Stránka 1 z 1

Napsal: stř 06.04.2011 01:04
od shade741
Nemužeme se dohodnout jestli je tohle EGR ventil-viz obr?Dle mého ano ta trubička by měla jít kamsi do svodů a nevím co by to mohlo být jiného. Btw hledal jsem a každý tvrdí svoje o zaslepení EGR, jak to sním vůbec je?

Kód: Vybrat vše

http://img851.imageshack.us/i/egr.png/
:D Ještě se zeptám na intercooler, kdybych do TD dal IC bez hrabání se v řj bude to mít náký pozitivní efekt? logicky mi to říká chladnější vzduch-kyslík-lepší spalování-vyšší vkon :) ale možná si to představuju jak hurvínek válku bez uprav v řj. :)

Napsal: stř 06.04.2011 06:07
od pesa84
to na obrázku je EGR ventil. Když ho vyrušíš získáš nepostřehnutelné zlepšení.. Je tu kvuli rekuperaci výfukových plynů tzn. že přez něj motor nasává teplý vzduch ze svodů... a to pro výkon není ůplně to nejlepší..
S tím IC bys to mohl trochu napravit.. Ale víc se toho dozvíš když použiješ ikonu Hledat.. je toho tady mraky na toto téma a správně zodpovězených...

Napsal: stř 06.04.2011 11:46
od shade741
šlo mi hlavně o to EGR, někdo tvrdí že to dává dost velký výkon navíc, osobně si také myslím že to až tak moc nehoří, ale alespon to nezasírá sání když už nic....

Napsal: stř 06.04.2011 14:40
od mrJekill
Pokud se zaslepí EGR a vyčistí sání od letitých zplodin,nárůst je cítit poměrně dost.
Už samotné odpojení je znát,cestu,kterou jezdím denně už několik let,jedu s odpojeným EGR o kvalt výš

Napsal: stř 06.04.2011 16:40
od shade741
ta prachbídná věc byla stále otevřená, asi zaseklá nebo co :? tak sem zaslepil celej ten přívodplechovou přepážkou kterou jsem vytvaroval, ale nákej exper předemnou strhl jeden ze šroubů tak zatím sem to udělal trochu provizorně než udělám nový závit, v sání bylo bordelu jak nevím kde, takže čekám alespoň nějaké upravení výkonu :wink:

Napsal: stř 06.04.2011 18:51
od Tompo
Ale pro důkladné vyčištění musíš sání shodit ven :D

Napsal: stř 06.04.2011 19:12
od shade741
Tompo píše:Ale pro důkladné vyčištění musíš sání shodit ven :D
sání bylo samozdřejmě komplet dole a vyčištěno 8)

Napsal: stř 06.04.2011 20:53
od shade741
Tak ohledne toho ic sem se docetl ze by to melo cenu i bez zasahu do řj :)

Napsal: stř 06.04.2011 22:42
od bibikuba
shade741 píše:Tak ohledne toho ic sem se docetl ze by to melo cenu i bez zasahu do řj :)
Myslim že starší chladič z vrakárny montovat nemá cenu a jestli si zjištoval cenu nového tak je to taky rachot-myslím že čipnutí vyjde na stejno a nárust výkonu budeš mít jistej :D

Napsal: čtv 07.04.2011 22:59
od shade741
myslš? jako počítám stím že nebude jak novej ale pokud nebude vyloženě zohybany tak se snat dá propláhnout sajrajtama typu arva atd ne? :wink:

Napsal: pát 08.04.2011 03:50
od bibikuba
mám poslední ročník co se dělal a vím jak vypadá,ještě je origo :D Třeba ale pěknej kousek se někde válí :D :D

Napsal: pát 08.04.2011 09:05
od shade741
jenom se zeptám, kde přesně je tam ten ic originálně umístěnej?nemám přesnou představu

Napsal: pát 08.04.2011 09:33
od bibikuba
shade741 píše:jenom se zeptám, kde přesně je tam ten ic originálně umístěnej?nemám přesnou představu
Origo je úplně dole pod vodním chladičem a hadice jsou vyvedeny zezadu jako pod hlavním větrákem chladiče :D Jestli nezapomenu tak sem hodím foto :D mám sundanej ten kryt tak to bude dobře vidět :lol:

Napsal: pát 08.04.2011 09:40
od shade741
to by se hodilo dík :wink:

Napsal: pát 08.04.2011 09:44
od bibikuba
shade741 píše:to by se hodilo dík :wink:
Vyměním fotku za tvůj TP co tam máš zapsaný všechny rozměry kol :D :D :D :D :D :D :D

Napsal: pát 08.04.2011 09:47
od bibikuba
jsem tě poplet s jíným uživatel..... :D

Napsal: pát 08.04.2011 09:55
od shade741
tak všechny rozměry kol tam fakt nemám :lol:

Napsal: pát 08.04.2011 17:25
od Tompo
teď na to koukám a mám v TP napsané předek 225/45/17 a zadek 225/40/17 mimo jiné...