Stránka 1 z 1
Napsal: sob 12.03.2011 22:14
od Filippo
Skutečnost nebo blbost!?
Napsal: sob 12.03.2011 22:19
od MattyX
difec z TDS na 328 a zvedlá zadní kola v luftě ?

Napsal: sob 12.03.2011 22:23
od Maysner
Na naftackej dif by to odpovidalo, nebo 6q v obyc 323/328
Napsal: sob 12.03.2011 23:39
od Johnys
o co jde ? Tady je nejakej obrazek, kterej nevidim ?

Napsal: ned 13.03.2011 10:53
od MattyX
Johnys píše:o co jde ? Tady je nejakej obrazek, kterej nevidim ?

jj neplatici obrazky nevidi

Napsal: ned 13.03.2011 11:12
od Fx
S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.
Napsal: ned 13.03.2011 12:34
od Huska
Fx píše:S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.
taky můžu potvrdit stejnou skutečnost u 323i .. už to bylo na hraně omezovače otáček,
takže buď přístojovka z jiného modelu nebo změněné převody
Napsal: ned 13.03.2011 12:57
od Vesa88
Kolik tam je?

Napsal: ned 13.03.2011 13:38
od ROBi
Huska píše:Fx píše:S 323i jsem se dostal na stejnou rychlost a byl jsem tesne pred omezovacem.
taky můžu potvrdit stejnou skutečnost u 323i .. už to bylo na hraně omezovače otáček,
takže buď přístojovka z jiného modelu nebo změněné převody
To stejný můžu napsat i já. Opravdu jde s 323 jet na konci otáčkoměru, otáčky u omezovače, ale reálná rychlost je samozřejmě mírně nižší.
Napsal: ned 13.03.2011 19:52
od elgroso
to Vesa: přes 250 km rychlost, 5 tisíc otáček, spotřeba 20 l
