Stránka 1 z 2
Napsal: stř 16.03.2011 11:16
od Soustek320i
Vubec nevim co to je vymenil sem vahu vzduchu,palivovy cerpadlo, svicky a furt nic motor maximalne vytocim do 4500otacek a nikdy de uplne normalne tak fakt nevim co to je.

uz sem ztoho hotovej:D
Napsal: stř 16.03.2011 12:03
od Maysner
Co palivovej filtr? malo paliva a uz to nestaci krmit
Napsal: stř 16.03.2011 12:16
od fizzer
já se jen přivtírnu, taky mám problém s točkama. když tomu prošlápnu z volnoběhu, tak asi tak do 3 tis se otáčky nezvedaj plynule, ale trošku trhaně. v budíkách to neni, je to i trošku poznat na jedničku. žádná trága ale štve mě to

nad 3 tis nebo když přidávám pomalu tak jde plynule.
mám tam nějakej asi homemade rádobylaďák, může to bejt tím? má dost plechovej zvuk, myslim že tam neni katalyzátor...
Napsal: stř 16.03.2011 15:44
od mequi
Co se týče otáček, mohla by to dělat vadná cívka. Měl jsem stejné příznaky.
Ten plechovej zvuk může dělat jak výfuk, tak katalyzátor jestli je vysypaný.
Napsal: stř 16.03.2011 15:53
od fizzer
to nemám radost... a dá se to nějak potvrdit, jestli to dělá cívka?
a ten vejfuk, nejde to od katu ale jakoby od svodů (z pravýho předního podvěhu)... a díra tam neni
Napsal: stř 16.03.2011 16:00
od mequi
Přes net ti to nikdo nepotvrdí. Podle mne je problém v elektrické části. Jestli jsi si 100% jistý, že svíčky jsou v pořádku, tak si od někoho, kdo má na beton dobré cívky vypůjči na zkoušku a uvidíš. Nic jiného ti asi nepomůže. Zkoušet a hledat. Nikdo tady nemá křištálovou kouli.
Napsal: stř 16.03.2011 16:14
od kubikula420
ta civka by me taky zajimala kdyz sem meril odpor na svorkach 1 a 15 tak sem zandej odpor nenameril maj se od ni odpojit veskere kabely? Jinak odpor na 15 a 4 byl spravnej
Napsal: stř 16.03.2011 16:16
od fizzer
svíčky jsou tam 14 dní, ale dělalo to i předtim... já myslel, jestli se to dá nějak změřit... (ne, osciloskop nemám

)
ještě něco mě napadá, mám "opravovaný" koleno váhy žužlovkou, ještě jsem se nedostal k výměně

mělo by těsnit dobře, ale kdo ví. nemohlo by to bejt tim?
Napsal: stř 16.03.2011 17:07
od kubikula420
na to ti staci normalni multimetr
Napsal: stř 16.03.2011 17:11
od mequi
Na cívce se dá změřit pouze primární obvod. Sekundární nejde změřit. Proto i když hodnota odporu na cívce je v toleranci, nedává to záruku, že je cívka na 100% v pořádku.
Napsal: stř 16.03.2011 17:13
od mequi
fizzer:
....ještě něco mě napadá, mám "opravovaný" koleno váhy žužlovkou, ještě jsem se nedostal k výměně mělo by těsnit dobře, ale kdo ví. nemohlo by to bejt tim? --- NO COMENT!

Napsal: stř 16.03.2011 17:21
od kubikula420
a namerit odpor mas jak na primaru tak na sekundaru pisou to v te knizce jak na to
Napsal: stř 16.03.2011 17:24
od mequi
Napsal: stř 16.03.2011 17:31
od kubikula420
Napsal: stř 16.03.2011 17:31
od fizzer
mequi píše:fizzer:
....ještě něco mě napadá, mám "opravovaný" koleno váhy žužlovkou, ještě jsem se nedostal k výměně mělo by těsnit dobře, ale kdo ví. nemohlo by to bejt tim? --- NO COMENT!

takže mohlo?
knížku už jsem si stáhnul, díky...
ještě jsem zkoušel googlit a další možnost je čidlo kliky/vačky...
kua že já se do toho se*u, vždycky se akorát dovim věci který se vlastně vůbec dovědět nechci
nic, proměřim, uvidim, budu informovat.
... a případně jezdit nad 3tis

Napsal: stř 16.03.2011 17:36
od mequi
fizzer: jaký máš motor? Aby jsme věděli, čím se máš řídit.
Napsal: stř 16.03.2011 17:38
od fizzer
m50 bezvanos dvoulitr, auto je '91
Napsal: stř 16.03.2011 17:45
od mequi
kubikula420 píše:ta civka by me taky zajimala kdyz sem meril odpor na svorkach 1 a 15 tak sem zandej odpor nenameril maj se od ni odpojit veskere kabely? Jinak odpor na 15 a 4 byl spravnej
Z toho usuzuji, že kubikula má 4-válec, proto jiná metoda měření odporu cívky.
Fizzer: odpověd, kterou jsem ti napsal já je určená pro tebe. 6-válec má jiné cívky.
Napsal: stř 16.03.2011 17:53
od fizzer
čili mezi dvouma krajníma má bejt 0,8 sluchátek (neberte mi to

) a mezi prostředním a kostrou nekonečno, pokud to dobře chápu...
Napsal: stř 16.03.2011 17:57
od kubikula420
jo pardon mam 4 valec