Stránka 1 z 1
Napsal: pát 01.04.2011 09:06
od VojtaMHR
Má vůbec monitorovací lambda - za katem nějaký vliv na funkci motoru? Diagnostika v BMW mi ukázala chybu 2. lambdy. Auto ale jede v pohodě, nejeví nějaký známky poruch. Jen mi občas spadnou na volnoběh otáčky pod 500ot, ale to bych spíš přisuzoval volnoběžnýmu ventilu.
Napsal: pát 01.04.2011 16:02
od Dan td
Co třeba aspoň napsat, jaký auto a jakej motor ?

Napsal: pát 01.04.2011 17:14
od Wenzel
Kolega si pred casem poridil peknou E46 318i (M43). Po nejake dobe se rozsvitila oblibena oranzova kontrolka s emblemem motoru a spotreba sla dramaticky nahoru. Diagnostika ukazala vadnou lambdu. Ta byla vymenena za novou, ale neoriginalni (duvod - cena). Po vymene okamzite spotreba klesla vse bylo ok. Po cca 100-120km se opet rozsvitila kontrolka, spotreba opet stoupa. Diagnostika v tuto chvili neukazuje nic presneho. Nevite nekdo kde by mohla byt chyba, nemate podobnou zkusenost?
Diky za reakce.
Napsal: pát 01.04.2011 17:21
od mequi
Taky se může stát, že ta levnější lambda nepracuje, jak má. Může diagnostiku "oblbnout", že je dobrá i když tomu tak není. Viz spotřeba. Jediná možnost dle mého mínění je reklamace.
Napsal: pát 01.04.2011 21:43
od VojtaMHR
Jedná se o 318Ci E46 motor M43. Měnil jsem přední lambdu před katem nejprve za neoriginál, která byla k ničemu, až pak jsem ji vyměnil za origo Bosch. Od té doby je od první pokoj, ale diag ukazuje i na druhou.
Napsal: pon 04.04.2011 08:47
od Wenzel
mequi:
Diky za odpoved. Jak koukam, problem ktery popisuje VojtaMHR je dost podobny.
Doporucim tedy vymenu za original a poradim modlitbu za nepokracovani problemu.