Stránka 1 z 1
Napsal: sob 05.03.2011 18:45
od bmw335
Zdravím, mám dotaz nevím jestli to nedělalo i předtím, ale od středy mám zvýšený výkon z 306hp a 400Nm na 361Hp a 481Nm jde o 335i a při záběru na zpátečku do kopečka se auto začne mírně klepat. Dopředu to nedělá, tak jestli nemůže prokluzovat spojka že nepobírá těch 80Nm navíc. Už sem jí jednou slušně uškvařil že smrděla eště 50km, ale zabírá uplně v pohodě. Další věc je, že když jedu pomalinku a zařadím jedničku nebo dvojku slyším jako vzadu zřejmě v kardanu mírný bouchnutí. Myslíte že je v háji spojka? Když na šestku dám plyn až na podlahu auto ihned začne zrychlovat a otáčky nevyletí jak kdyby prokluzovala, tak nevim, ted mám výčitky že sem si nechával něco čipovat:))) Krom toho tady dost lidí píše o bouchání od zadní nápravy při přeřazení z jedničky na dvojku nebo při sešlápnutí spojky na nízkou zařazenou rychlost.
Díky za opdovědi
Napsal: sob 05.03.2011 19:04
od Kami1
na zpátečku by to dřív začlo hrabat než by spojka proklouzla,
tím s tou šestkou si to potvrdil
asi nějaká vůle v diferáku (uložení)
jsou lidi co maj 103kW a jsou spokojení
jinak to udaný navýšení výkonu je podle mě už trošku kec
Napsal: sob 05.03.2011 19:45
od bmw335
neni oni ti to klidně i změřej na brzdě před a po úpravě, ale já si to nenechal. Jinak to auto má ted mnohem větší sílů a rekci na plyn takže není důvod proč nevěřit, navíc by si asi nelajsli, kdybysis to nechal po upravě změřit a ten udávanej výkon to nemělo. Měl sem to v autochip
Napsal: sob 05.03.2011 20:39
od Kami1
18% navýšení výkonu a 20% krouťáku je na nepřeplňovanej benál fakt moc.
osobně tomu fakt nevěřím, ale to je můj problém, jít na nezávislou brzdu tě nutit nebudu
Napsal: sob 05.03.2011 21:11
od Paulie001
právě, že 335i je přeplňovaný benzín, ne atmosféra, takže těm hodnotám by se mělo dát věřit
Napsal: sob 05.03.2011 21:11
od bmw335
jenže 335i je twinturbo:)) ne atmosféra
Napsal: sob 05.03.2011 21:42
od Kami1
v tom případě odvolávám, co jsem řekl
