.04.2011 19:37
				od jbedan
				no tak jednoduchy to nebude. Ja myslim, ze musi vsechno ven. Viko ventilu, sterace, vstriky. Chtel jsem vedet jestli to opravdu musim vsechno vyhodit. Nejak se vyparily uhliky..
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.04.2011 19:44
				od mequi
				Když jsem to vyndával já (obyč topení), tak jsem sundal jenom kryt na ventilovém víku, tu mřížku před stěračema, odšrouboval 2 skrutky, které drží obal na kabeláž, pak odšrouboval ten plech, který to zakrývá 
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=99 a odsunul již spomínanou  kabeláž, která tomu taky zavazí. Žádné stěrače jsem nesundával. Ani neodpojoval řídící jednotku a jiné ptákoviny.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.04.2011 19:19
				od jbedan
				Uvidim, v sobotu se do toho pustim. Pak dam vedet.snad se najde nekdo, kdo uz to delal..
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.04.2011 21:46
				od sedon
				ok pak dej vedet, co jsem slysel tak nekdo musel ohnout ten plech nad tim (pod čelnim sklem) když tak zkus stahnout ty vrtule na tech stranach kdyby to neslo...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.04.2011 22:04
				od mequi
				Neboj se, jde to vyndat i bez jakéhokoli násilí. Stahovat vrtule se ani nepokoušej, protože je můžeš zlomit. A ani ti to nepůjde, protože tam jsou dost nafest.  A kupovat nové, to asi nebude to pravé. Celý větrák u mne dvojitý jde po uvolnění té spony veprostřed ( do té dírky strčíš ohnutej drát a zatáhneš) a odpojení konektoru, posunout doleva a pak jde v pohodě vytáhnout ven. Trochu nadzvedneš kabely, které jdou do ř.j. a je venku. A to ohnutí plechu pod oknem... ku*va lidi,  nebudte lamy.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.04.2011 07:37
				od sedon
				2 mequi takze jsi vymenil jen ten motorek? co to stoji?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.04.2011 14:42
				od mequi
				Já jsem ho vyndával, protože mi pískalo ložisko. Rozebral, promazal a hodil to zpátky.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 28.04.2011 07:45
				od jbedan
				Zkusim to podle toho navodu. vyhodim sterace s e vse kolem a zkusim to.. Musim sehnat nejake uhliky, protoze uz tam nejsou..
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 28.04.2011 15:48
				od mequi
				Tak ted nevím,...... bud jsem to špatně napsal, nebo to budeš dělat podle toho demolačního fotonávodu, co tu dal sedon. Já jsem VŮBEC nevyndával stěrače. Ale jak chceš. Pak nezapomen ještě oddělat zadní sedačky, aby jsi měl lepší přístup.  :tutuk:
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 28.04.2011 23:31
				od sedon
				mequi píše:Tak ted nevím,...... bud jsem to špatně napsal, nebo to budeš dělat podle toho demolačního fotonávodu, co tu dal sedon. Já jsem VŮBEC nevyndával stěrače. Ale jak chceš. Pak nezapomen ještě oddělat zadní sedačky, aby jsi měl lepší přístup.  :tutuk:
a ty mas sestival nebo 4?
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 28.04.2011 23:59
				od mequi
				6-vál M50  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.04.2011 07:36
				od jbedan
				Mam 6ti valec M52.  Jak sundas ten plech od motoru , objimku odpojis kontakty, tak ti prekazi sterace, viko ventilu, a rampa se vstriky. Zas takova pohoda to nebude. No zitra se uvidi.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.04.2011 10:14
				od Fatal Design
				Taky tam mám cvrčka, ale jen při brždění a tuším levých zatáčkách, takže mě to taky čeká 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.04.2011 10:19
				od martas11
				Fatal Design píše:Taky tam mám cvrčka, ale jen při brždění a tuším levých zatáčkách, takže mě to taky čeká 

 
To má snad skoro každá e36 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.04.2011 10:40
				od mequi
				jbedan píše:Mam 6ti valec M52.  Jak sundas ten plech od motoru , objimku odpojis kontakty, tak ti prekazi sterace, viko ventilu, a rampa se vstriky. Zas takova pohoda to nebude. No zitra se uvidi.
Jaká rampa se vstřiky? Tu tam nech. Překáží tam leda ten plastový kryt na víku ventilů, ten sundej, pak odtáhni směrem nahoru ty kabely s tím plastem (doufám, že tohle nepovažuješ za rampu se vstřiky) 

  a větrák posun celý doleva směrem k řídící jednotce a pak už ho vyndáš. Na levé straně je ten otvor, kterým se díváš na větrák větší, tak proto to tamtudy jde vyndat.
EDIT: přijed do Mladé Boleslavi a já ti to vyndám za 10 minut.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.04.2011 10:47
				od Fatal Design
				martas11 píše:Fatal Design píše:Taky tam mám cvrčka, ale jen při brždění a tuším levých zatáčkách, takže mě to taky čeká 

 
To má snad skoro každá e36 

 
Hmm. To budou asi ložiska ne ? Dá se to nějak vyměnit, nebo se mění celý ten větrací bazmek 

 ?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 29.04.2011 11:07
				od martas11
				Fatal Design píše:martas11 píše:Fatal Design píše:Taky tam mám cvrčka, ale jen při brždění a tuším levých zatáčkách, takže mě to taky čeká 

 
To má snad skoro každá e36 

 
Hmm. To budou asi ložiska ne ? Dá se to nějak vyměnit, nebo se mění celý ten větrací bazmek 

 ?
 
Chtělo by to poslechnout ty zvuky u tebe,ale ložiska to být mohou.Já to ještě neřešil,tak nevím,jak to tam je.