Stránka 1 z 1
Napsal: ned 03.04.2011 09:45
od pajdaE30
Ahoj, prosim vas se znackou BMW prave zacinam a snazim se to dat do kupy i kamosovi ale sem uz zoufalej protoze nemuzu prijit na to proc se E36 1,8 stale prehriva. diky za rady ...
Napsal: ned 03.04.2011 10:23
od Jamall
dedodej více informací a podmínky, kdy se přehřívá
Napsal: ned 03.04.2011 10:49
od Paty
zkus pročistit chladič z venku
Napsal: ned 03.04.2011 11:21
od pajdaE30
Chladic je novej , termostat taky a vodni pumpa se delala ted pri rozvodech, tak nevim jestly u toho neni v haji tesneni pod hlavou ale voda v motoru neni
Napsal: ned 03.04.2011 11:24
od Jamall
tak to pořádně odvzdušni
Napsal: ned 03.04.2011 11:27
od pajdaE30
odvzdusneny to je takze opravdu nevim co by to mohlo byt

Napsal: ned 03.04.2011 11:48
od Jamall
podle mě není...schválně si to vyli do kýblu, a budeš čumět kolik z toho dostaneš....
pokud je s motorem cokoliv jiného, tak si můžeš zodpovědět sám. Vyměnil jsi termostat a pumpu, tudíž.
Mám olej ve vodě?
Mám vodu v oleji?
Na víčku od oleje je bílá emulze?
De z výfuku namodralí kouř?
Při odvzdušnění my vychází neustále bublinky z ventilu? (podmínka nastartovaní motor)
Při ohřátém motoru mám tvrdé hadice?
Napsal: ned 03.04.2011 11:55
od pajdaE30
diky za rady vse jsem zkoušel.. ale možna to jeste jednou zkusim odvzdusnit tak jeste jednou diky
Napsal: ned 03.04.2011 18:26
od Tompo
jo, tyhle motory jsou mrchy na vzduch, chce to grif...
Napsal: ned 03.04.2011 19:28
od ELiLOBO
Poslední co si asi nezkoušel je Visko spojka, já měl stejnej problém u e36 320i, vyměnil sem chladič a pořád, tak sem dělal termostat, vodní pumpu, visko spojku a nakonec sem zjistil že ten chladič (novej) je vadnej

Napsal: sob 09.04.2011 14:14
od HottyE36
Přídávám se k tomuto topicu. Při delším stání (semafory) nebo popojíždění v koloně se dostane teploměr na třičtvrtiny ukazatele. Po puštění topení nebo rozjetí a vytočení do otáček teplota hned padá na půlku jak má být

chladiš origo původní i viska i pumpa i termostat. Mohl bych se vás zeptat na grif jak to pořádně odvzdušnit? to odvzdušnění na to má velikej vliv.
Napsal: sob 09.04.2011 14:51
od kourk
návodů je tu spousta.budu ted nekoho citovat... ale dělal sem to tak taky.
studenej motor :
-nalít vodu uplně doplna.. aby se vyrovnala voda v nádržce s hladinou u ovzdušnováku.. prostě uplně doplna
-zavřít.. nastartovat.. otevřít topení naplno.. trošku protočit
-povolit ovzdušnovák upustit vzduch
-znova zavřít protočit a upustit vzduch
-upustit vodu v nádržce na risku.
Napsal: ned 10.04.2011 00:11
od kizby
na semaforech a v koloněse mi taky auto hřálo a byla to vadná viscospojka. Zkus když je motor teplej zastavit vrtuli,když se ti to povede bude špatná. Raději si vem ale noviny nebo něco. Zastavíš ji asi vždycky ale pokud je dobrá tak s problémem.
Napsal: ned 10.04.2011 06:18
od mequi
Jo, taky to tipuji na viskospojku. Přes zimu jsem ji měl dole a ještě jsem ji nenahodil. Minulý týden v Praze v koloně se začal motor hřát. Puštění topení poklesu teploty taky pomohlo. Když je viskospojka na autě, nemám sebemenší problém s chlazením.