Stránka 1 z 1

Napsal: sob 09.04.2011 19:29
od zverbo
Panove ma nekto na E36 Coupe zadni okna v elktrice?

Dela se to i origo?

Dakujem.

Napsal: sob 09.04.2011 19:39
od Johnys
ahoj, mám to origo

Napsal: sob 09.04.2011 19:54
od paveld
Já to mám v autě tak na půl. Koupil jsem tlačítka, motorky, kusy kabelů a páčky na otvírání oken s napojenim na motorky, ale nebyla k tomu řídící jednotka a relé na otvírání zadních oken.
Dělala se origo dodělávací sada, ale právě že už neni k sehnání kabelový svazek s relé na ovládání - prý se už nevyrábí.
Druhá možnost je koupit co se dá a relé na ovládání použít ze 4dv a řídící jednotku centrálu taky (ta v coupé bez el oken nemá výstup na to ovládací relé). To ale nemám ověřený že to bude fungovat.

Napsal: sob 09.04.2011 20:08
od Johnys
asi bych se do předělávání nepouštěl. Bavil jsem se o tom s jedním pánem kterej mi prodával nějaký díly a viděl to moje auto, tak jsme se bavili o těch oknech a říkal že si každej myslí že je to jednoduchý, ale je tam plno dalších věcí.

Napsal: sob 09.04.2011 20:16
od zverbo
no super.

Napsal: sob 09.04.2011 21:28
od paveld
Ono když na to jsou potřebný díly, nejlépe origo kit tak to neni tolik problém. Nejhorší na tom je, že musíš rozebrat dost interieru... pokud máš zájem, mám stažený origo bmw návod na zapojení i podbornější manuál od někoho z ameriky s fotkama. Horší je to sehnat díly na to... nepodařilo se mi ani sehnat přesný schéme toho relátka co je na tom origo dostavbovym kabelovym svazku.

Napsal: sob 09.04.2011 23:37
od Maysner
a ono to uplne jednoduchy je 8) Mam to tak uz rok a bez sebemensiho problemu

Ja to zapojil bez rele, ty tlacitka to bez problemu zvladaji. Ten typ je na to stavenej (stejne jako tlacitka sibru a tlacitka oken u prvnich modelu E36). Napajeni jsem vzal pres pojistku z fialovyho dratu u spinacky (+12V po otoceni klicku na radio). Pojistka 15A, mam ji spolecnou i na vyhrev sedadel. Napajeni vede do tlacitka spolu s kostrou a napajenim na osvetleni (z tlacitka prednich oken) a z tlacitka k oknu vedou dva draty napojeny primo na motor. V originale vede jeden drat do motoru a druhej vede asi pres pojistkovku (kdyz jsem to vytahoval z auta, tak jsem se nedostal kvuli topeni az k cili, ale do ZKW modulu to nevedlo). I v originalnim zapojeni to chodi natvrdo pres tlacitko.

Napsal: ned 10.04.2011 13:53
od paveld
Asi to takhle provzorně taky zapojim, ale nad touhle možností jsem moc nepřemýšlel a ani nezkoumal zda to pujde nebo ne protože jsem to chtěl zapojit tak jako to je origo.

Napsal: ned 10.04.2011 14:50
od Dabler
OT: zadní okna na kupé jsem otevřel za celou dobu co ho mám snad jednou :)(manualně)

Napsal: ned 10.04.2011 15:57
od zverbo
Panove nesel sem spat kuly tomuhle! A vsetko je ok!
Mam tlacitka mam motorky mam kabelaz, na prazdno to funguje bez RJ bez potrebneho rele atd. Motorky su z e46 spinace z e36 kabelaz moja!

Funguje to nadherne! ALE /to je vzdy/ ako to upevnim do cedacky?

Napsal: ned 10.04.2011 21:08
od paveld
Dabler píše:OT: zadní okna na kupé jsem otevřel za celou dobu co ho mám snad jednou :)(manualně)
To je právě ten rozdíl. Manuální jsou blbě přístupný tak je člověk nepoužívá, s elektrickejma je to pohoda :-).

Napsal: ned 10.04.2011 21:14
od paveld
Maysner: Mohl bys pls ještě popsat jak to máš na tom tlačítku zapojený? Co vim tak má 5 pinů - tzn. = osvětlění, plus na stálo, zem, 2 kabely k motorkům?

Napsal: ned 10.04.2011 22:42
od Maysner
paveld píše:Maysner: Mohl bys pls ještě popsat jak to máš na tom tlačítku zapojený? Co vim tak má 5 pinů - tzn. = osvětlění, plus na stálo, zem, 2 kabely k motorkům?
Jop. Kostra, osvetleni, Privod +12V, a dva zbyli k motorkum.

Napsal: ned 10.04.2011 23:12
od paveld
Dík, v týdnu to zkusim :-). Ve schématech to ale bylo dost jinak právě... tak mě to zmátlo

Napsal: pon 11.04.2011 12:41
od zverbo
Vsechno mi funguje skvele bez problemou dnes som to nahadzoval ale /to nakazene ale je vzdy/ netusim ako to upevnit aby mi to motorky neurvali maju dost velku silu!

Napsal: pon 11.04.2011 12:42
od zverbo
Jo a cely komplet je z E46 kable som robil.

Napsal: pon 11.04.2011 21:40
od paveld
Motorky jsou uchycený z vnitřní strany plechu co je pod tapcem vzadu. Jsou tam na to připravený 3 díry i díry na provlíknutí tyčky která propojuje motorek s kloubem u okna. Nevim ale jak vypadá to co máš z e46.