Stránka 1 z 1

Napsal: ned 27.02.2011 01:21
od matiz
Zacalo mne cukat auto, je to v rozmezi otacek 1500 - 2000 kdy na vterinu az dve vynecha nektery valec a auto zacuka. Pak se vzdy chyti a jede dal. Puvodne jsem myslel ze to bude vaha vzduchu, ale ukazuje relativne rozumne hodnoty a po vymene za novou nenastala zadna zmena, cuka stale. Predpokladam ze to bude delat nektera zapalovaci civka nebo vstrikovac. Motor je benzinovy. Projevuje se to pomerne casto, ale velmi kratce, odpojovanim na to nemam sanci prijit. Volnobeh je cisty a kultivovany. V nizkych otackach pomerne vysoka spotreba na styl jizdy. Jakmile se dostane pres 2500 otacej tak jede krasne a ciste a bez znatelneho vynechani. Lambdy jsou OK.

Poradil by mne nekdo jak zjistit nejakym rozumnym zpusobem ktery valec dela neplechu ? Je mozne ze budou i dva, dvakrat se mi stalo ze mi auto pri rozjezdu chciplo - vynechani valce a nedostatecny vykon na rozjezd.

Mohla by to byt i svicka, ale na takovy dobry konec moc neverim... Benzinem to taky nebude, uz jsem vyzkousel snad vsechny pumpy v okoli i 100 oktanovy benzi, beze zmeny. Podle nalady to nekdy cuka min, nekdy vic.

Diagnostika nevykaze zavadu motoru.

Napsal: ned 27.02.2011 19:42
od matiz
Nikdo nic ???

Napsal: ned 27.02.2011 20:12
od Kami1
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 89&start=2

diag. by to mohla ukázat, to jsi asi nezkoušel?

Napsal: ned 27.02.2011 20:41
od matiz
diagnostika mlci, ta chyba je velmi kratka, asi to musi vynechat vickrat. Odpojovanim nic nezjistim, mne jede vsech sest, jen pri zatezi mezi 1500-2000 sem tam vynecha... Prolezal jsem to tady dost, no nic pouzitelneho jsem nenasel...

Napsal: ned 27.02.2011 20:47
od matiz
nebo jinak, diagnostika by to mohla ukazat nejakym merenim ktere mi unika a pokud nekdo vi, byl bych moc vdecny. Mam k dispozici dis, samozrejme ale bez origo mericich sond.. Vaha, lambdy ok, ale lambdama to byt nemuze, vahu jsem vymenil za novou a nic se nezmenilo, ani mnozstvi nasavaneho vzduchu v mereni.

Napsal: ned 27.02.2011 21:25
od Kami1
prolít jsem to jen tak zběžně, tak jsem dal zbytečnou odpověď, sory

vyházel bych z toho, že to dělá v celkem úzkým rozmezí rpm:
- palivo a vstřikování bych tím vyloučil
- dírka v sání (to by vysvětlovalo tu spotřebu) nebo netěsná kliková skříň
- - EVAP (skontrolovat)
- čidlo otáček
- vanos??
- EGR??

jakej motor?
jak je řešeno zapalování (nějakej kompaktní modul s elektronikou)?
nemá to ovládanou délku sání/výfuku?
převodovka manuál?
má to ASC? funguje?

pro klid duše můžeš udělat:
pal. a vzd. filtr
svíčky (zkontrolovat káblíky, jestli jsou)
komprese
zkusit odpojit lambdu(y)

pořádně bych zkontroloval to sání,
já to zkouším tak, že ho ucpu a musí to chcínout (poslouchám, zda něco nesičí)

Napsal: ned 27.02.2011 21:50
od johnyfly1
skus si len tak precitat
http://www.bmwklub.sk/bmw3/e36-316i-m43 ... 35549.html
tiez to tak trhalo a nakoniec to bol ventil odvetrania nadrze ... mozno to nebude ono ale za pokus to stoji :D

Napsal: pon 28.02.2011 08:42
od matiz
To urcite nebude ono, projevuje se to uplne odlisne. U mne to vypada ze elektricky vynecha nejaky valec.

Napsal: pon 28.02.2011 09:03
od paca
tak zkus vyměnit ty svíčky, není to tak nákladné a nic tím nezkazíš

Napsal: pon 28.02.2011 09:10
od matiz
to mi je jasne, ja bych to ale chtel jaksi opravit najednou. Mechanik je ode mne docela daleko, cca 150km a nechcu tam jezdit kazdy tyden. Na svicky moc neverim, mam nahrkanych 134k a ve 115k byl na posledni prohlidce, takze svicky budou nove. Vymenim je, ale neverim ze to bude svicka. Spis ta zapalovaci civka...

Napsal: úte 01.03.2011 00:20
od Kalasnikov
Zkusil bych vytáhnou svíčky a pokud některý válec opravdu občas nepálí tak jeho svíčka by měla být víc zasviněná.