Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 24.03.2011 13:44
od Danny13
odřel jsem si zadní spoiler a boční lištu, vše jsem vykytoval, přestříkal základovkou a nakonec barvou, ale ta barva je pořád o něco světlejší.....třikrát jsem to celý zbrousil a znovu nanesl barvu, ale je prostě jiná.....je to bmw 280 - stříbrno-modrá metalíza......chci se zeptat, existuje nějakej přípravek (leštěnka), aby se ta barva sjednotila, nebo alespoň nějak udělat přechod těch barev.....díky za všechny Vaše rady a zkušenosti
Napsal: čtv 24.03.2011 13:50
od Fx
Každá barva má pododstíny, v kódu barvy jsou za lomítkem, ale vzhledem ke stáří laku je dobré nechat si barvu namíchat třeba podle víčka nádrže.
Leštěnka barvu nezmění.
Napsal: čtv 24.03.2011 13:57
od Danny13
Fx píše:Každá barva má pododstíny, v kódu barvy jsou za lomítkem, ale vzhledem ke stáří laku je dobré nechat si barvu namíchat třeba podle víčka nádrže.
Leštěnka barvu nezmění.
oujé, a já se s tím tak sr...l, aby to bylo krásně rovný......oukej, nechám si barvu znova namíchat a pojedu znova

......
ještě se zeptám, když jsme u toho......na kapotě se mi začínaj dělat malý puchýřky (barva zůstává, je ale světlejší a jsou v ní takový malý puchýřky), dá se to něčím ošetřit, nebo se bude muset předělat komplet kapota????
Napsal: čtv 24.03.2011 14:51
od xSAFA
To je od kamínků, retušovat se to trochu dá, ale vidět to bude vždy. Pokud je to monimálně kašli na to, pokud hodně je to na novej lak...

Napsal: čtv 24.03.2011 15:32
od Afri
no.. da se to prehlednout, ale kdyz to udela, tak mu to prokvete jeste vic.. Lepsi je to vzit az na kov a prostriknout odrezovacem, tmelem, plnicem a pak barva.. trochu ti hraje do karet, ze kdyz uz ti budou michat barvu, tak to muzes striknout rovnou a nemusis nechat michat znova. Ale je to na tobe.
Napsal: čtv 24.03.2011 18:34
od peto
Kdykoli jsem viděl lakované auto namíchanou barvou podle víčka nádrže, vždycky byla ta barva trochu jiná.. Nejsem lakýrník, tak nechci chytrovat, ale zdálo se mi to divné. Nejspíš to ale míchali nějací žufani. Sám budu za chvíli lakovat e36 touring a mám z toho dost strach
Napsal: čtv 24.03.2011 20:50
od Fx
U metly celkem záleží i na úhlu a straně, z které to stříkáš. Viděl jsem i celolak dělaný z jedné várky barvy a každý díl byl ve finále jiný. A ti, kdo míchají barvy, taky nejsou neomylní. Když jsem si nechával lakovat zrcátka, zkoušeli jsme vzorník přikládat přímo na auto a silně jsme váhali mezi dvěma pododstíny, nakonec se naštěstí povedlo.
Napsal: čtv 24.03.2011 21:42
od peto
noo, úhel stříkání laku, to už jsou teda frajeřinky. To by mě nenapadlo...
Napsal: čtv 24.03.2011 21:49
od zlatas
je to fakt.. záleží už na odstínu základu i na tom úhlu lakování a na vrstvě laku taky.. znám borce co to stříká do rozstřiku a je k nepoznání,že se tam něco dělalo.. ale je to profík... doma si myslím že něco kvalitně láknout a ještě 100% trefit odstín je asi nemožný..
Napsal: čtv 24.03.2011 23:20
od peto
já budu teď lakovat e36 černou metlou. Lakýrník je taky frajer, jenže se šetří, takže v dílně. No a vo tom to všechno je
Napsal: čtv 24.03.2011 23:53
od Afri
ale nic neni nemozne.. treba to trefis..

mozna by nebylo spatne poptat se mezi kamosema, jestli nekdo nelakuje.. Ja jsem haluzove natrefil na mamku od kamose, co dela v lakyrne a musim rict. Klobouk dolu.. Rozhodne 1000x lepsi, nez kdybych to delal doma sam..
Napsal: pát 25.03.2011 00:32
od blesk666
riesenim je pristrek - teda ze sa susediaci diel lakne plunulo do prechodu a prelakuje transparetnmym lakom (cely)
Napsal: pát 25.03.2011 07:46
od peto
No lakýrníka mám dobrého. Teda viděl jsem jeho práci a super.
jj, zrovna nedávno jsem viděl, jak to napojuje a rozlešťuje a tak. Podle mého názoru je to málo placené řemeslo. Ostatně jako všechny
Napsal: pát 25.03.2011 08:45
od zverbo
Mal som samej problem, nakoniec som musel dat prestriekat cele auto, farbu vydite, ale teraz keby buram neviem ci my namiesaju farbu, este ze mam navyse 1,5litra.
S farbou je to tazke - moj lakernik na Slovensku ma farebny scaner podla toho vie na 95% namiesat ten odtien.