Stránka 1 z 1
Napsal: stř 06.04.2011 07:53
od Paavo
Problém se projevuje již od startu.Zkoušel jsem odpojit za běhu motoru zapalovací kabel k cívce a nachal jej běžet.Poté byla svíčka vytočena a byla suchá.Tento problém bych řekl, že je nezávislý na teplotě motoru s tím, že při asi odjetejch 10 minutách se projevuje jen ve spektru otáček 650-2200 ot, po tomto překročení se 6. válec "chytí" jde do něj benzín.Chci se optat, jaké jsou možnosti ,krom přicpaného vstřiku, na řešení problému (civky a svíčky jsou OK).M50B25TU
Napsal: stř 06.04.2011 08:49
od Francis
Odpověděl jsi sám - nejde tam palivo, když je svíčka suchá. Hledat problém v zapalování asi nebude správná cesta. Zkus vyměnit vstřik na 6. válci a proměřit kabely mezi tímto vstřikovačem a řídící jednotkou.
Napsal: stř 06.04.2011 10:02
od Paavo
pokud bude vstrik KO tak se to pozna na zkousecce, kde ho napichnou na elektriku a prozenou jim palivo?Tam by tedy meli zjistit, zda-li je ucanej mechanicky a nebo je v neporadku elektronika samotnyho vstriku.
Napsal: stř 06.04.2011 10:50
od Francis
Prohoď mezi sebou vstřiky na 5. a 6. válci a opakuj svůj test. Bude-li suchá 6. svíčka, je to v kabelech a nebo bude-li suchá 5. svíčka je to ve vstřiku.