Stránka 1 z 1
Napsal: stř 06.04.2011 01:04
od shade741
Nemužeme se dohodnout jestli je tohle EGR ventil-viz obr?Dle mého ano ta trubička by měla jít kamsi do svodů a nevím co by to mohlo být jiného. Btw hledal jsem a každý tvrdí svoje o zaslepení EGR, jak to sním vůbec je?
Kód: Vybrat vše
http://img851.imageshack.us/i/egr.png/

Ještě se zeptám na intercooler, kdybych do TD dal IC bez hrabání se v řj bude to mít náký pozitivní efekt? logicky mi to říká chladnější vzduch-kyslík-lepší spalování-vyšší vkon

ale možná si to představuju jak hurvínek válku bez uprav v řj.

Napsal: stř 06.04.2011 06:07
od pesa84
to na obrázku je EGR ventil. Když ho vyrušíš získáš nepostřehnutelné zlepšení.. Je tu kvuli rekuperaci výfukových plynů tzn. že přez něj motor nasává teplý vzduch ze svodů... a to pro výkon není ůplně to nejlepší..
S tím IC bys to mohl trochu napravit.. Ale víc se toho dozvíš když použiješ ikonu Hledat.. je toho tady mraky na toto téma a správně zodpovězených...
Napsal: stř 06.04.2011 11:46
od shade741
šlo mi hlavně o to EGR, někdo tvrdí že to dává dost velký výkon navíc, osobně si také myslím že to až tak moc nehoří, ale alespon to nezasírá sání když už nic....
Napsal: stř 06.04.2011 14:40
od mrJekill
Pokud se zaslepí EGR a vyčistí sání od letitých zplodin,nárůst je cítit poměrně dost.
Už samotné odpojení je znát,cestu,kterou jezdím denně už několik let,jedu s odpojeným EGR o kvalt výš
Napsal: stř 06.04.2011 16:40
od shade741
ta prachbídná věc byla stále otevřená, asi zaseklá nebo co

tak sem zaslepil celej ten přívodplechovou přepážkou kterou jsem vytvaroval, ale nákej exper předemnou strhl jeden ze šroubů tak zatím sem to udělal trochu provizorně než udělám nový závit, v sání bylo bordelu jak nevím kde, takže čekám alespoň nějaké upravení výkonu

Napsal: stř 06.04.2011 18:51
od Tompo
Ale pro důkladné vyčištění musíš sání shodit ven

Napsal: stř 06.04.2011 19:12
od shade741
Tompo píše:Ale pro důkladné vyčištění musíš sání shodit ven

sání bylo samozdřejmě komplet dole a vyčištěno

Napsal: stř 06.04.2011 20:53
od shade741
Tak ohledne toho ic sem se docetl ze by to melo cenu i bez zasahu do řj

Napsal: stř 06.04.2011 22:42
od bibikuba
shade741 píše:Tak ohledne toho ic sem se docetl ze by to melo cenu i bez zasahu do řj

Myslim že starší chladič z vrakárny montovat nemá cenu a jestli si zjištoval cenu nového tak je to taky rachot-myslím že čipnutí vyjde na stejno a nárust výkonu budeš mít jistej

Napsal: čtv 07.04.2011 22:59
od shade741
myslš? jako počítám stím že nebude jak novej ale pokud nebude vyloženě zohybany tak se snat dá propláhnout sajrajtama typu arva atd ne?

Napsal: pát 08.04.2011 03:50
od bibikuba
mám poslední ročník co se dělal a vím jak vypadá,ještě je origo

Třeba ale pěknej kousek se někde válí

Napsal: pát 08.04.2011 09:05
od shade741
jenom se zeptám, kde přesně je tam ten ic originálně umístěnej?nemám přesnou představu
Napsal: pát 08.04.2011 09:33
od bibikuba
shade741 píše:jenom se zeptám, kde přesně je tam ten ic originálně umístěnej?nemám přesnou představu
Origo je úplně dole pod vodním chladičem a hadice jsou vyvedeny zezadu jako pod hlavním větrákem chladiče

Jestli nezapomenu tak sem hodím foto

mám sundanej ten kryt tak to bude dobře vidět

Napsal: pát 08.04.2011 09:40
od shade741
to by se hodilo dík

Napsal: pát 08.04.2011 09:44
od bibikuba
Napsal: pát 08.04.2011 09:47
od bibikuba
jsem tě poplet s jíným uživatel.....

Napsal: pát 08.04.2011 09:55
od shade741
tak všechny rozměry kol tam fakt nemám

Napsal: pát 08.04.2011 17:25
od Tompo
teď na to koukám a mám v TP napsané předek 225/45/17 a zadek 225/40/17 mimo jiné...