Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 31.03.2011 20:21
od BigZee
mam munualni klimu, fouká to pouze ale jen na 4.
neni to problem z odporovým ježkem?
popřípadě dá se to nějak opravit??
nebo výměna
díky za rady
Napsal: pát 01.04.2011 00:48
od Alexru
No tak to je uple jasny,co ti tady skoro kazdy odpovi-HLEDEJ
je tam vse...
Napsal: pát 01.04.2011 01:00
od Jamall
ježek, někdo ho tu repasuje, ale vzpomenout si

Napsal: pát 01.04.2011 08:05
od _peper
U manální klimi ježek není, jsou to přechodové odpory

A když dáš hledat přechodový odpor najde ti to tady dvě pěkná témata, kde se přesně tvůj problém řešil a vyřešil

Napsal: pát 01.04.2011 10:43
od Afri
jedina diskuze o tom, ze nekdo ty jezky repasuje koncila tim, ze je to fake a ze se to stejne zase vys... Ale to je jen jedna, kterou jsem cetl ja, mozna to fakt nekdo zpravuje.. Nicmene Nikdy to nebude tak dobre, jako novy
Napsal: pát 01.04.2011 11:22
od Leveler
Jakej ročník máš? Je v prdelce předřadný odpor.
Opravíš za pár kaček.Koupíš jinej a vyměníš.Je schovanej po levě straně když sundáš kastlík spolujezdce..Takle sem to měl já u roku 1992 a bez klimy.
U digi klimy je to tuším zase z druhý strany..Kdyžtak pak pošlu víc info i s fotkama.
Napsal: pát 01.04.2011 12:50
od BigZee
r.v 1995, pošli foto popřípadě kouknu aji na ty diskuze.
díky za rady
Napsal: pát 01.04.2011 13:42
od Leveler
Hodím to sem večer.Ted sem v práci..
U mě se jednalo o E36 1992 bez klimy..Nevím jestli s klimou není potřeba ježek a nebo tam byl taky ten předřadný odpor a ježek byl pouze u digi klimy..
Někdo to má manual klimu určo napíše.
Napsal: pát 01.04.2011 16:27
od BigZee
nevim klidně mi to hod na
mariktomas@seznam.cz díky
Napsal: pát 01.04.2011 22:07
od _peper
Chlapci pletete si manuální klimu s automatickou a s obyčejným topením

To co píše leveler je auto bez klimy a má odpory za kastlíkem, vlevo pod bovdenem od topení. Ale když má auto klimu ať manuální nebo automatickou má odporový dělič nebo ježka nád pedálem plynu v pravo vedou do něj čtyři dráty.
Tohle je odpor pro manuální klimu
Odpory pro auto bez klimy
A vámi neustále zmiňovaný ježek u automatické klimy

Napsal: sob 02.04.2011 00:20
od Jamall
Ahoj Peper, ještě jsem ten odpor nedržel v ruce, ale v nejbližší době to budu řešit u kamaráda. Nevíš jaké hodnoty tam maj bít?
Napsal: sob 02.04.2011 17:11
od BigZee
jj díky za info taky by se mi hodily nějaky hodnoty
Napsal: sob 02.04.2011 18:32
od FiliposII
Nedavno jsem resil stejny problem, ventilator foukal jen na 4. stupen.
Problem jsem resil u automaticke maualni klimy, ktera ma odporovy delic.
U me nebyl problem ve spalenych odporech ale v diode, ktera je pripojena za nimy.
V pripravku jsou celkem 3 odpory, pro 1, 2, a 3 stupen ventilatoru, pokud se spali jeden,
prestane fungovat ventilator na jeden ze stupnu, pripadne mezi dvema stupni nebude znat rozdil). Pokud vsak najednou prestane foukat uplne na prni 3 stupne tak je zavada na 90 procent v diode, ktera je na vystupu, diodu staci jen vymenit a zapajet, oprava za 10Kc, nova dioda musi byt co nejsilnejsi (aspon 10A nebo vice), nozicky od diody nechavat co nejdelsi, aby se mohla chladit. A pripadne pripajet stribrem a nebo kontakty dobre pripevnit nasilnou formou, hrozi totiz jejich odpajeni vlivem vysoke teploty odporoveho dratu, ktery tvori dane odpory.
Funkcnost diody lze vyzkouset jejim prozkratovanim (napr na 1. stupen). Dioda by ale nemela byt nahrazena jen dratem, brani totiz zpetnemu proudu pri chodu na 4. stupen, ten jde mimo odpory.
Snad to nekomu pomuze
Napsal: sob 02.04.2011 19:30
od _peper
Hodnoty odporů jsou jak u manuální klimi tak u auta bez klimy, jsou na 1. stupeń 3,6 ohmu, na 2. 1,6 Ohmu na 3. 8 Ohmu na 4. stupeň to jde napřímo tzv 12V na ventylátor.
Mě odešel jeden z těch 8 Ohmových protože mezi 1. a 2. stupněm není rozdíl. Až pak začíná fičák na 3. stupěň.
Napsal: sob 02.04.2011 22:45
od Jamall
velké díky, tohle jsme potřeboval vědet
Napsal: ned 03.04.2011 08:50
od BigZee
super tohle jsem taky potřeboval vedět díky moc
Napsal: ned 03.04.2011 16:58
od BigZee
koukal jsem se dneska na to, jak je to na levé straně nad pedálem ale nevěděl jsem jak to vymontovat??? bylo to komplet v plastu a nikde jsem neviděl nic na odmontování. jak ste to vyndavali
Napsal: pon 04.04.2011 07:09
od _peper
Vytáhnout k sobě, je to tam pěkně napasovaný, vzal jsem to i za konektor protože ten mi samostatně vytáhnout nešel. U toho předřadného odporu se ještě museli roztáhnout plastové zoubky, ale tady myslím nebyly.
Napsal: pon 04.04.2011 13:51
od BigZee
tak díky za radu zkusím použit vetší sílu

Napsal: pon 04.04.2011 14:00
od Afri
Zdravim, tohle je celkem obsahle tema a taky docela ucelne, co to trosku poupravit a udelat z toho clanek do FAQ? tohlepodle me zajima dost lidi..