Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 10.03.2011 10:32
od Spirt
cau klici,poridil jsem si opet e36coupe a mam k nemu dva klice do tvaru diamantu s treba tlacitky na do central,na jednom tlacitku je nakresleny kufr,na prostrednim znacek bmw a posledni je s sipkou nahoru,a ted k veci,auto na klic vubec nereaguje,ale klicema jde normalne zamknout/odemknout..kdyz jsem si chvili hral s tim klicem tim ze jsem mackal tlacitko s sipkou nahoru v zapalovani v poloze 1,porad jsem to tlacitko mackal,az se najednou auto zamklo,tak jsem okamzite klic vytahl a zkusil auto nejakym z tlacitek odemknout a uz nic neslo...tak vas teda prosim o radu,pomoc popripade navod jak klic nastavit na do central?diky
Napsal: čtv 10.03.2011 10:35
od jarda
Je to blbá otázka, ale zkoušel jsi v tom klíči vyměnit baterky? A je to origo klíč nebo 50 korunový číňan?
Napsal: čtv 10.03.2011 10:37
od Spirt
jsou origo,aspon tak vypadaj a baterky jsem dal do obou klicu uplne nove,kontrolky na klicich normalne modre problikavaj...
Napsal: čtv 10.03.2011 10:44
od jarda
No ptám se protože k E36 se pokud vím klíč ve tvaru diamantu origo nedával, takže jsou dvě možnosti - buď si ho někdo nechal vyrobit k originálnímu DO což je docela drahé, nebo tam máš neoriginální DO a pak bych hledal chybu v něm.
Pokud máš originální DO tak Ti možná pomůže diagnostika, pokud ne tak si musíš pomoct sám - multimetr do ruky a změřit co se (ne)děje.
Napsal: čtv 10.03.2011 10:47
od Paty
a nemá se to náhodou ještě spárovat s autem? protože když měníš baterku v klíči tak ju musíš vyměnit do určitý chvíle jinak to musíš spárovat s autem... je to manuálu kterej je k autu...(taková knížka) tam je to popsaný a nebo si ji tu najdi nebo někde stáhni...
Napsal: čtv 10.03.2011 10:47
od Fx
Originál diamant nemá žádnou diodu, takže jsou to neorigo klíče s DO a jednotkou nejspíš ode mě. Jak už napsal Jarda, vzít do ruky multimetr a vyzkoušet, případně si poslechnout, jestli na klíč jednotka reaguje cvakáním relátek. Pokud nereaguje, znovu spárovat dle návodu k sadě (stisknout tlačítko na jednotce a potom na klíči).
Pokud si vzpomenu, hodím sem večer fota, jak vypadá diamant originál versus sada ode mě.
Napsal: čtv 10.03.2011 11:38
od Zety
Já měl na E36 neoriginál do centrál a podařilo se mi to samé, když jsi sis hrál s tím klíčkem v zapalování tak jsi asik ten klíč ,, vypnul". Druhej klíč ti jede? Jestli je neoriginál tak si najdi řídící jednotku toho centrálu a podle nápisů si najdeš na netu návod jak to zase zpátky spárovat. Já měl to samé(chtěl jsem vypnout sirenu při odemykání/zamykání a místo toho jsem si vyhodil klíč, ale druhej jel normálně), ale na řj centrálu ani jeden nápis tak jsem nevěděl co to je zač.
Napsal: pát 11.03.2011 00:26
od Spirt
je mozne ze neni original,tak tim padem musi existovat navod primo ke klici ne?,s tim jak ho sparovat s ogr.jednotkou centralu,druhej kllic taky ani tuk....kamarad to sparoval tez v e36coupe a tez diamant na org.central ale ted uz auto nema a kdyz jsem ho poprosil o navod co mel ke klicum za ktery pry daval neco kolem 2tis.,tak navod uz nema a ze si to mam najit na foru ze je to tu bezne

s klikcem jsem si hral v poloze jedna a najednou se auto zamklo,chvili neco cvakalo u spolujezdce za kastlikem,tam kde jsou jednotky a pak chvili nic a pak zase slo odemknout po zmacknuti asi dvou tlacitek za sebou,zas neco chvili cvakalo,potom uz zase ani tuk....

Napsal: pát 11.03.2011 08:04
od Fx
Fx píše:Originál diamant nemá žádnou diodu, takže jsou to neorigo klíče s DO a jednotkou nejspíš ode mě. Jak už napsal Jarda, vzít do ruky multimetr a vyzkoušet, případně si poslechnout, jestli na klíč jednotka reaguje cvakáním relátek. Pokud nereaguje, znovu spárovat dle návodu k sadě (stisknout tlačítko na jednotce a potom na klíči).
Pokud si vzpomenu, hodím sem večer fota, jak vypadá diamant originál versus sada ode mě.